קריסטין
מקווה שאתם תאהבו את הפרק... יש בו הרבה דרמה וכו... אשמח לביקורת או רעיונות להמשך העלילה בתגובות!!

קריסטין ג'נר? פרק 2

קריסטין 07/06/2016 4350 צפיות אין תגובות
מקווה שאתם תאהבו את הפרק... יש בו הרבה דרמה וכו... אשמח לביקורת או רעיונות להמשך העלילה בתגובות!!

חשוב להדגיש כל הסיפור מומצא!!!!!
נקודת מבט של אפיק:
לקראת סוף היום לא הרגשתי טוב ועמית הולך לדניאל והם גם הזמינו אותי אבל אמרתי שאני לא אבוא אבל אחרי שנחתי קצת בבית החלטתי ללכת ואיך שהגעתי…
איך שהגעתי אנאל התקשרה אליי ואמרה לי " אל תכעס אבל…" , "אבל מה?!?" עניתי, "יש לי חבר" היא ענתה "למה שאני יכעס?" שאלתי בהיסוס "כי הוא בן 20" היא ענתה בלחש "מהה?!?!?!?" התחלתי להתעצבן "חחחחחחחחח סתם סתם לא באמת" היא התפוצצה מצחוק "אנאל אם משעמם לך תעבדי על חברים שלך לא עליי! את עוד תשלמי על זה!!" אמרתי וניתקתי.
נכנסתי לבית של דניאל ואז ראיתי אותם שוכבים אחד ליד השני ומשחקים בפלייסטיישן אז זינקתי על שתיהם וחטפתי לדניאל את השלט.
נקודת מבט של קריסטין:
הגעתי הביתה אחרי ביצפר, אכלתי ואז ירדתי למרתף שלנו שהוא מחולק ל2:
1. חדר כושר, סאונה וג'קוזי
2. חדר קולנוע עם בר חטיפים, מכונת פופקורן ומקרר שתיה.
אז הלכתי לחדר כושר להתאמן קצת.. סיימתי את האימון שלי בסביבות 18:00, עליתי להתקלח ואז שניה לפני ששמתי פיג'מה ראיתי שמיה רשמה בקבוצה של הבנות:
וואצפ:
מיה: "בנות דחוף כולם לבית של נועה"
קריסטין: "2 דקות יוצאת"
(אני מקווה שזה לא מה שאני חושבת עליו)
סגרתי תמסך של האייפון ושמתי גופיה לבנה עם שורטס שחור וכפכפים.
ירדתי לכניסה וצרחתי לאפיק עד שהוא רץ אליי בלחץ ושאל "מה קרה?!?!?" ועניתי לו "אני חייבת להגיע דחוף! לבית של נועה", "ואיך את רוצה שאני יסיע אותך לשם?" הוא שאל ,"הוצאת רישיון כשהיינו בניו יורק לא?" שאלתי, "בארץ עדיין לא מאשרים לי אותו.. אני צריך לעבור טסט והוא ביום ראשון.. חוץ מזה אני לא יסיע אותך לשום מקום כשאת לבושה ככה!" הוא ענה, הופתעתי ואני גם חושבת שדפקתי לו פרצוף מופתע כי הוא המשיך "כן זה קצר מדיי, את לא יכולה לצאת ככה" , הוא בחיים לא העיר לי על הלבוש "רציני?!?" שאלתי, "רציני, אם את רוצה סעי באיגל (קורקינט חשמלי) שלך" הוא אמר והתחיל לעלות לחדר שלו, לא הבנתי מה עובר עליו וגם לא היה לי זמן לגלות- גם ככה הויכוח הזה עיכב אותי באיזה עשר דקות..
עליתי על האיגל שלי, שמתי קסדה ונסעתי הכי מהר שאני יכולה לבית של נועה (בגלל שאנחנו כמו אחיות אז לכולנו יש מפתחות לבית של כולנו ולא משנה מה אנחנו תמיד מוזמנות) נכנסתי לבית שלה ורצתי לחדר שלה , איך שנכנסתי בלי להסתכל התחלתי לומר "סליחה שאיחרתי אפיק ל.." הפסקתי כי ראיתי את כל הבנות על הריצפה בוכות מסביב לנועה והבנתי שקרה מה שקיוויתי שלא יקרה – לאחותה הקטנה היה סרטן קשה והיא נלחמה בו במשך 3 שנים והבנתי שהוא ניצח אותה :( שהיא איננה- שהיא נפטרה, נפתי על הריצפה והתחלתי לבכות.
חזרתי הביתה בסביבות 1 בלילה , איך שנכנסתי ראיתי את אפיק יושב על המדרגות מול הכניסה ומחכה לי "חשבתי שכבר לא תחזרי, יש מחר בית ספר ,איפה היית? למה לא ענית לטלפונים שלי? הייתי שניה מלהתקשר למשטרה!" הוא אמר ,התעלמתי ממנו והתחלתי להתקדם לכיוון המדרגות "נו מה נהייה נהיית אילמת?" הוא המשיך, כשהגעתי למדרגות הוא התחיל להתעצבן והרים את הקול "קריסטין אני לא צוחק תעני לי עכשיו!" , "אני לא מדברת איתך" עניתי לו בלחש והתחלתי לרוץ למעלה אבל הוא תפס וחיבק אותי ,אני כבר לא יכלתי להחזיק את עצמי והתחלתי לבכות בטירוף. הוא רק חיבק אותי חזק יותר ליטף לי את הראש ואמר לי בלחש "דאגתי לך, מה קרה?" , "זואי , הסרטן ניצח אותה, היא נפטרה" עניתי לו בקול חנוק מבככי. הוא המשיך לחבק וללטף אותי עד שנרגעתי ואז הוא הרים אותי כמו נסיכה , לקח אותי למיטה ,כיסה אותי ואמר לי "לילה טוב" , עצמתי את העיניים ונרדמתי תוך שניה.
קמתי בבוקר לבשתי סקיני ג'ינס אפור עם קרעים בברכיים, חולצה שחורה שהמאחורה קצת ארוך יותר, שמתי אדידס סופרסטאר שחורות לגמרי (כולל הפסים), בזמן הזה המעצב שיער שלי שם לי פאה אפורה שהשיער מגיע לי עד לגב התחתון (כמו שקיילי עושה) בדרך כלל אני צובעת אבל היום לא היה זמן.. שמתי משקפי שמש שחורות כספות של ray-ban לקחתי את האייפון השחור שלי ונסענו להלוויה.
איך שההלוויה נגמרה בדרך לבית של נועה מיה לחשה לי "דוחים את הדייט שלנו בשבוע" והנהנתי.
השבוע עבר מהר- כל יום הלכנו לבית ספר ומשם לשבעה עד מאוחר בלילה, ככה כל יום עד שהשבעה נגמרה ביום חמישי, אז במקום שתשמעו איך השבוע שלי עבר אני בטוחה שתהיו שמחים לשמוע על השבוע של אנאל…
נקודת מבט של אנאל:
קוראים לחברה הכי טובה שלי אנדרו , היא ואני אובססיביות לדין- ילד מהשכבה של קריסטין והיה פעם חבר ממש טוב עד שמשהו קרה..
אנדרו: בת 14,שיער חום בהיר חלק עם עיניים חומות, ממוצעת.
דין: בן 15, גבוה עם שיער בלונדיני ,עיניים ירוקות , גוף חטוב וחיוך ממכר.
ביום של ההלוויה ויום אחרי ההלוויה של זואי הייתי כל היום בבית שלהם כדי לכבד אותם אבל בגלל שאני לא כל כך הכרתי את זואי אז החלטתי להמשיך את החיים כרגיל.
יום למחרת- שישי בבוקר
השעה הייתה 9 בבוקר בקושי התעוררתי וקיבלתי טלפון מאנדרו "יש לך 15 דקות להיות מוכנה, ראיתי בסנאפצ'ט שדין הלך לדוג בשובר גלים ואנחנו חייבות לנסוע לשם כדי לעבור שם 'במקרה' ושיראה אותנו" היא אמרה מהר, "טוב בוס" אמרתי וניתקתי -15 דקות זה כלום- לבשתי גופיה פתוחה בצד עם כיתוב שחור של:
F_CK
all I need is U
עם חזיה שחורה , שורטס שחור של הוליסטר ,שמתי אדידס סופר סטאר אפור שחור מבד, שמתי משקפי שמש ויצאתי החוצה.
מונית חיכתה לי מחוץ לבית שאנדרו בפנים.
תוך חמש דקות הגענו והתחלנו ללכת על השובר , בערך אחרי 2 דקות נתקעתי בו 'בטעות' והוא התחיל לדבר איתנו. (שמתי לב שהוא לא הפסיק להסתכל עליי אפילו מתי שאנדרו דיברה) אחרי איזה רבע שעה ,אדם (חבר פחות חתיך שלו) קרא לו אז הוא הלך.
אנדרו השתגעה אבל הרגשתי שהוא בעיניין שלי ולא שלה בכלל.. אז שאלתי אותה " את זוכרת ששום בן לא יפריד בינינו?" היא הסתכלה עליי במבט של מאיפו הבאת את זה וענתה "כן, אבל מה זה קשור??", "זה דיי קשור בגלל ששנינו רוצים את דין ויכול להיות שהוא ירצה רק אחת מאיתנו, אני לא רוצה שדבר כזה יהרוס את החברות שלנו" עניתי , היא חיבקה אותי ואמרה "אנחנו חברות הכי טובות מהגן – אפילו זאק אפרון לא יפריד בינינו!" צחקתי וחזרנו הביתה.
בסביבות 20:00 כשראיתי בדיוק את העונה החדשה של הקרדשיאנז בטלוויזיה האייפון הבהב וראיתי שקיבלתי הודעה בוואצפ מדין
וואצפ:
דין: "היי" הייתי קצת מופתעת..
אנאל: "היי, מאיפה יש לך את המספר שלי?"
דין: "זה היה קצת קשה.. אבל יש לי קשרים"
אנאל: "איזה קשרים?"
דין: "את בכל זאת אחות של חברה טובה שלי לשעבר.."
אנאל: "אה חחחח, מה באמת קרה ביניכם?"
דין: "אסור לי לספר…"
אנאל: "טוב…"
קצת התעצבנתי אז סגרתי את המסך של האייפון
דין: "מה עושה?"
.
.
.
.
.
אחרי איזה 5 דקות עניתי לו
אנאל: "רואה טלוויזיה"
אנאל: "ואתה?"
דין:"חחח לאן נעלמת?"
דין: "נכנס עכשיו להתקלח"
אנאל: "סתם ג'ון ג'ון קרא לי שניה כדי לעזור לו לבחור בגדים לבת או בר מצווה שהוא יוצא אליה עכשיו"
אנאל: "ג'ון ג'ון זה אח שלי הקטן.."
דין: "כן אני יודע… אז את הסטייליסטית שלו? חחחח"
דין: "שלחי תמונת מצב"
אנאל: "חחחחח כנראה ידידות שלו אוהבות את איך שאני מלבישה אותו.."
אנאל: "שלח קודם ;)"
דין שלח תמונה – פתחתי את התמונה , זה היה סלפי שלו במקלחת שרואים לו את החיוך המדהים שלו , את כל השרירים והקוביות שלו וגם ראו כזה פס של calvin klein של הבוקסר שלו, נהיה לי חם… וכדי לעצבן אותו שלחתי לו תמונה של הטלוויזיה שלי
אנאל שלחה תמונה
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
אחרי עשר דקות הוא שלח לי הודעה
דין: "רציני? חחח"
אנאל: " לאן נעלמת? ;)"
אנאל: "חחחח רציני"
דין: "אמרתי לך שאני מתקלח…"
דין: "נוו אנאל… אני רוצה שיהיה לי סוף סוף שומר מסך יפה ולא תמונה מכוערת שלי בלי חולצה…"
חייבת לומר שהסמקתי… כי הוא באמת מושלם! ואם הוא קרא לתמונה שלו מכוערת בהשוואה אליי אז זה מדהים!
אנאל: "טוב טוב אני חושבת שהרווחת את זה כרגע"
עשיתי סלפי ושלחתי לו
אנאל שלחה תמונה
דין: "את כל כך יפה שזה לא נורמלי! עכשיו יהיה לי סיבה לפתוח את האייפון…"
שוב הסמקתי.. משהו בו משגע לי את כל החושים!!
ואז האייפון שלי שוב הבהב : דין הוסיף אותך בסנאפצ'אט, הוספתי אותו בחזרה ואז הוא שלח לי תמונה- סלפי שלו מול המראה לובש סקיני ג'ינס שחור ,גופיה לבנה עם כל מיני ציורים בשחור של אברקרומבי ונעליים אפורות גבוהות של ואנס. והוא כתב על התמונה "התחלנו"
ואז רשמתי לו בפרטי
סנאפצ'אט:
אנאל: "לא הלכת לישון?"
דין: "איזה לישון? הלילה רק התחיל."
דין:"אם תהיי ערה כשאני יחזור בא לך שאני יבוא?"
אנאל: "לא יודעת בזמן האחרון יש לאח שלי בעיות.."
דין: "איזה בעיות?"
אנאל: "לא יודעת הוא עצבני על דברים מהסוג הזה"
דין: " מה זאת אומרת מהסוג הזה?"
אנאל: "אתה יודע… להכניס בן לחדר שלי"
דין: "לא נורא אני יתמודד איתו"
דין: "אני ידבר איתך שאני יהיה בדרך חזרה"
אנאל: "סבבה"
סגרתי את המסך של האייפון ,ירדתי מהר למטה הכנתי קפה ועליתי כדי להתקלח שוב… בזמן שאני שותה בדרך. אחרי המקלחת ייבשתי את השיער עם פן ולבשתי שורטס אפורים של הוליסטר וחולצה שחורה של אדידס. השעה הייתה כבר 01:30 אז ירדתי להכין עוד קפה..
לקחתי שלוק קטן ופתחתי את האייפון העליתי סלפי עם הקפה לסטורי ונכנסתי לוואצפ.
וואצפ:
אנאל: "לפרוטוקול אם אתה מתכוון לבוא לפה שיכור אין לך מה לבוא!!"
דין: "ידעתי שתאמרי את זה.. בגלל זה לא שתיתי הרבה"
אנאל: "יופי כי אם אתה שיכור אתה נשאר בחוץ!"
אנאל: "מתי בערך תבוא?"
דין: "משו כמו 5 דקות אצלך"
אנאל: "איך אתה יודע מה הכתובת שלי?"
.
.
אחרי שתי דקות הוא ענה לי
דין: "שכחת שהייתי חבר טוב של קריסטין?"
אנאל: "פאק נכון, לרגע נלחצתי"
דין: "אני בחוץ פתחי"
אנאל: "מה זה פתחי? מה אני הכלבה שלך?"
דין: "חס וחלילה חיים שלי"
דין: "סליחה אני אנסח את זה שוב"
דין: "אני מחוץ לבית שלך תוכלי לפתוח לי?"
אנאל: "חחח מפגר אני באה"
פתחתי את הדלת ואיך שפתחתי…
הוא חיבק אותי בגלל שהוא עוד שניה נפל על הריצפה מרוב שהוא שיכור..
אז ככה אני יודעת שאמרתי שאני לא יכניס אותו אבל.. הוא כל כך חתיך ואני לא רוצה לדפוק אותו..
אזזז… עזרתי לו לעלות לחדר שלי ,הוא ישר נכנס לשירותים והקיא קצת, לא רציתי לראות אותו ככה אז הלכתי לחדר של אפיק שהיה ריק כי הוא בטח ישן אצל אחת היזיזות שלו…לקחתי לו מהארון בוקסר של אמריקן איגל (הכי פחות אכפת לו מהם..), טרנינג של אדידס וגופיה של הוליסטר וירדתי למטבח.. הכנתי קפה שחור ובקבוק מים של 1.5 ליטר. עליתי שוב לחדר ונתתי לו את הקפה הוא סיים אותו באיזה 2 שלוקים ואז עזרתי לו להוריד את החולצה (למרות שלא נראה לי הוא היה צריך עזרה..) ואמרתי לו "לא שותה הרבה הא? נכון לא הרבה ,מלא! קיצר יש לך פה בגדים ומגבת כנס להתקלח!" יצאתי מהמקלחת וסגרתי את הדלת ומאיזו שהיא סיבה מפגרת שאני לא יודעת אפילו למה נעלתי את הדלת של החדר..
שמעתי את המים זורמים ואחרי כמה דקות הוא סגר אותם אז הבנתי שהוא סיים.. אחרי איזה 10 דקות שהוא לא יצא החלטתי להיכנס, ראיתי אותו ישן על הרצפה ולמזלי הוא הספיק לשים את הבוקסר. "דין, דין קום" אמרתי, "הא?" הוא ענה חצי ישן , "יאללה תתלבש" אמרתי ועזרתי לו לקום, הוא התלבש ועזרתי לו להגיע למיטה, הוא נרדם תוך שניה וראיתי אתה ה1.5 ליטר מים מלאים אז ידעתי איזה כאב ראש יהיה לו בבוקר…
הסתכלתי עליו לשניה ואז לא יכלתי להפסיק לבהות בו- הוא כזה מושלם שהוא ישן.
בוקר
קמתי בבוקר מהדפיקות של אפיק ורצתי לפתוח את הדלת, הוא היה עם הפרצוף הכועס שלו "למה הדלת שלך נעולה?"הוא שאל בטון כועס ,"כייייייי כדי שמציקים כמוך לא יכנסו" אמרתי בהסוס כי פעם הוא היה צוחק מזה אבל משהו בו השתנה אז אני לא יודעת איך הוא יגיב לזה… "מה זה? אני מציק?" הוא התחיל להרים את הקול ודין קם ונעמד מאחוריי שהוא מחבק אותי וראיתי את אפיק מאדים מול הפנים שלי, הוא לקח נשימה עמוקה והתחיל לצרוח "מה הבן זונה הזה עושה כאן?!?!? עוף לי מהבית …" , "אני יודעת שאמרת שאני אשלם על זה שמתחתי אותך אבל זה מוגזם!" הפרעתי לו באמצע הצרחה, "זה לא קשור לזה! אסור לו להיות פה אחרי מה שהוא עשה!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך