תגיבו שאני ידע אם להמשיך או לא (:

קטע מביך !!

תגיבו שאני ידע אם להמשיך או לא (:

היום הכי מאושר לכולנו . אני ואופק התקרבנו והתנשקנו . פתאום הדלת נפתחה . זאת הייתה אמא שלי . אמא שלי לא יודעת שיש לי חבר . אני לא מספרת לה דברים כאלה .
"רק רציתי לדעת אם את בבית" אמא שלי אמרה לי . היא לא מאלה שעושות בושות .
"נראה לי שאני אלך הביתה , ותדברו ביניכן" אופק אמר לי ופשוט ברח מהבית . מבלי להגיד לי אפילו ביי .
אמא שלי קראה לי . באתי אליה .. הכי לא היה לי כוח אליה ! היא ניסתה לא לעשות לי בושות , אבל בכל זאת היא עשתה .
"מי זה ??" היא שאלה אותי
"אופק , חבר שלי" עניתי לה
"כמה זמן אתם ביחד??" היא שאלה אותי . נוווו כמה שאלות ??
"אנחנו חודש ביחד"
"והוא ניסה לעשות לך משהו ??" היא שאלה אותי . לחוצה מידי ..
"לא אמא , איכס" אמרתי לה ועליתי לחדר . התקשרתי לליאל וסיפרתי לה הכל . אופק עדיין היה בדרך הביתה .
מנקודת מבט של אופק:
עברו לי הרבה מחשבות בראש . אני לא מבין למה היא לא סיפרה לאמא שלה שאני והיא חברים . היא מתביישת בי ?? הגעתי הביתה ובדיוק דור עמד לצאת . אני שמח בשביל אחותי . טוב לה איתו . אבל נראה שאצלי העניינים רק הולכים ומסתבכים .
קיבלתי הודעה מ 'אהבה חיי' – נועה : בובי , אני חייבת לדבר איתך !!!
שלחתי לה סימן שאלה . "?" . אני יודע שזה היה ביובש , אבל לא היה לי משהו אחר לענות לה באותו רגע .
"ניפגש בקניון בשעה שש??" היא שלחה לי
רשמתי לה "סבבה" והלכתי לישון . להרגע קצת . אחרי כל היום הטוב הזה שהיה לי זה הדבר שהיא שינה לי את היום .
הגיע השעה שש . יצאתי לקניון . נועה איחרה בכמה דקות . היא לקחה אותי לאיזה פינה בקניון ואמרה לי: "אני ואמא שלי לא החברות הכי טובות . אני לא מספרת לה הכל . זה לא שאני מתביישת ממך או משהו"
הייתי בהלם ! נועה ואמא שלה לא ביחסים טובים ??
נתתי לה נשיקה ואמרתי לה: "הכל יהיה בסדר"
אחרי כמה שעות שהיינו , ושכחנו לגמרי ממה שהיה הגעתי הביתה .
שלחתי לה בהודעה: "אני שמח שדיברנו על זה . זה היה לי חשוב . אני אוהב אותך
"אני אוהבת אותך גם . אני הכי שמחה שדיברנו על זה . מתגעגעת .." היא ענתה לי

להמשיך ??


תגובות (4)

כן

09/12/2013 12:21

וואי כןןן

09/12/2013 13:33

כןןןןןןןןןןן

09/12/2013 21:47

כן תמשיכייי נשמע ממש טוב

10/12/2013 05:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך