yali100
פרק שני בספר, אשמח לתגובות ואפילו לביקורות כי זה מה שמדרבן אותי להמשיך, תודה רבה:)

קאמפ vs אהבה |פרק 2|

yali100 20/06/2014 887 צפיות 4 תגובות
פרק שני בספר, אשמח לתגובות ואפילו לביקורות כי זה מה שמדרבן אותי להמשיך, תודה רבה:)

לקחתי גליל נייר וזרקתי עליו ושנינו התחלנו מלחמת נייר טואלט (?)
"אני מפריע?"סער המדריך נכנס פתאום בגיחוך.
"עוד פעם אחת אתם עושים לכלוך כזה אתם מנקים את כל השירותים פה." הוא נהיה קר ברגע."עכשיו תחזרו לשולחן" הוא אמר ונתי ואני השתתקנו, הרמנו את הניירות שהיו על הרצפה וחזרנו לשולחן, וסער אחרינו.
***
"יהלי מי זה?"גלי לחשה לי אחרי שנתי ואני התיישבנו בשולחן.
"נתי" חייכתי ופזלתי לעבר סער, הוא הפחיד אותי קצת.
הלב שלי התחיל לפעום מהר, הוא תפס אותי מסתכלת עליו,ישר הסטתי את מבטי ממנו.
"טוב חבר'ה, אני קודם כל אציג את עצמי, קוראים לי סער תמרי, לא שמשון…"הוא השתעל בציניות והסתכל עליי, כולם התחילו לצחוק שוב.
"אבל לקבוצה קוראים שמשון לא?" נתי אמר ובהחלט הציל אותי.
"כן" סער אמר ברצינות,"מה דעתכם שנתחיל בסבב שכל אחד יציג את עצמו?"הוא חייך חיוך ענקי,סוג של חיוך שלמות.
"נתחיל בך למשל" הוא הצביע על נתי, זה הרגיש כאילו הוא סימן אותו כמטרה.
"בכיף" נתי חייך, "אני נתי, אני ממושב בדרום, בן 17,ממ…" נתי צחקק "מה עוד אפשר להגיד?" הוא נהיה נבוך.
הרגשתי שתורי להציל אותו "אתה יכול להגיד שאתה נורא אוהב מיץ תפוזים למשל…"אמרתי בציניות וכולם התחילו לצחוק, פזלתי לעבר סער, הוא חייך במקצת.
"אם כל רגע תעבירו צחוקים ודאחקות ככה בחיים לא ננצח בתחרויות!" הוא דפק פתאום על השולחן וכולם השתתקו בבת אחת.
"מה הסרט שלו?"גלי לחשה לי, אך לא יכולתי לענות לה, משום שלא ידעתי את התשובה, אני בעצמי לא הבנתי מה הסרט שלו, הרגשתי שהוא קצת נטפל אליי ואל נתי.
הורדתי את מבטי לעבר השולחן והייתה דממה לפחות דקה.
"טוב..אז מי הבא בתור?" מישהי מקצה השולחן אמרה.
"אין הבא בתור, משוחררים, מחר בשמונה בבוקר כולם פה בארוחת בוקר, תבואו מאופסים"סער אמר ברצינות ועזב את השולחן ומיד אחר-כך את האולם.
"נראה לי לא מחבב אותנו במיוחד" נתי אמר לי.
"אני נאלצת להסכים איתך" עניתי לו בחזרה, הלב שלי פעם במהירות ואני לא יודעת למה.

"איפה היית?"גלי התנפלה אליי אחרי שנכנסתי לחדר ב1:00 בלילה כשהיא כבר במיטה מקולחת עם פיג'מה.
"הסתובבתי עם נתי" עניתי לה תוך כדי חילוץ סנדלים.
"הופה…"גלי אמרה וכבר הבנתי מה היא חושבת.
"גלי, לא!" צעקתי בתוך החדר תוך כדי התארגנות למקלחת.
"יהלי מאוהבת!!!!!!"היא קמה מהמיטה ורצה לעבר המקלחת.
"משוגעת! מה את פותחת?! אני עירומה!" צעקתי וניסיתי להלחם בדלת.
"אויש נו, כאילו לא ראיתי לך בחיים!" היא לבסוף סגרה את דלת המקלחת, "דווקא אכזבת יהלי..אם זה הטעם שלך..כאילו..אני שיא המפגרנת" שמעתי שהיא מטיילת בחדר.
פתחתי קצת את דלת המקלחת,ראשי בצבץ לחדר "גלי!! אני לא! אני בכלל לא רואה אותו ככה!" אמרתי לה וסגרתי בחזרה את הדלת והמשכתי להתקלח.
"ורק שתדעי!" יצאתי כולי רטובה עם מגבת על הראש ועל הגוף, "שגם אני ראיתי איך הראם הזה פלרטט איתך!" החזרתי לה.
"גלי?"קראתי,היא שכבה במיטה מכוסה בשמיכה לכיוון הקיר.
"גלי?" התקרבתי אליה עוד יותר ושמעתי נשמות כבדות, נגעתי בה קלות.
"גלי?" הפעם לחשתי,היא נחרה, נרדמה.

"בוקר טוב" חייכתי לנתי בחדר אוכל שהיה עם צלחת מלאת אוכל בדרך לשולחן.
"בוקר" הוא חייך בחזרה, "אני שומר לך מקום" הוא קרץ והמשיך ללכת, גלי נתנה לי מרפק במותן.
"מה?" הסתובבתי אליה.
"כלום" היא חייכה בזדוניות ולקחה צלחת.
גלי ואני התיישבנו בכסא שליד השולחן, היא ליד מישהי בשם אביה ואני ליד נתי.
"וואי" נתי אמר לי.
"מה?" חייכתי תוך כדי ביס מהלחם, "את חייבת לנסות את הגבינה הזאת" הוא אמר ולקח כף מלאת גבינה וכיוון לי לפה, כולי התמלאתי גבינה, צחקתי.
"בואנה! אתה חוצפן" אמרתי ולקחתי כף מלאת סלט ירקות ו"ניסיתי" להכניס לו לתוך הפה, אבל אופס..לא הצלחתי…
"את תשלמי על זה!" נתי צחק וקם וזרק עליי ביצה.
בתוך שניות כל השולחן של הקבוצה שלנו התחיל מלחמת אוכל, ובעקבות זאת גם חלק מקבוצות אחרות.
הייתי מלאה גבינה, ביצה,סלט, לחם,טונה,חצילים, מיונז ושקשוקה וגם נתי, זה היה כיף ומצחיק.
"מה הולך פה??" סער פתאום צץ והסתכל על חדר אוכל בהפתעה.
כל החדר אוכל השתתק, נתי ואני הסתכלנו אחד על השנייה בחיוך.
נזלה לי ביצה מהראש ונפלה על הרצפה, נתי צחק מהצד.
"מה אתם חושבים לעצמכם?!" הוא צעק ואני השפלתי מבט.
כולם היו בשקט, שקט כאילו מישהו מת עכשיו, אפילו זבוב אחד לא שמעו.
"אה?! מה חשבתם לעצמכם?" סער אמר, שוב."שאתם עושים מלחמת אוכל בלי לקרוא לי?" הוא חייך בבת אחת והתחיל לזרוק על כולם ביצים וקמח משום מקום.
כולם התחילו לצחוק וכל החדר אוכל הפך להיות עיסת אוכל ענקית, סער התקדם לעבר מזנון האוכל לקח חלק מהשקשוקה התקדם לעברי וזרק עליי וצחק, לקחתי מהרצפה גוש שמשולב עם טונה וגבינה וזרקתי עליו בחזרה, היה בינינו רגע כזה שאני לא יכולה להסביר, צחקקנו שנינו ולרגע הרגשתי שזה רק הוא ואני שם, זה מילא אותי.
פתאום נשמעה משרוקית צווחנית "מי אחראי לזה???" מישהי נמוכה נכנסה והייתה בשוק, אני חושבת שהיא האחראית של הקאמפ,היא עליה תגית עם השם 'דגנית'.
לרגע חשבתי שהיא הולכת לזרום איתנו גם, בדיוק כמו סער, אך היא הייתה רצינית וכועסת.
"ככה אתם רוצים לפתוח את הקאמפ??עם ניקיונות ומטלות במקום משימות ואתגרים??ככה? אני רוצה לדעת מי אחראי לזה עכשיו!" היא צעקה, עצבנית.
פזלתי לעבר סער, אפילו עם כל האוכל עליו הוא היה נראה טוב, הוא גירד בראש, כאילו מובך, לא מבין איך לצאת מזה.
הסתכלתי על נתי,"אנחנו צריכים להתוודות" לחשתי לו אבל הוא תפס לי את היד ולחש לי "לא יהלי, לא יתנו לנו להשתתף בשום פעילות".
המצפון תקף אותי וכבר היד שלי עלתה למעלה בכדי להצביע, שאני אשמה.
"אנ.." באתי לפתוח את הפה, ולהגיד 'אני', שאני אשמה, שאני אחראית לכל הבלגן פה.
"אני דגנית, מצטער, חשבתי על זה כפעילות גיבוש וזה יצא מכלל שליטה" סער הסתכל עליי ולקח על עצמו את האחריות. הייתי בהלם, למה שהוא יעשה את זה? הוא גם ככה לא הכי מחבב אותי, אז מה גרם לו להגיד את זה? להציל אותי?
הסתכלתי עליו בחשד,בהערצה ובבלבול.
"סער, גש אליי אחרי הניקיון היסודי שלך" דגנית הסתכלה עליו במבט נעצה, "ובינתיים כל שאר החניכים תתנקו וגשו אל המדשאה שמול אולם הכינוסים, שזה לא יחזור על עצמו שוב" דגנית המשיכה להגיד ויצאה מהחדר אוכל נסערת.
כל החניכים יצאו מהחדר ואני התקדמתי לכיוון סער, שהתחיל להרים את הביצים מהרצפה.
"תודה" חייכתי אליו והלב שלי פועם בקצב מהיר.
הוא הרים את מבטו אליי, העיניים הכחולות שלו הסתכלו ישירות אל העיניים שלי, הוא חשף את שיניו ואת גומותיו והתרוממם מהרצפה "יש לך פה משהו" הוא שלח את ידו השמאלית אל פניי, נגע קלות ברקה שלי, ליד העין, שפשף את האגודל שלו על הפנים שלי, הוא היה קרוב אליי פתאום, הסתכלתי על האגודל, התחלתי להזיע קלות.
"זהו, ירד" הוא אמר "בסך הכל מלפפון קטן" הוא חייך ושב לנקות.
לבי חזר לפעול, אחרי דקה שהוא החסיר פעימה.
***


תגובות (4)

מ-ה-מ-ם-!!!!

20/06/2014 15:50

חמוד הסער הזה חח תמשיכי ;)

20/06/2014 16:10

למה לא קראתם לסער?! חוצפנים ><
חחחח סתםם נווו תמשיכייייי :)))

נ.ב
משולש אהבה זו אהבה♥♥
[משפט מפגר]

20/06/2014 21:42

תמשיכייי ((:

20/06/2014 22:07
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך