MyStorys
תקשיבו אני באמת ישתדל להעלות השבוע אני חושבת שביום שישי בערב החלק האחרון יהיה מוכן ואת החלק הזה אני מקדישה לshirams7 כי היא פשוט מדהימה! חחח ותודה על התגובות שלכן הן ממש מדרבנות אותי להמשיך ליכתוב אז תודהה רבה ותגידו לי איך יצא החלק הקצר נורא שליי (סורי)

צעד אחד קדימה פרק 10 חלק ב׳

MyStorys 15/01/2014 1021 צפיות 15 תגובות
תקשיבו אני באמת ישתדל להעלות השבוע אני חושבת שביום שישי בערב החלק האחרון יהיה מוכן ואת החלק הזה אני מקדישה לshirams7 כי היא פשוט מדהימה! חחח ותודה על התגובות שלכן הן ממש מדרבנות אותי להמשיך ליכתוב אז תודהה רבה ותגידו לי איך יצא החלק הקצר נורא שליי (סורי)

פרק 10 חלק ב׳
התחלנו ללכת ואז פיתאום קיבלתי פלאשבק : ׳ אני נכנסת עם אורן לביתו והוא מכסה את עייני אנחנו ניכנסים לחדר כל שהו וכשהוא מוריד את ידיו אני רואה שימלה שחורה יפה וצמודה על המיטה ליידה מלא סוגים של איפור נעליי עקב ואני היתרגשתי מאוד כי בגדים יקרים ויפים שווה למקום יפה ויקר, היתלבשתי מהר והיתאפרתי יפה *אני חייבת להיות יפה* חשבתי לעצמי וכאשר מצאתי אותו הוא חייך אליי חיוך מקסים *אני כל כך אוהבת אותו* אמרתי לעצמי והיתנשקנו זה נהפך לפיראי יותר ויותר הוא ליטף את הירך שלי ועלה יותר ויותר ׳ וזהו ניגמר הפלשבק! מה?! שכבתי עם אורן?! כל כך שקעתי במחשבות שלא שמתי לב שאני עומדת באמצע הרחוב ושיירון מנפנפת לי מול העיניים כדי שאני יחזור למציאות.
״ מה זה ?! לרגע חשבתי שראית חייזר או משהו ! ניראת ממש מפוחדת!״ היא ניראתה דואגת אבל ישר ההבעה שלה הישתנתה למבוכה ״ עזבי בואי אליי ונדבר אצלי ״ היא משכה אותי והמשכנו ללכת.
כל הדרך חשבתי לעצמי, איך יכולתי לישכב איתו?! אני רק בת 14! איך יכולתי?! איך לא עצרתי אותו?! אני לא מאמינה על עצמי!! ולמה אני לא זוכרת כלום ?! למה אני רק ניזכרתי בקטע הזה?! זה ייהיה ככה כל הזמן? אני יזכר בקטעים אחרים מהלילה ? אוף! כל כך הרבה שאלות ועל אף אחת מהן אין לי תשובה אבל מה שבטוח זה ממש מריח רע!
הגענו לביניין גבוה מאוד ומאוד מעוצב נכנסנו לאחר ששיירון הכניסה את הקוד, ניכנסנו ללובי ״וואו!״ היסתכלתי מיסביבי הקירות המעוצבים בצבע שמפניה והריצפה באותו בצע רק משיש נקי ויפה מראה ענקית מינפרסת מולי ואני מיסתכלת שוב על הישתקפותי, אני ניראת ככה טוב.. אבל אני צעירה מידיי בישביל זה..
עלינו לדירה שלה וכשניכנסנו לא יכולתי להרים את הלסת שלי מהריצפה בכניסה לדירה היו מלא ספירלות בצבע שמפניה על הקיר הלבן, היה ארון מעץ כניראה אמיתי ביגלל הריח וכממשיכים לכניסה רואים שולחן מזכוכית ענקיי ומאוד יפה .. הבית היתחלק לשיבעה חדרים וכל חדר הוא ענק יותר מהחדר שלי! ויש לי חדר מאוד גדול! המיטבח שם היה בגודל שני חדרים רגילים שלהם והיא הראתה לי את כל הדירה, חדר אחד אורחים, חדר אחד שלה , חדר אחד של אחיה הגדול ,חדר אחד של הוריה ועוד חדר ממש גדול של אחיה הקטן שהיה בקומה למעלה יחד עם חדר האורחים השני.
לאחר הסיור בביתה היא הראתה לי את המיקלחת בקומה ששם החדר ״ שלי״ , הבנתי את הרמז שלה, היא נתנה לי מגבת והתחלתי להיתקלח ופיתאום קיבלתי פלאשבק: ׳״ בוא נחכה לערב״ אמרתי לו לאחר שהוא נגע באייבר מיני למרות שהרגשתי כל כך טוב…הוא הינהן בדק בשעון וחייך הוא שאל אם אני רוצה לישתות והינהנתי שתיתיי וירדנו לחניון…׳ חזרתי למציאות והייתי מאושרת! לא שכבתי איתו! אני בתולה לגמרי והכל טוב! עכשיו אני יכולה לחזור הבייתה! אבל מצד שני… לא ממש בא ליי אני חושבת שדווקא כייף לי פה! אוליי כדאיי לי להישאר פה רק לאיזה כמה ימים ואז אני יחזור הבייתה! יצאתי מהמיקלחת וגופי עטוף במגבת דקה מאוד ואני מיתקדמת לכיוון החדר שליי ואז ראיתו אותו.


תגובות (15)

את מיייייייייייי אמרת שתעשי את חלק ב וג תמשיכיי

15/01/2014 13:01

ותודה על ההקדשה

15/01/2014 13:01

וואי אני בלחץ את מי היא ראתה 0_0

15/01/2014 13:06

הה תמשיכי אני מתה מילחץ את מי היא ראתה הההה

15/01/2014 23:11

מושלםם תמשיכייי!!

15/01/2014 23:58

עדיין בלחץ 0_0

22/01/2014 06:45

את ממשיכה???

25/01/2014 13:04

תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה!!!

30/01/2014 08:13

פליז תמשיכי

03/02/2014 10:03

תמשיכי

03/02/2014 10:04

פליז תמשיכי

03/02/2014 10:04

עבר כבר חודש ויש לך סיפור מושלם

03/02/2014 10:04

אם את לא ממשיכה תכתבי

03/02/2014 10:05

אני כול יום נכנסת לראות אם את ממשיכה אם לא אז תגידי :/

21/02/2014 06:55

עבר כבר חודש

21/02/2014 06:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך