DarkSideGirl
3: אז............ מה אתם חושבים? מה הולך לקרות מפה?! xx

קייט ואנני פרק ו': הפיצרייה

DarkSideGirl 08/01/2013 713 צפיות אין תגובות
3: אז............ מה אתם חושבים? מה הולך לקרות מפה?! xx

בחיים לא חשבתי שאני אפגש איתו, לא ככה לפחות. הוא תמיד משמש לי כנוף בכיתה אך לא הבחין בעיניי הבוחנות אותו בהערצה. איך נער רגיל יכול פשוט להיראות כמו דוגמן? כמו בובות-הראווה בחנויות, פשוט מושלם בלי כל חסרון. חיכיתי מעבר לפינת הפיצרייה לאנני, רבע שעה לפני השעה שבה באמת היינו צריכות להיות שם- שומעת מוזיקה באוזניות ומסדרת את שיערי בניסיון להיות יפה כמו שאר הבנות שבטח יהיו שם. לבשתי ג'ינס כהה עם חולצה חמודה ואולסטאר, חושבת על מה יכול לקרות הערב. משוטטת לתומי.
"היי-היי!" אנני חייכה, לבושה בבגדי מעצבים הורסים.
"אנני" חייכתי אליה חזרה, "אני לא מאמינה שהוא הזמין אותי" הרהרתי במחשבות.
"גם אני לא!" אנני נדהמה, "אך זה קרה".
"אני יודעת… רגע, למה לא חשבת שהוא יזמין אותי?" הסתקרנתי.
"מפני ש… במילים יפות את צריכה ייעוץ אפנתי ואיפור, והכי חשוב- נעליים".
"איפור? אם הוא יאהב אותי, זה יקרה בגללי לא בגלל שכבת איפור מגרדת".
"צריך לסבול כדי להיות יפה" היא משכה את כתפיה.
"אבל לא צריך לסבול כדי להיות אני" נאנחתי ונשענתי על קיר אבנים נמוך שהיה בקרבת-מקום.
"בכל מקרה" אנני ניסתה לשנות נושא, "הוא הזמין אותך- זה אומר שהשיטה שלך, לא משנה מה היא… עובדת!".
"בערך, יש לי תחושה שגם אנג'לה באה" החמצתי את פניי כשאמרתי את שמה, הבת של השטן.
"אל תתייחסי אליה, היא סתם…" אנני התחילה להגיד.
"ילדה שיש לה הכל מהכול, הייתה בהכול ותקבל הכל תמיד" התעצבנתי.
"מה שתגידי" אנני נאנחה.

עמדנו שם ודיברנו רבע-שעה בערך, עד ששמענו צחוקים מעבר לפינה, אנג'לה וחבורתה הייתה שם, מלווה ע"י כמה בנים, ספנסר וקייל שהשתרך מאחורי כולם- מחפש מישהו, אולי אותי?.
"קייל, היי!" צווחתי, אך אנני השתיקה.
"את צריכה להיות יותר ליידי, תחכי שהוא ייקרא לך" היא חייכה.
"טוב סיננתי בין שיניי בעצבון, כאילו אנני היא טפיל שהולך איתי לכל מקום.
"ספנסר, היי!" היא צווחה פתאום- מחייכת ומנופפת לו. הבטתי בה בכעס. "מה?".
"ליידי, שכחת?".
"את צריכה להיות ליידי, אני צריכה להשיג את הבחור" היא צחקקה והלכה, הלכתי בעקבותיה.
ישבנו בפיצרייה, כולם הביטו בכולם וצחקו מבדיחות פרטיות, אפילו אנני, ואני שיחקתי בטלפון שלי והרגשתי לא שייכת.
"היי, קייט נכון?" ספנסר שאל אותי פתאום. הרמתי את מבטי מהטלפון בתמיהה ומלמלתי:" כ-כן, קייט. זהו שמי" חייכתי במבוכה.
"יש תוספת מיוחדת שאת רוצה על הפיצה? אנחנו מזמינים" הוא חייך והביט באנני.
"אני אקח זיתים ירוקים" צחקתי, הבטתי באנני שהתרכזה בעיניו של ספנסר. כמה שהיא מאוהבת, אני רואה את זה אך היא עשתה עבודה טובה בהסתרת המידע הזה ממנו. היא צחקה מבדיחותיו, החמיאה לו ופשוט נראתה כמו שאנני נראית כל הזמן- מושלמת. לעומתה, אני ישבתי בצד ושיחקתי בטלפון שלי, מידי פעם ניסיתי להשחיל בדיחה שבקושי הבינו וצחקתי כל פעם שאנג'לה ניסתה להכניס את נושא השמלה החדשה שלה ש'הולכת לעשות אותה יפה', אני מקווה שלא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך