A. K. Koren
הפרק הבא יפורסם כנראה או היום בצהריים או ביום חמישי הבא (לא זה שמחר-זה שלפני יום כיפור)

קומה אחת ודי – פרק 2

A. K. Koren 16/09/2015 724 צפיות אין תגובות
הפרק הבא יפורסם כנראה או היום בצהריים או ביום חמישי הבא (לא זה שמחר-זה שלפני יום כיפור)

-יוסי משה-
יוסי היה בדרכו הבייתה לאחר שגמר להוביל את חפציה של משפחת ג'קסון לביתם החדש. הוא התקרב לצומת ליד האוניברסיטה הפתוחה בפתח תקווה כשלפתע ראה בחור צעיר בהיר שיער נופל לכביש. יוסי לחץ על הבלמים במהירות וניסה לעצור אבל הכביש הרטוב והחלק מנע מהמשאית לעצור. יוסי איבד שליטה על הרכב הגדול והכבד וזה פגע בנער שהועף באוויר ונחת על הכביש כמה מטרים מהמקום בו נעצרה סופית המשאית.
נוצר פקק תנועה ונהגים עצבניים צפרו ללא הפסקה. קהל קטן של אנשים התגודד סביב הנער שנראה חסר חיים. אישה אחת חייגה למשטרה ויוסי הזמין אמבולנס.
"הוא מת?" שאל ילד אחד. "תנו לו אוויר" קרא מישהו.
"תתבייש לך! ראית אותו, למה לא עצרת?! " צעקה עליו האישה שהזמינה משטרה
* * * * * * * * * *
-רובי שימעוני-
רובי התפוצצה מכעס 'הילדה חסרת האחריות הזאת!איך היא מעיזה? הולכת לה ככה ודוחפת אנשים לכביש! והנהג הזה! למה הוא לא עצר?! הרי ברור שהוא ראה את הנער! אני מקווה שיזרקו את שניהם לכלא! '
זה היה מה שעבר לרובי בראש. מבפנים זעמה אך מבחוץ הראתה חזות של אדישות קרה.
היא פנתה לנערה ולרגע חשבה שזו בתה מה שעוד יותר הכעיסה. חלונות לעבר נפתחו בזכרונה והיא חוותה שוב את התאונה מלפני 3 שנים. זו שהרגה את בתה. איך יתכן שילדה שכה דומה לבתה העדינה והמתחשבת דחפה ככה ילד לכביש בלי שיהיה לה אכפת בכלל?!
"תסתכלי לאן שאת הולכת! ככה לדחוף אנשים? ואפילו סליחה לא ביקשת! "רובי הטיחה בילדה. הילדה נראתה מבוהלת ונראה שדבר ממה שרובי אמרה לא חדר אליה.
"אני מצטערת" לחשה הילדה
* * * * * * * * * *


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך