A. K. Koren
בבקשה תקראו. ההתחלה קצת משעממת ויש הרבה תיאורים אבל זו רק הקדמה וחוץ מזה שאני מכירה המון ספרים טובים עם התחלה משעממת. אני מבטיחה שההמשך יהיה פחות יבש. אני אשמח לשמוע הערות והארות ואני מקווה שתאהבו את הסיפור שלי.

קומה אחת ודי- הקדמה

A. K. Koren 16/09/2015 1307 צפיות 4 תגובות
בבקשה תקראו. ההתחלה קצת משעממת ויש הרבה תיאורים אבל זו רק הקדמה וחוץ מזה שאני מכירה המון ספרים טובים עם התחלה משעממת. אני מבטיחה שההמשך יהיה פחות יבש. אני אשמח לשמוע הערות והארות ואני מקווה שתאהבו את הסיפור שלי.

הכל התחיל ביום גשום וחורפי. הגשם ירד במטח מכאיב ודפק בחזקה על חלונות הכיתה. הרוח שרקה ויללה בחוץ מעיפה לכלוכים, עלי שלכת ומטריות שהותירו את בעליהן ללא מחסה.
אבל זה היה בחוץ… בתוך הכיתה היה חמים ושקט ורק דברי המרצה נשמעו על רקע רחש המעטים המסמכים על דפים.
בין הסטודנטים הצעירים ישבה נועה אמיר נערה יפה בת 19 שחולמת להיות פסיכולוגית מצליחה אבל בשביל זה היא צריכה קודם ללמוד.
לימודי פסיכולוגיה לוקחים בין 4 ל7 שנים ונועה תסיים בקרוב את סמסטר החורף של השנתה הראשונה. לאחר 45 דקות המרצה- דוקטור יפה הרצברג המומחיות לפסיכולוגיה -סיימה את הרצאתה הארוכה והמערכת ושיחררה את הכיתה.
נועה ארזה מהר את קלדרה ותיקים את חמשת דפי הסיכום בקלסרה. לאחר שאירגנה את תיקיה נועה לבשה את הז'קט והצעיף שלה ויצאה מהכיתה ללובי הגדול שבו התאספו הסטודנטים, דיברו, החליפו חומרים למבחן והצטופפו בדלת כדי לצאת החוצה.
* * * * * * * * * *


תגובות (4)

ממש נחמד^~^
מחכה להמשך~

16/09/2015 00:45

תודה

16/09/2015 00:58

כמו שאמרת יש המון תיאורים וזה הוסיף הרבה לסיפור. יש פוטנציאל לסיפור וגם הכתיבה שלך לא רעה בכלל. אני אחכה בקוצר רוח לפרק הבא.

16/09/2015 10:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך