#קיץ_פרק ראשון ~ חלק א'

Galoosh 03/08/2014 1694 צפיות 7 תגובות

_זה לא מתאים לילדים קטנים_

"תביאי לי אהבה," רועי נשען על פתח הדלת כשהוא שיכור ומסוחרר לגמרי, הוא התנשף אבל החזיר את החיוך על פניו ברגע שהתעשת.
האורות הצבעוניים של המסיבה הקרינו עלינו, ורועי אחז בידיי וגרר אותי אל החורשה הנטושה שמאחורי הבניין. היה שם קריר ולח והזיעה שלי התקררה במהירות, כבר לא הנחתי את ידיי על מצחי בכדי לבדוק כמה אני מזיעה, מתוך העברת זמן לא קלה שבה פחדתי שיעשה לי משהו ללא ההסכמה הברורה שלי.
בלעתי את רוקי. "תעזוב אותי בבקשה," ניסיתי לומר בטון הכי עדין שיכולתי, אך זה לא השפיע עליו, הוא הרים את ידו ואחז אותה במותניי כשהוא מפשיט אותי, ניסיתי להתנגד אבל הוא היה הרבה יותר חזק ממני. הוא הוריד את החולצה שלי ונגע לי בבטן כשהוא מסובב את ידיו עליה במעגל אינסופי.
הוא הוליך אותי באיטיות אל מקום בודד עם בית קטן, אחר כך הוא הצמיד אותי לקיר הסמוך ושם את ידיו על כתפיי בחוזקה ומנשק אותי בגסות. הוא נשך את שפתי התחתונה עד שזב ממנה דם רב. ניסיתי לפלוט כמה מילים בין הפה הרטוב שלו. "תעזוב אותי!" צרחתי אך ללא הועיל. לא נראה שהיה מישהו באזור.
התחלתי לבכות חרישית, רועי לא הבחין בך ולקח את המכנסים ומשך אותם למטה בעדינות. הם השתרכו אחרי ידיו והוא גרם להפשיל אותם תוך שניות, העיניים שלו יקדו, אבל מידי פעם הוא הסתובב במקום. לא הייתה לו השפעה על התנועות שלו.
"מותק," הוא גמר להוריד את המכנסיים. "את יפה." הוא מלמל והפשיל את התחתונים שלי למטה. אחר כך גם את החזייה שלי.
בבגדים שלי הוא אחז, והייתי ערומה. האזור היה נטוש והבית כנראה היה גם כן והוא אימץ אותו, כי אני יודעת איפה הוא גר באמת. אבל העדפתי את זה על מאשר להיות במצב הזה בשכונה צפופה שהיה אפשר לראות אותי ללא בגדים.
רועי הרים אותי כמו שק תפוחי אדמה אל הבית שם. ניסיתי לברוח ובעטתי בגבו בחוזקה, אבל זה כנראה לא הפריע לו ונאלצתי להימשך אחריו ולהגיע לשם. העיקר לגמור הכל מהר ולחזור הביתה. אל הבית החם והטוב שעכשיו אני כל כך מתגעגעת אליו.
"תיכנסי," הוא הורה לי, הוא התנודד על רגליו. "אבל בלי שטויות!"
נכנסתי אל הדירה שלו והוא הוביל אותי למיטה, הוא נשכב עליה והחל להתפשט. "מה אתה רוצה ממני?" התחלתי לבכות בחוזקה.
"וואלה, סקס." הוא גיחך וגמר להתפשט. הוא עמד מולי בלי בגדים ומשך אותי למיטה.


תגובות (7)

וואוו ! את כותבת מהמם!

03/08/2014 09:46

    תודה רבה D:

    03/08/2014 11:16

אוקי גלוש זה באמת לא לילדים קטנים.
ואת כותבת מדהים, תשדרי לי כישרון~~
מכה להמשךך<3
הלפי ממשתמש אחר.

03/08/2014 13:00

    אני. לשדר. לך. כישרון?!
    התבלבלת. התכוונת: אני צריכה לשדר לך כישרון~~

    ככה כותבים :))

    03/08/2014 14:43

    מה לא לילדים קטנים? בתור ילדה קטנה קראתי משהו יותר גרוע מזה :O

    05/08/2014 09:46

חחחחחחחח גאד.
גלי, עם מלוא הכישרון המדהים שלך… ממתי סיפור מתחיל באונס?
מתה_על_זה_49
(וואי נשמעתי סוטה!><)
הלוואי עליי כתיבה כמו שלך!
ותאריכי… (או שאני מכורה בפרק הראשון?)
מצפה להמשך^^

03/08/2014 15:49

    זה רק חלק א', אני כותבת עכשיו המשך :)
    ובאלי אונס כי בחיים לא כתבתי על זה. ראעאר לכולם.
    זה מוטיב מרכזי! *כולם מהנהנים, ספק מהבנה, ספק מפחד*

    03/08/2014 16:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך