shilgia
רעוניות להמשך ? ;)

קעקוע מסוכן. פרק 4: מבוקש

shilgia 05/06/2014 849 צפיות תגובה אחת
רעוניות להמשך ? ;)

"אחותי, איפה את?"
לורן נשכה את שפתיה. "אני.. בבית", אמרה, והתחילה לצעוד לעבר הרחוב הראשי. "איך היה המבחן?"
"קל", אמרה קייסי. "למרות שקצת הסתבכתי בשאלה החמישית.."- "אני אחזור אליך אחר כך", קטעה אותה לורן וניתקה. היא החזירה את הפלאפון לכיסה ושקלה את צעדיה הבאים.

היא צריכה לדעת מיהו אותו אוליבר. מי היה אותו בחורי אפוף מסתורין שחיבק אותה בחלומה- והיא לא יודעת כלום עליו.

היא עברה בראשה על כל מאורעות האתמול, מנסה להיזכר ברגע בו ראתה אותו.
היא עבדה במועדון הסמוך לביתה. היא התחילה לעבוד שם לפני כחודשיים, כשפגשה את הבעלים באופן מקרי לחלוטין.

זה היה בשעות הערב המאוחרות. היא חזרה מביתה של חברתה קייסי, ופסעה לבד ברחובות החשוכים. פחד התגנב לליבה. ולפתע, בעוד היא פוסעת במהירות, עצר אותה אדם.
הוא הציג את עצמו בתור מר סמית'. "אני הבעלים של מועדון רובר", אמר. "ואני מחפש בחורות כמוך לעבודה אצלי".
היא סירבה בנימוס, אך הוא התעקש. "זו עבודה קלה", אמר. "את בסך הכל צריכה לרקוד עם הלקוחות. לא באות הרבה בחורות ל'רובר'. והמשכורת לא רעה.

לורן חשבה על זה לרגע. בעצם, מה היא מפסידה? היא יודעת לרקוד. והיא באמת חייבת לממן לעצמה את השופינג הבא, כי אבא כבר מתחיל להתעצבן כל פעם שהיא מבקשה כסף…
אז היא התחילה לעבוד שם. כל ערב, במשך שעתיים, היא רקדה. היא אפילו נהנתה מאוד, לראות את כל הבנים רבים ביניהם מי יהיה בר המזל הבא, מזמינים לה עוד ועוד משקאות, בעוד מר סמית מחייך בהנאה לנוכח כמות הכסף שהוא מרוויח מהם.

לורן עצמה עיניים וניסתה להיזכר בשנייה שעיניה נחו עליו. היא רקדה עם בחור בעל עיני דבש וחיוך מתוק. באותו הרגע היא חשבה שהיא מחזיקה בידיים של האדם הכי חתיך במועדון.
ואז היא ראתה את אותו אוליבר.

היא נזכרה בקעקוע.
כדור זעיר עם נחשים זעירים עוד יותר היוצאים ממנו.
ואז עלה במוחה רעיון.
היא שלחה את ידה אל הפלאפון שלה, והקישה "קעקוע כדורי".
שום דבר שקשור.
היא הקישה "קעקוע נחשים".
אך אף אחד מהנחשים הארוכים והמתפתלים שהופיעו על המסך לא תאם את הקעקוע.

ואז, בלי לדעת מה הקשר או איך זה עלה לדעתה- בלי לחשוב, כמיתוך אינסטינקט, היא הקישה את זוג המילים "קעקוע מסוכן".
לעיניה נפרש העמוד אט-אט.
היא לחצה על הקישור הראשון שהובא, כתבה מאת משתמש אנונימי.

"מבוקש- קעקוע מסוכן!
אמש הוציאה המשטרה צו חיפוש אחר פושע מסוכן, הנושא את הכינוי "קעקוע מסוכן" (עקב הקעקוע שנושא על צווארו) המואשם בגניבה, החזקה ושימוש בכלי נשק ללא רישיון, מאבק אלים, התנגדות למשטרה, תקיפת שוטר, שיבוש, סיכון והריסה של תשתיות החשמל, הדלק והתאורה, ביטחון ובריאות הציבור ורכוש פרטי. "

ולמטה צורפה כרזת המבוקש של המשטרה:

מבוקש!!!
פושע כבן 18 מסתובב חופשי. גבוה ומוצק, מוערך כ1.80 מטר, בעל שער חום, עור ועיניים בהירות וקעקוע שחור על עצם הבריח.
אזרח הרואה אותו מתבקש ליצור קשר מייד עם המשטרה.

ואז הייתה תמונה של אוליבר.
ובכן, התצלום לא היה מדויק וברור. נראה כי הוא צולם בחיפזון, אפילו תוך כדי ריצה.
ראו שם דמות גבוהה, אפילו צללית, שתווי פניה מטושטשים ולא ברורים.
אך בכתם הכהה על הצוואר לא היה ניתן לטעות.

לורן נשמה עמוק. אותו אוליבר, יהיה מי שיהיה- הוא פושע.


תגובות (1)

אהבתי מאוד את הרעיון!
תמשיכי :)

05/06/2014 20:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך