אנאבל
תודה לכולם על כל התגובות שחכתי להוסיף!

קיץ בלתי נשכח- פרק 24 חלק ב

אנאבל 25/02/2015 1201 צפיות 3 תגובות
תודה לכולם על כל התגובות שחכתי להוסיף!

בוקר-
קמתי בבוקר וכמו כל בוקר הלכתי להתאמן עם אדם. הוא אמר שמהיום אנחנו לא נעשה את האימונים עד מאוחר ונגמור די מוקדם. כל האימון רק חשבתי על הקרן הזאת.. לא יכולתי להוציא את הזלת הריר שלה על אדם מהראש שלי וזה לגמרי חירפן אותי.. אדם התקלח לפניי ואחר כך אני. אחרי שיצאתי מחדר השינה לבושה מצאתי את הקרן הזאת עוד פעם על הספה עם אדם.. מאיפה היא צצה? ״היי רון בואי תשבי איתנו!״ אדם אמר כשראה אותי ״לא זה בסדר אני אלך לחדר שלי…״ אמרתי כשאני רוצה לקבור את עצמי. ואז אדם קם אליי ומשך אותי אל הספה בכוח.. זה נחמד מצדו שהוא לא רוצה שאני יהיה לבד, אבל מצד שני עדיף להיות לבד כל החיים ולא להיות עם הקרן הזאת. אני ישבתי ליד אדם וקרן בצדו השני מנסה להימרח עליו ״אדם נכון התגעגעת אלי?״ היא אמרה בזמן שליטפה לו את החזה ״כן..״ הוא אמר מחייך קלות ״אוי יש לך בושם משגע״ היא אמרה והסניפה את צווארו ואחר כך התחילה לנשק לו אותו והוא די זרם ונראה די נהנה אפילו.. אני התרחקתי קצת מהם וישבתי בקצה השני של הספה אבל אדם פחד שאלך והחזיק את ידי בזמן שקרן נמרחת עליו.. אני מודה זה עזר לי לשרוד את מה שהלך שם.. קרן כבר התחילה לעלות על אדם ולהתמזמז איתו כאילו הוא החבר שלה ״טוב קרן חכי שנייה זה לא נעים פה ליד אנשים…״ אדם אמר וקרן ירדה ממנו ״אז שהיא תלך לחדר שלה״ היא אמרה בשיא החוצפנות ונעמה בי מבט זועם ״לא היא תלך קרן, היא גרה פה את יודעת..״ הוא אמר ״טוב אני הולכת להביא לנו עוגיות ושתייה״ אמרתי והלכתי למטבח וקרן באה אחרי ״תקשיבי אם את מנסה לקחת לי את אדם תדעי שהוא כבר שלי ״ היא אמרה בזמן שהוצאתי אתה עוגיות מהארון ״ממתי בדיוק?״ שאלתי במן חוצפה קטנה ״מעוד לפני שנולדת קטנה שכמותך, בת כמה את 12?״ היא צחקה ״אולי אני יותר קטנה ממך אבל כשאני התמזמזתי איתו הוא לא דחה אותי״ אמרתי בחיוך והוצאתי שתייה מהמקרר ״הוא לא דחה אותי… הוא פשוט התבייש ממך כי אסור לך לראות תכנים כאלה״ היא אמרה ״מה שתגידי.. את יודעת מה תעשי מה שבאלך, לא אכפת לי.. אבל פשוט תדעי שזה לא יצליח לך.. ״ אמרתי וחזרתי לסלון עם העוגיות והשתייה. הנחתי את העוגיות והשתייה על השולחן וחזרתי להתיישב על הספה. הפעם התיישבתי ליד אדם, אני לא אתן לה להתעלל בו. וכן היא מתעללת בו. קרן טיילה עם אצבעותיה על הירך של אדם ולאט לאט ידה לכיוון המפשעה ואני כבר נגעלתי… היא לא קולטת שהוא לא רוצה אותה? ״תגיד מה דעתך שנלך לנשף ביחד?״ היא אמרה בעוד שהיא מלטפת אותו באזור המפשעות ״אממ.. כן… ״ הוא אמר ואני פשוט קמתי והלכתי לחדר. כעסתי. כל כך כעסתי.. ולא כעסתי עליו שהוא הסכים.. כעסתי שהוא נותן לה לפתות אותו.. רציתי לבכות אבל הגעתי למסקנה שהוא כבר לא שווה את הבכי שלי, וגם אם כן אני יבכה ואז הוא יכנס לחדר יראה אותי וזה לא יגמר בטוב.. ישבתי בחדר ובעודי בוהה בתקרה אני שומעת את קרן ואדם מרכלים עלי בסלון ״מה יש לה זאתי?״ קרן אמרה בקול צייצני ומגעיל ״לא יודע.. כנראה היא לא הרגישה בנוח לידנו.. ״ הוא אמר למרות שהוא יודע בדיוק למה יצאתי ״אולי זה בגלל שהיא מקנאה בנו כי אף אחד לא רוצה לצאת איתה לנשף…״ היא אמרה בטוחה בעצמה ״אולי, אני לא יודע…״ הוא אמר כשהוא מתחיל לחשוב שאולי זאת הסיבה ״אם זאת הבעיה יש לי ידיד בגיל שלה לסדר לה לנשף..״ היא אמרה משתחצנת ״מי?״ הוא שאל סקרן ״דין״ היא אמרה ״לא דין לא מתאים לה..״ הוא אמר חצי בטוח חצי מהסס ״למה לא? שילמד אותה קצת ליהנות״ היא אמרה כאילו אני ילדה מתבודדת בלי חברים.. כאילו אני הייתי כזאת אבל עכשיו כבר לא.. חוץ מזה מאיפה החוצפה לבוא ולהגיד לי את זה? ״הבן אדם מחליף בחורות כל שנייה..״ הוא אמר בקול טיפה מודאג ״אז מה? זה לא שהוא יתאהב בה עכשיו וזה לא שהיא החברה שלו..״ היא אמרה ״גם לא בטוח שהוא יסכים לצאת איתה בכלל.. כאילו תראה איך היא נראית..״ היא אמרה בזלזול ואני כבר הייתי עם דמעות בעיניים ״מה הבעיה במראה שלה?״ אדם שאל לא מבין ״אתה באמת לא רואה? היא נמוכה והשיער שלה תמיד פרוע.. אם לא היית אומר לי הייתי חושבת שהיא בת 12..״ היא אמרה והדמעות שהיו לי בעיניים כבר התחילו להיאבק לצאת ״את לא חושבת שאת טיפה מגזימה?״ אדם אמר טיפה כועס מה שהרגיע אותי מעט כי חשבתי שזה אומר שאכפת לו ממני.. ״ממש לא, אני אפילו נחמדה איתה מדיי.. באמת שאם עדיין לא ראית את זה אתה בוודאי עיוור..״ היא אמרה ״טוב עכשיו את באמת מגזימה״ הוא כבר התחיל לכעוס ״טוב אני מצטערת.. סליחה לא התכוונתי לצאת רעה..״ היא אמרה בקול מתחנף.. כן ממש לא רצית לצאת רעה.. את אפילו לא ידעת שהקירות פה מגבס ושומעים הכל… ״טוב זה בסדר אבל בואי לא נדבר עליה..״ הוא אמר טיפה עצוב ״אוקי אבל אני צריכה לדעת אם לשכנע את דין להזמין אותה לנשף..?״ היא התעקשה ״אוקי תסדרי לה אותו אבל תזהירי אותו שיהיה עדין..״ הוא אמר דואג ואז הם המשיכו לדבר ואני כבר לא התעניינתי ולאט לאט שקעתי בשינה תוך כדי שדמעות ספורות זולגות מעיני..


תגובות (3)

זה נראה לי הפרק הכי טוב עד עכשיו :) תמשייכיי מיד!
הסיפור משתפר בכל פרק יותר ויותר !!

25/02/2015 06:14

היי טוב תראי אני לא אגיד שזה מדהים ושה כתיבה שלך מצויינת כי נראה לי שאת יודעת את זה אז אני פשוט אגיד משהו אחר , קצת הפריע לי שמשווים אותה לילדה בת 12 מבחינת גובה.
זה הופך אותה לשונה לגמרי מכל מה שכתבת עד עכשיו עליה, אבל בגלל שכבר הבנתי את הכתיבה שלך פחות או יותר אז זה בטוח הולך להתאים לדמות ואיך שהוא את תסדרי שזה יהיה הגיוני , אז אני יחזור לדברים הרגילים : מדהים, מעניין, מסקרן, תמשיכיייייי~_^

25/02/2015 22:16

אני חולה על הסיפור שלך
תמשיכיייי

28/02/2015 20:49
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך