אנאבל
טוב אז קודם כל השיר שהיה זה היה שיר מתוך האלבום של נתן גושן ובטעות זה העתיק לי את כל הפלייליסט איתו למי ששאל את עצמו למה זה לא כל כך מתאים למה שקורה... דבר שני אני עכשיו מעלה הרבה פרקים. יום שלישי אני מסיימת את הלוח מבחנים שלי ואז עד התעודות אני עושה מרתונים עד שיגמר הסיפור!!! תודה לכולן גם לאלה שקוראות ובמיוחד לאלה שמגיבות!

קיץ בלתי נשכח-פרק 15 (תיקון)

אנאבל 24/01/2015 1080 צפיות אין תגובות
טוב אז קודם כל השיר שהיה זה היה שיר מתוך האלבום של נתן גושן ובטעות זה העתיק לי את כל הפלייליסט איתו למי ששאל את עצמו למה זה לא כל כך מתאים למה שקורה... דבר שני אני עכשיו מעלה הרבה פרקים. יום שלישי אני מסיימת את הלוח מבחנים שלי ואז עד התעודות אני עושה מרתונים עד שיגמר הסיפור!!! תודה לכולן גם לאלה שקוראות ובמיוחד לאלה שמגיבות!

אמרתי טיפה חוששת וכמובן מפחדת. התיישבתי על המיטה כשאני מציירת עליה ואדם התיישב גם הוא לידי "למה? מה רע בלהרגיש טוב עם עצמך? " הוא שאל "לא יודעת.. אני לא רגילה לזה.. " אמרתי טיפה נבוכה לדבר על זה "את צריכה להיות. תסתכלי עלי רגע" הוא אמר ואני עדיין ציירתי על המיטה "תסתכל עלי" הוא אמר ברכות וסובב את ראשי אליו.. ושוב טבעתי בעיניים שלו כמו בכל פעם ואז הסטתי מהר את מבטי לפני שיקרה משהו "רון תסתכלי עלי" הוא שוב אמר ברכות הזאת ושוב ליטף את הלחי שלי והסיט את ראשי אליו "תאהבי את עצמך.. אם תאהבי את עצמך אחרים יאהבו אותך.. " הוא אמר והשפתיים שלי נמשכו כמו מגנט אל השפתיים שלו אבל עצרתי אותן ושוב הסטתי את מבטי ממנו. ירדתי מהמיטה והתיישבתי על הרצפה כשגבי צמוד לקיר "אבל אני לא רוצה שאחרים יאהבו אותי…" אמרתי בשקט ואדם שמע את זה והתקדם אלי עד שהוא התיישב מולי "מה? " הוא שאל לא מבין "אני לא רוצה שאחרים יאהבו אותי.. טוב לי לבד.. אני לא חברותית כי אני לא רוצה להיות כזאת, אני לא עם ביטחון עצמי כי אני לא רוצה כזה, אני רוצה להיות לבד בגלל זה נטרלתי כל דבר טוב שנמצא בי.. " אמרתי בשקט והרכנתי את ראשי.. "למה את רוצה להיות לבד? לאף אחד לא טוב להיות לבד.. " הוא ליטף את הברכיים שלי שהיו צמודות לחזה שלי "כי אני לא צריכה לסמוך על אף אחד, כי אני לא אפגע מאף אחד" קמתי כדי שיפסיק ללטף אותי אבל כמובן שזה לא עבד והוא קם גם הוא "אם טוב לך כל כך לבד אז למה את נמצאת איתי? " הוא שאל בעוד שהוא מתקרב אלי ואני נצמדת יותר אל הקיר "לא יודעת.. אולי בגלל שאתה מכיר אותי כל כך טוב.. בגלל שלא הייתי צריכה לספר לך עלי כי אתה כבר ידעת הכל.. לא הייתי צריכה להתבייש ממך כי אתה כבר ידעת איך לגרום לי להרגיש פתוחה איתך.. וגם עצם העובדה שאתה קורא מחשבות גורמת לי פשוט להגיד מה שאני חושבת מבלי לחשוב פעמים כי אני יודעת שאתה גם ככה יודע את זה.. " אמרתי והסתכלתי עליו "ואם הייתי בן אדם זר שהיה מציל אותך בסמטה כמו שאני עשיתי, אחר כך היית מדברת איתי? " הוא שאל " רוב הסיכויים שהייתי אומרת תודה והולכת.. סליחה אם זה מעליב אותך.. " אמרתי קצת נבוכה "לא מה פתאום שיעליב אותי, זה מי שאת.. אבל באמת היית מודה לי והולכת? " הוא שאל ואני הנהנתי בבושה "זה בסדר, את לא צריכה להתבייש. אני חושב שכל אחד היה עושה את זה.. אחרי הכל אני הייתי עדיין זר בשבילך.. " הוא ענה בעוד שהוא ליטף את פניי ברכות "יכול להיות.. אבל אני באמת אוהבת להיות לבד, אני לא חייבת למישהו משהו ואני פשוט מרגישה שרק אני בעולם הזה וזה כיף לי.. " אמרתי מבלי להפסיק את הליטוף העדין של אדם "אני מבין אותך, גם אני פעם חשבתי שלהיות לבד זה כיף, אבל לאט הבנתי שהרבה יותר כיף שיהיו אנשים סביבך שיעלו עליך חיוך ויגרמו לך לצחוק וליהנות.. " הוא ענה בעוד שהליטוף ממשיך ואני כבר התחלתי לרעוד "אני לא צריכה לצחוק וליהנות" אמרתי ואז סוף כל סוף היה לי את הכוח לברוח מהליטוף המשכר ולשבת על המיטה "אני לא מבין אותך, את לא רוצה להיות שמחה? לחייך? " הוא שאל והתיישב גם הוא על מיטה אבל טיפה רחוק ממני תודה לאל "לא. אני לא רוצה" אמרתי בקרירות "אבל למה? " הוא שאל לא מבין "לא יודעת, אין לי כוח לדבר על הנושא הזה.. " אמרתי מנסה לשנות את הנושא "למה? " הוא שאל והתקרב אלי "כי אני לא רוצה, אני לא חייבת לך משהו" אמרתי והוא המשיך והתקרב אלי עד שאני נשכבתי על המיטה והוא עלה מעלי "תספרי לי למה" הוא אמר בעוד שהשפתיים שלנו היו ממש צמודות אחת לשנייה "אחרת מה תעשה לי? " שאלתי בביטחון
אתם יכולים לשים את השיר הבא מהדקה 0:58

ואז בבת אחת השפתיים שלו ריסקו את השפתיים שלי והוא נישק אותי בתשוקה. כמובן שזרמתי, איך אני לא יכולה? תוך כדי שהתנשקנו הוא ליטף אותי בלחי ברכות ואני חיבקתי עם ידי את הצוואר שלו וליטפתי את שערו. רגע, מה אני עושה? לא, תתנתקי ממנו עכשיו. אסור לך להתנשק איתו רון. ואז יצאתי מהבועה והתנתקתי ממנו במהירות וירדתי מהמיטה. אדם לא הבין מה הולך פה "זה, לא קרה" אמרתי תוך כדי שאני מתנשפת טיפה ואני מצביעה על המיטה במקום שהתנשקנו. אדם לא הבין ופשוט נשכב על המיטה ואני הלכתי לשטוף את הפנים שלי במקלחת בינתיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך