Love&peace
מקווה שאהבתן להמשיך???הפרק הראשון קצת משעממם:( אבל כול האקשןןןןן יגיע בהמשך מבטיחה 3 קוראות ממשיכה

קרועה בין שתי עולמות-פרק 1 מה אני לעזאזל?

Love&peace 15/08/2015 743 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתן להמשיך???הפרק הראשון קצת משעממם:( אבל כול האקשןןןןן יגיע בהמשך מבטיחה 3 קוראות ממשיכה

שלוש תגובות ופרק חדש יעלה עלה הצצה לפרקים הבאים,מקווה שתהנו…

פרק 1:
היי קוראים לי ג'ניפר אבל כולם קוראים לי ג'ני. אני גרה בעיירה קטנה בשם בנדון בארצות הברית כולם מכירים פה את כולם.

"ג'ני ההזמנה מוכנה" בילי צעק לי מהקצה השני של המטבח.
"ביל יש כאן פאקינג עוד שלוש מלצריות!!!!!לא רק אני עובדת פה." אני עובדת בפונדאק קטן פה בעיר,וביל עובד במטבח מתחילת המשמרת שלי הוא קורא רק לי כהילו אין כאן עוד מלצריות.

ביל חשב לעצמו:אבל אני אוהב להסתכל על התחת שלך שאת מסתובבת עם הגב אליי והוא זז מצד לצד.
לקחתי את המגש עם כול האוכל לשולחן שלוש והסתכלתי על ביל במבט מאיים וכועס. הוא הבין מה קרה כאן עכשיו,הוא צעק לי פעם אחרונה שאת נכנסת לי לראש גברת ג'ניפר ווילאמס זה מובן לך????התעלמתי והמשכתי בהליכה כועסת,מה נראה לו שהוא מסתכל לי על התחת????חשבתי.

הצעקות של גיימס ודיאנה קטעו את מחשבותיי "לא אתה תשמור מחר על הילדים!ואני לא שואלת אותך" "אבל דיאנה מותק יש משחק מחר אני לא יכול וגם לפעמ…."

דיאנה וגיימס באים לפה כול שבוע לאכול לבד רק כי המטפל הזוגי שלהם אמר לדיאנה שהם חייבים פעם בשבוע לצאת ביחד בלי הילדים ככה הם לא יריבו וכול הבעיות שלהם יפתרו…. וכמו שאתם רואים זה עובד נפלא הם עוד שניה מעיפים את כול מה שיש מהשולחן ועושים אהבה טהורה בלי מעצורים על השולחן מרוב שהם מתים אחד לשניה.

"בבקשה הינא מה שהזמנתם"אמרתי עם חיוך.
"תודה ג'ני אפשר רק עוד רוטב?פשוט דיאנה דפקה פה את כול הבקבוק"שאל גיימס והסתכל על דיאנה במבט אכזרי היא צעקה עליו ואמרה:"זה לא אשמתי שאני בהיריון ובגללך זה אתה שהבאת אותי למצב הזה!אם רק הייתי לוקחת גלולות הכול היה אחרת" הוא מיד בא לצעוק עליה חזרה אבל עצרתי אותם מלריב שוב ואמרתי:" אני מיד ממלאת לכם את הבקבוק אל תריבו" שניהם צעקו ביחד שהם לא רבים הם רק מתוכחים.

לאחר כמה דקות חזרתי עם בקבוק מלא ברוטב.
אחחחח מה הייתי עושה לך עם לא הייתי נשואי ,התחת הקטן שלך הייתי מפליק לו ואז הייתי…עיני נפתחו בהלם למה ששמעתי מגיימס אתה פשוט חצוף!אין פלא שדיאנה בוגדת בך עם המטפל הזוגי שלכם אמרתי ושפכתי עליו את כול הרוטב.כול האנשים הסתכלו וצחקו על גיימס.הסתובבתי והלכתי לחדר העובדים בזעם.מרחוק שמעתי את גיימס אומר אבל מה אמרתי לה????נכנסתי לחדר ושטפתי את הפנים,מיום ליום אני לא שולטת בעצמי.אי אפשר לחיות ככה כשאתה יודע מה כולם חושבים עליך,שאתה שומע כול יום את כול המחשבות של כול אחד ואחת.
מה אני לעזעזל?????


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך