קחי אותי אביטל – פרק חצי הגמר!!!

time machine123 14/02/2016 519 צפיות אין תגובות

פרק 22 – חצי הגמר של " קחי אותי אביטל!"
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
שלום לכם צופים יקרים . כן נשארו רק שמונה מתמודדים בלבד. והתחרות נמצאת בשיאה. למי יישבר הלב ? מי יזכה בליבה של הנסיכה אביטל? כל זאת נגלה רק בהמשך. איילת חן, הנה נכנסת לה אביטל. יאללה , מה הכבדות הזאת? איילת חן ואיילת חן. אני רוצה להזמין לפה את האחת והיחידה , הרווקה שהצליחה לעשרים וארבע גברים לעצור את נשימתם. קבלו לכאן בבקשה את אביטל סיאני!
אביטל סיאני-הרווקה-
היי שלום לכולם! אין אני מתרגשת ! וואו , כמה אנשים! שלום לכולם! נשארו שבעה מתמודדים בלבד! איזה קשה זה. תחשוב אייל , שאני צריכה להיפרד משלושה מהם. ואני לא רוצה לשבור את הלב של אף אחד פה! כל אחד מהם חשוב לי ויקר לליבי!
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
כן , אביטל! והראשון שאיתו את תפגשי יהיה סבסטיאן רוחאס. שאמרת שלדעתך הוא הכי מתאים לך. או שפשוט אמרת את זה כי את מרגישה אליו משהו? מעניין אותי לדעת! מי הכי מתאים לך האם זה יהיה גל תבורי? או שאולי זה יהיה יהודה ולנסי?
אביטל סיאני-הרווקה-
אני לא יכולה להגיד לך במי אבחר כי אני לא יודעת. אני לא רוצה להגיד דברים מתוך לחץ כדי לגלות אחר כך שיצאתי ידי חובה מלענות על שאלותיך. ואני מבולבלת , כי אני מרגישה רגשות גם למתמודדים אחרים. ואני לא יכולה להתעלם מהם כאילו הם לא קיימים. כי גם התנשקתי עם כמה מהם , אני לא יכולה לומר במי אני אבחר כי אני עדיין בהתחבטות ענקית עם עצמי. לומר לך את האמת? נראה לי בסוף שלא אבחר באף אחד מהם.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
נראה לי שאת מרגישה משהו כלפיי סבסטיאן רוחאס. ובואי נראה איך הייתה הפגישה של שניכם. אני אגיד לך משהו, נדמה לי שאת קצת מאוהבת בו , לא? זה בסדר, אני לא אגלה את הסוד לאף אחד. אין לך מה לדאוג. את סתם בחרדות. טוב, בואי נצפה בבקשה בפגישה שלך ושל סבסטיאן רוחאס.
סבסטיאן רוחאס- בן עשרים ותשע מארגנטינה-
היי אביטלו'ש התגעגעתי! מה נשמע? וואי, אין לך מושג כמה אני מתרגש. אביטל שלי! טוב לראותך. יש לי וידוי אלייך: אני מאוד מאוהב בך ומקווה שאת תדעי לבחור נכון. אני ממש אוהב אותך ומקבל אותך כמו שאת. מה אני אגיד? אני כל כך מתרגש, להגיד לך שבעזרתך אני מכיר את עצמי יותר טוב. זה לא מובן מאליו , עברתי איתך אלפי רגעים וגם משברים. כל הכבוד על זה שבכל זאת היית לצידי למרות כל הפחד שלך מלפתוח את ליבך בפניי.
אביטל סיאני-הרווקה-
סבסטיאן , אני מאוד מתרגשת בשבילך. וואו, אין לי מילים לומר עד כמה שאתה מדהים , חבר טוב ונאמן. לא חשבתי שאתה תישאר ותגיע לחצי הגמר . זה לא היה צפוי. אתה בן אדם מקסים שאני לא רוצה לאכזב אותך אף פעם. אף פעם אני לא ארצה שאתה תהיה זה שתתאכזב. אני לא רוצה להיפרד ממך ואני לא אעשה לך את זה משום שאני מכבדת אותך בכל ליבי. אני מאוהבת בך עד מעל הראש ואני מרגישה אלייך דברים חזקים.
סבסטיאן רוחאס- בן עשרים ותשע מארגנטינה-
כן אה? ואני מאוהב בך מאוד. אביטל, מאוד חשוב לי לומר שאני רוצה להיות האחד שאת תבחרי בו. ואני רוצה אותך , וואי אני מתרגש! למרות שיש מתמודדים אחרים שאת התנשקת איתם. אני כבר מקנא בהם כי אני רוצה שתהיי רק שלי. איך אני אוכל להיות בטוח שאת אכן תהיה רק שלי אם יש שבעה גברים יפהפיים ומדהימים שיבקשו את קרבתך?
אביטל סיאני-הרווקה-
לא יודעת.. סיבכת אותי עכשיו עם השאלה שלך! מה זה רק שלך? לא הבנתי. אני לא יכולה לענות לך כי אני עדיין בהתלבטות . אני לא יכולה להבטיח לך כלום. כמו שאני לא יודעת מה אעשה עם המתמודדים האחרים. אני פוחדת לטעות ולגלות אחר כך שלא בחרתי נכון.
סבסטיאן רוחאס- בן עשרים ותשע מארגנטינה-
אני לא רוצה ללחוץ עלייך , אני כבר עם ההרגשה הזאת קרוב לחמישה ימים ואני לא יודע מה לעשות. כי הדבר היחיד שאני רוצה זה שנהיה יחד. וחשוב לי לדעת כאילו מה אני אמור לעשות עם רגשות הקנאה שעולים בי כי אני מרגיש שזה לא עוזב אותי. אביטל , האם יהיה לך קשה לשמוע את זה שאני מקנא ואני לא יכול.. תגידי לי רק אם לא תנפי אותי מהתוכנית. אני מרגיש כאילו את מסתירה ממני משהו.
אביטל סיאני-הרווקה-
תראה , סבסטיאן . כן , הרבה גברים אמרו לי שיש להם רגשות קנאה כי הם מאוהבים בי ואני לא יודעת מה לעשות. ואני אענה לך את אותה התשובה משום שאני מרגישה רגשות כל כך עזים להם. אני לא יכולה לענות לך בחיוב. ופתאום אתה בא אליי עם הרגשה שאני לא יודעת אם אני מסוגלת להתמודד עם זה. וכן , עמוק בלב שמתישהו המסע שלי לחיפוש בן הזוג יסתיים ואני מודעת לכך שאני גם צריכה לקבל החלטות קשות. להיפרד מכמה מתמודדים זה לא כל כך פשוט כמו שזה נראה. אני לא יודעת במי אני אבחר, כל הידיעה הזאת שצריך לשבור לכמה גברים את הלבבות מרטיטה במקצת את נפשי.
סבסטיאן רוחאס- בן עשרים ותשע מארגנטינה-
טוב , בסדר. מצוין. אני כל כך מכבד אותך. אביטל, אני מבטיח לך שאני אעשה אותך לבחורה הכי מאושרת ביקום. אם את תבחרי בי , אני אהיה בעננים! אם לא , זה לא נורא. אני אפנה את המקום למתמודד אחר ושהוא מצידי שינצח את הגמר ויזכה במיליון. אני לא צריך שום מיליון. להיות איתך זה שווה פי אלף יותר ממה שאי פעם הכרתי.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
טוב , נראה לי שאת תצטרכי לעשות החלטה את מי תרצי להשאיר, עוד נראה איך הייתה הפגישה שלך ושל יהודה לביא. לפני זה אנו נצא למקבץ קצר של פרסומות. מיד חוזרים! במי תבחר אביטל? הפרק עוד לא הסתיים והמתח נשאר באוויר.. קדימה מוזיקה! איזה אנרגיות טובות. אל תפספסו את זה ! זה הולך להיות מעניין! כבר חוזרים!
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
שלום לכם , הצופים בבית! מה שלומכם? אני אייל דסאו ואתם נמצאים בחצי הגמר של " קחי אותי אביטל!" כבר חזרנו! ובוא נראה איך הייתה הפגישה שלך עם יהודה לביא. המתמודד הכי מרגש שראיתי כאן מכולם. הוא המתמודד הכי יפה בווילה. בואי נראה אביטל את הפגישה שלך עם יהודה לביא. את מוכנה , אביטל?
אביטל סיאני-הרווקה-
האמת שלא.. למה שאני אשקר? וואו, איזה מתח! פתאום אני מגלה שאני יותר מבולבלת. מה נעשה , אייל? אני לא יכולה! אני כל כך מתרגשת .
יהודה לביא-מתמודד עשרים ושלוש-בן 32 , מנתניה.
שלום אביטל! וואו, איזה יופי שאת פה! אני שמח לראות אותך. הי! אני מתרגש.. תשמעי יש לי וידוי : אני מאוהב בך עד מעל הראש וכל מה שאני רוצה ומייחל לו זאת את. מה שאני רוצה זה להיות איתך ואין שום דבר שאני מבקש מאשר לראות אותך מאושרת. באשר אליי, בחור פשוט שתמיד הלך עם האמת שלו ולא וויתר כמעט אף פעם. אני רוצה להגיד לך שבזכותך אני מרשה לעצמי לחלום וגם לקוות, דבר שלא קרה לי אלמלא לא הייתי פוגש בך.
אביטל סיאני-הרווקה-
יהודה , אתה מרגש אותי! אין שום דבר בעולם שאני רוצה , וזה להיות איתך. זה פשוט הגשמת חלום. ואיתך , אני מרגישה הכי בבית. תראה , אני מאוהבת בך עד מעל הראש ורוצה להיות לצידך. ואני פשוט מרגישה הכי בנוח להגיד לך את זה. שתיקה רועמת , אה?
יהודה לביא-מתמודד עשרים ושלוש-בן 32 , מנתניה.
לא יודע.. אני פוחד להגיד משהו שיפגע בך, ולכן אני מעדיף לא לדבר ולומר דברים מיותרים. לדעתי , יש בך קסם אישי שגורם לי להתלהב. אביטל, בעזרתך חזרתי להאמין במה שחשבתי שהוא לא בהכרח נכון. אני מרגיש שקיבלתי המון דברים אבל הדבר הכי גדול שהעניקו לי החיים במתנה זה את היכולת לאהוב. עזבתי בשלבים הראשונים של התוכנית את הווילה. ושוב חזרתי , קיבלתי הזדמנות שנייה לחזור לווילה ולהילחם על ליבך עם מתמודדים נוספים. זה לא מובן מאליו.
אביטל סיאני-הרווקה-
וואו , יהודה! הפתעת אותי עם מה שאמרת. אין , אני מתרגשת! חכה שנייה , עוד אני אבכה כאן. אני לא יכולה! תראה , הדמעות לא מפסיקות ליזול לי מרוב שאתה מרגש אותי. וואי, יהודה ידעת שיש לך כישרון לרגש אנשים עד כדי דמעות?
יהודה לביא-מתמודד עשרים ושלוש-בן 32 , מנתניה.
האמת שלא, תמיד ניסיתי כמה שיותר לאורך כל התוכנית למרות הישארותי בווילה לשמור על פרופיל נמוך. ולא להיכנע לדברים שמעצבנים אותי מהמתמודדים האחרים. מה שאני רוצה לומר, שתמיד הייתי מלא תקווה על כך שאת מנסה להתקרב אליי , לאט לאט גיליתי שאני מרגיש אלייך משהו. ולא ידעתי כל כך איך להתמודד עם זה אם את תדחי אותי לטובת מתמודד אחר. פחדתי בתוכי שאני שוב אודח, ולא תהיה לי הזדמנות להראות לעצמי שאני יכול לאהוב.
אביטל סיאני-הרווקה-
טוב , יהודה! וואי , אני לא מאמינה שנגמר לנו הזמן! איזה מבאס, היה לי לעונג לשוחח איתך ובאמת להתראות לך. אני אתגעגע אלייך , אני לא אשקר. יהיה לי קשה.
יהודה לביא-מתמודד עשרים ושלוש-בן 32 , מנתניה.
להתראות אביטלו'ש! הלוואי שאת תדעי לבחור טוב, אם תבחרי בי לא יהיה מאושר ממני בעולם! את הבן אדם הכי מקסים שיצא לי לפגוש, ואני אוהב אותך מאוד. תבטחי לי שתחשבי עליי כל היום?
אביטל סיאני-הרווקה-
אני אעשה השתדלות ואחשוב עלייך כל הלילה , אתה מסכים? יאללה , ביי יהודה! תודה על העידוד שלך ועל הנכונות שלך לעזור לי.
יהודה לביא-מתמודד עשרים ושלוש-בן 32 , מנתניה.
למה לא , בכיף. להתראות אביטל שלי . אנחנו נתראה יותר מאוחר.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
ראינו את הפגישה שלך עם יהודה לביא , ועכשיו , את התרגשת בפגישה איתו כל כך שלא יכולת לדבר. איך הוא לדעתך?
אביטל סיאני-הרווקה-
יהודה לביא הוא המתמודד שאני הכי אוהבת. הוא רגיש, נבון וחכם. הוא גרם לי להגיע לידי דמעות. וכשהוא אמר לי את מה שהוא הרגיש, אני לא יודעת להסביר לך למה זה קרה, אבל בכיתי כמו ילדה בת שבע והרגשתי צורך לפרוק את מה שיש על ליבי. הוא ריגש אותי ולא הפסקתי לבכות שם לידו.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
האם את תבחרי ביהודה לביא? זאת השאלה היחידה שאני מפנה אלייך וכאילו מה את אוהבת בו? איזה תכונות אופי יש לו ? ומה את רוצה שיהיה בבן זוג שלך?
אביטל סיאני-הרווקה-
אני אוהבת ביהודה לביא את זה שהוא יודע לעמוד על שלו, ואלו אחת התכונות שאני רוצה שיהיה בבן זוג שלי. אם אמצא כאן , כמובן. כי יכול להיות שאני לא אבחר באף אחד. זאת יכולה להיות אפשרות שיכולה לקרות בסוף.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
בהחלט זוהי אפשרות שאכן אפשר לחשוב גם עליה, אבל אביטל בואי נהיה אופטימיים אולי מי יודע מה את תבחרי בגל תבורי המוכשר. אני לא יודע. אז אל תסמכי על מה שאני אומר או עושה , בסדר?
אביטל סיאני-הרווקה-
בסדר, לא הבנתי כל כך את מה שאמרת. עזוב , נשאיר את ההחלטה בידי הצופים בבית. מאיפה הבאת את ההברקה הזאת?

אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
עזבי אותי , אביטל! בואי נראה איך הייתה הפגישה שלך עם יהודה ולנסי , בסדר?
יהודה ולנסי – מתמודד מס' תשע עשרה-
שלום אביטל! מה נשמע? איך שהתגעגעתי אלייך! את לא יודעת. חשבתי עלייך כל הזמן ורציתי להגיד שאני מאוהב בך עד מעל הראש. וכל מה שאני רוצה , וואי וואי! איך שאני מתרגש. כל מה שאני רוצה זה להיות איתך. זה פשוט הגשמת חלום. זאת החוויה הכי יפה שקרתה לי שאני אזכור אותה ולא ארצה לשכוח אותה. אביטל , אני אוהב אותך!
כי כל מה שרציתי ולא קיבלתי. המתנה הכי נפלאה שיש לי זה לדעת שיהיה לאחרים טוב בלב ואינני מספיק לומר תודה להם אני רוצה להגיד תודה לבורא העולם שנתן לי את הזכות ואת האפשרות להשתתף בתוכנית הזאת.
אביטל סיאני-הרווקה-
יהודה , אני פשוט מתרגשת! תסלח לי אם אני אבכה. לא יודעת , פתאום אני נעשיתי כל כך רגישה בעקבות השתתפותי בתוכנית השידוכים הזאת! זה קורה לי כל פעם שאני נפגשת איתך. שלא תבין לא נכון. אני מאוד לחוצה מזה כל פעם שהתוכנית עולה שלב ,במהלך הפרידות שלי מהמתמודדים אני מגלה עד כמה אני רגישה ומאוד עדינה. וזה משפיע עלי בצורה ממש חזקה ולא טובה . הרגישות יתר לא עושה לי טוב.
יהודה ולנסי – מתמודד מס' תשע עשרה-
אני לא יודע, אביטל! כשאני איתך , אני כבר לא לחוץ משום דבר. את מאוד חשובה בשבילי, ורציתי שתדעי שלא משנה מה יהיה , אם לא תבחרי בי. אני יודע שאת תעשי את הבחירה הכי נכונה בשבילך. אל תתחשבי במה שאני מרגיש. אבל חשוב לי גם להבהיר לך את מה שאני מרגיש כלפייך.
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
זהו , ראינו איך היו שלוש הפגישה עם שלושת המתמודדים, ואנו כמעט הגענו לסוף הפרק. עכשיו הגיע הזמן שלך , אביטל! להחליט מאיזה מתמודדים אנחנו ניפרד בעוד כמה דקות. זה מאוד חשוב.
אביטל סיאני-הרווקה-
טוב, אחרי הכול . נהניתי להיפגש עם שלושת המתמודדים האחרונים. והאמת שזה קשה בשבילי , ממי אני אפרד? אני לא יודעת. טוב, אני נפרדת משלושת המתמודדים האחרונים שראיתי , אני מאוד מצטערת!
אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
טוב , אביטל קיבלה החלטה קשה והיא שהיא נפרדת משלושתכם. סבסטיאן , יהודה ויהודה לכו להיפרד מאביטל. וואו, אני עצוב בשבילכם! מישהו מכם רוצה לומר כמה מילות פרידה? סבסטיאן , ספר לנו! איך אתה מרגיש בנוגע להדחה שלך מהווילה?
סבסטיאן רוחאס- בן עשרים ותשע מארגנטינה-
זה אכן קשה מאוד לעזוב את הווילה , לדעת שהייתי קרוב מאוד להגיע לגמר הגדול. אני מאוכזב, אני לא אשקר. קוויתי שאביטל תשאיר אותי ואולי היא תבחר בי בסוף. אביטל , נעמת לי מאוד ולא משנה מה יהיה אני לעולם לא אשכח אותך. וואו, תפסיקי לבכות! הכול בסדר!
אביטל סיאני-הרווקה-
סבסטיאן , אני לא יכולה! אתה יקר לי מאוד, ממש אני מצטערת מעומק הלב.

אייל דסאו- המנחה של " קחי אותי אביטל-
ובכן , עד כאן הפרק שלנו להיום. אביטל שבורה ואכן קשה לי מאוד לראות אותה ככה. נתראה בגמר הגדול של " קחי אותי אביטל!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך