קיץ שאני לא אשכח בחיים ♥ פרק 2

מחכה להתאהב ♥ 30/04/2014 678 צפיות 2 תגובות

דיי שחר איזה פאדיחות אני לא מכירה אותם אפילו .. אל תדאגי נו את איתי אני יהיה איתך ..אה כן שחר ? ? זה מה שאת אומרת תמיד .חחח אל תדאגי .
הייייי לכולםםם זאת בר בת דודה שלי ותצטרכו לסבול אותה חודשיים …נתתי לשחר מכה ואז היא אמרה סתםם בוא אני יכיר לך אותם זאת ליטל זאת חן זאת שרון וזה אביב שון מתן ורועי
היי לכולם. שאמרתי את זה הסתכלתי על שון לא יודעת למה יצא לי ואז הוא חייך אליי וואי הוא מוושלם בדיווק הטעם שלי … הם ישבו על ספסל ולי לא היה מקום אז עמדתי וכבר כאב לי הרגליים ואז שון הסתכל עליי ואמר בוואי כפרה בואי שבי עליי ייכאב לך הרגליים . סתום שון בר בואי שבי עליי . יופי ששמת לב שאני עומדת שחר . סורי חיימשלי לא שמתי לב .
כל השיחה לא היה לי עם מי לדבר שחר הייתה עסוקה עם חברות שלה ורק אני הסתכלתי על הציפורניים שלי ואז שמעתי מישהו אומר לי מה נשמע בר ? הרמתי את הראש זה היה שון .. ניסיתי לא להיראות מרוגשת ועניתי לו הכל טוב מאיתך ? ברוך ה הכל טוב מאמי מאיפה את ? הרצליה ..וואלה ..קרובה אלינו למה אף פעם לא פעם ? באתי אבל לא להרבה זמן .. אהה .. תגידי בר יש לך חבר ? לא עניינך אבל לא ..
חחחח איזה מצחיקה את אומרת שלא ענייני אבל אומרת . טוב סתום .. סתם צוחק איתך מה יש . רוצה לעשן קצת נרגילה ? לא תוודה לא מעשנת … תנדרייי ! אוףף הוא כזה מפגר . לא מעשנת !
בררר רוצה לצלם אותנו ? בכייף .. למרות שאני לא אוהבת לצלם אבל לפחות אני יעשה משהו …צילמתי את שחר וחברות שלה בהתחלה חיוך ואז נשיקה ואיך לא דאק פייס .. ואז שון נתקע הוא אמר לי צלמי אותי ואת שחר ואז צילמתי אותם ושחר נתנה לו נשיקה בלחי .
ואז שון אמר בואי בר בואי תצטלמי עכשיו. לא אני לא רוצה ..
נוו מכפת לך בואיי כפרעלייך ואז באתי וחבר שלו אביב צילם אותנו אותי ואת שון לא ידעתי איך להצטלם איתו לחבק אותו או לא ? תמונה אחת הייתה רגילה עם חיוך ואז הוא חיבק אותי .. וווואי הרייח שלוווו מוושלם !!!!
בוואי בר בואיי תראי תתמונות .. לא אני יראה עוד מעט זה הפלאפון שלי .. אה סבבה איך שבאלך .
אחרי איזה שנה שישבנו סויף סוף הלכנו הביתה בדרך חזרה שון בא הוא גר מול שחר .שחר דיברה בפלאפוןן והיא התרחקה קצת .. אז נשארתי עם שון מאחורה הייתה שתיקה כזאת .. די מביך ואז הוא אמר אעע בר את יכולה לשלוח לי את התמונות בווטסאפ ? כן בטח אמרתי מה המספר שלך ? הוא אמר תביא אני יוסיף לאנשי קשר שלך. אז תביא את שלך אני יוסיף גם .. אחרי שהוספנו הגענו לבניין של שחר ושחר סייימה כבר לדבר בפלאפון הוא בא והביא לה חיבוק ונשיקה .. ואז גם לייי !!! ואז הוא לחש לי ביי באוזן אמרתי לו ביי .בבית של שחר סתם התעניינתי ושאלתי את שחר עם יש לשון חברה היא אמרה לי לא חחח את רוצה אני יסדר לך אותו ? חחח ממש לא סתם התעניינתי .. חח טוב אני נכנסת למקלחת . מאוחר תתקלח מחר . לא אני מרגישה מסריחה אני חייבת ..טוב אני אחכה לך . סבבה .
כמה דקות אחרי ששחר הלכה קיבלתי הודעה בווטסאפ מאהוובי תאמת לא ידעתי מיזה לא זכור לי שיש מישהו ששמור בתור אהובי . ואז הוא שלח שלחי תתמונות שון וסמיילי קורץ …חחחחחחחחח איזה מפגר שנייה אני שולחת …חחח תודה מאמי ..וואי איזה יפים יצאנווו … חחח כן .. ואז הוא אמר את לא הולכת לישון ? אמרתי אני מחכה לשחר שתצא מהמקלחת .. אעע עם זאת היית את הייתי נכנס איתך להתקלח ..חחחחח אימלה מטריד . חח סתם צוחק איתך . חח יש לך חבר ? אמתי לך כבר שלא .. לך ?
אה נכון איזה מטבל .. גם לא .. אני פנוי את פנויה מה את אומרת יש סיכוי ?
חחח אתה רציני ? כן מאמי
חחחחחח לך לישון אל תבזבז את הזמן היחדי שאתה יכול לחלום שאנחנו ביחד .חחחחח משוגעת סתם אמרתי .. חחח טוב אני עיייפה לילה טוב שוון .לילה טוב אישתי


תגובות (2)

זה מהמם!
יש לי טיפ :
כל פעם כשמישהו מדבר את צריכה להשים סוגריים למשל:
"די שחר,איזה פדיחות" אמרתי לשחר
בלי סוגריים זה מבלבל…
עוד משהו:
לפני שאת מתחילה לכתוב את העלילה תרשמי נקודת מבט,
למשל בפרקים האלה זאת הייתה נקודת המבט של בר…

חוץ מזה הסיפור ממש יפה ואני אשמח אם תקראי את שלי!♥
אוהבת,שיר :)

30/04/2014 17:35
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך