קטע למחשבה

koral_gomez 13/11/2015 1923 צפיות 2 תגובות

סטוציונר שמתאהב זה הדבר הכי יפה שיכול לקרות לבן, אבל הדבר הכי רע ופוגע שיכול לקרות לבת.. בהתחלה היא תהיה סטוץ שלו ותיפגע שהוא יילך לאחרות.. היא תבכה ותהיה בדיכאון שבועיים ואפילו יותר, תאשים את עצמה על זה שנתנה לעצמה להתאהב בו ואיך שהיא האמינה לכל המילים היפות שהוא סיפר לה.. אחרי שהיא החלימה מהפגיעה אבל עדיין אוהבת אותו, היא תזייף שנאה ואדישות כלפיי הילד.. וכשהוא ייראה איך היא מרחיקה אותו ממנה הוא ינסה יחזור אליה, והיא? ברגעים האלו הוא אומר לה את כל מה שהיא רצתה! מבחינתה החלום שלה התגשם אז היא לא תסכים? בטח שהיא תסכים.. אז היא תאמין למילים היפות שלו שוב, כי היא מאוהבת בו כבר.. אין לה ברירה.. והוא?! הוא עדיין לא הבין שהיא האחת שלו, והתוכנית שלו זה פשוט לעבור אליה ואז לאחרת.. אז הם ביחד שבועיים, שלוש והיא מחזקת את הרגש שלה אליו.. והוא שוב פוגע בה.. ושוב הילדה לא למדה לקח, היא יושבת ובוכה וכועסת שבועיים, ואחר כך שונאת ומרחיקה.. והוא מזהה את ההרחקה אבל הפעם זה כואב לו! זה אכפת לו וזה מפריע לו! הוא מחפש רק לראות אותה, לשמור עליה ולהיות בקרבתה, הוא כבר מבין שהוא אוהב אותה.. הוא מבין שהיא האחת שלו ומנסה להעביר את הדחייה שלה עם בנות אחרות!! אבל כבר הנשיקות והחיבוקים של כל הבנות הם לא הנשיקות והחיבוקים שלה.. כל בת מזכירה לו אותה.. והיא? היא עשתה מה שצריך לעשות, היא עם כל הכאב והרגשות שלה אליו התקדמה הלאה בעוד שהוא מפספס את האישה של חייו.. כשהוא מבין שהוא חייב לעשות משהו אחרת הוא מאבד אותה, הוא מנסה להקסים אותה עם מילים יפות שוב! רק שהפעם הם מהלב.. הפעם הוא באמת מתכוון לזה אבל זה אבוד לו.. היא כבר לא מאמינה למילים שלו, היא פגועה וכאובה יותר מידיי בשביל לראות את האהבה האין סופית שיש לו כלפייה.. והוא פספס! הוא פספס ילדה שתעשה אותו מאושר.. אז כן אולי לראות סטוציונר מתאהב זה יפה , אבל הסיפור עצמו סתם עוד סיפור אהבה כואב..


תגובות (2)

קטע ממש יפה, לצערי אני גם ממש מתחברת אליו

13/11/2015 20:19

קטע יפה
את ממשיכה את הסיפור? התחלתי לקרוא אותו ואהבתי

14/11/2015 18:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך