קריסטין
זה סיפור חדש שלא קשור ולא דומה לסיפורים הקודמים שלי ומקווה שאתם תאהבו אותו אשמח לביקורת בתגובות :)

קריסטין ג’נר?

קריסטין 13/03/2016 4789 צפיות אין תגובות
זה סיפור חדש שלא קשור ולא דומה לסיפורים הקודמים שלי ומקווה שאתם תאהבו אותו אשמח לביקורת בתגובות :)

חשוב להדגיש שכל הסיפור מומצא !!!
היי קוראים לי קריסטין,אני בת 15 בכיתה י', אמריקאית במקור אבל גרה בהרצליה.
מגיל קטן למדתי פיתוח קול ולפי הדעות של הסובבים אותי אני שרה מדהים…
אני מדגמנת והחלום שלי הוא להכיר אישית ולהיות חברה של קיילי ג'נר – הרי היא האיידול שלי.
יש לי אובססיה לתכשיטים ולא תראו אותי יוצאת מהבית בלי..
אז איך אני נראית? לא גבוה ולא נמוכה, לא שמנה ולא רזה הכל פשוט במקום…
יש לי שיער בלונדיני באורך בינוני(בהגדרת קיילי – עד הכתפיים אפילו קצת יותר ארוך) קיצר כמו של קיילי רק בלונדיני..
לפעמים אני מוסיפה תוספות שיער, מאריכה את השיער ומגוונת אותו בצבעים בדיוק כמו קיילי…
יש לי עיניים כחולות, וגם ציפורניים ארוכות וחדות כאלה כמו של קיילי רק ששלי זה לא בניה..
יש לי 3 חורי עגילים בכל אוזן ,יש לי דאבל אליקס ורוק באוזן ימין ובאוזן שמאל יש לי אנטי אליקס ,טראגוס וגם עגיל באף חחח אני ממש אוהבת להתחורר.
אני יודעת שזה לא כזה חשוב.. אבל יש לי שפתיים עבות יחסית כמו של קיילי רק ששלי זה לא מילוי…
יש לי 3 אחים: אח גדול בן 16 אחות קטנה בת 14 ואח קטן בן 12 אני מתה עליהם אבל לפעמים הם מעצבנים בטירוף!!!!!
טוב נתחיל:
היום זה היום הראשון ללימודים-שנה ראשונה בתיכון למרות שעכשיו חיברו את החטיבה והתיכון אז יוצא שאני וכל האחים נלמד באותו מתחם.
קמתי בבוקר שהאייפון השמיע בשעון מעורר את השיר "HERE" של "ALESSIA CARA" , קמתי מהמיטה ,פתחתי את התריסים החשמליים, פתחתי את הטלוויזיה על הערוץ MTV 24/7 ונכנסתי להתקלח.
כשיצאתי מהמקלחת קראתי למאפרת ולמעצב שיער שלי היא איפרה אותי בעדינות והמעצב שיער שלי ייבש לי את השיער עם פן והוריד לי את התוספות שיער שלי שנשארו מאתמול מהצילומי קאבר שלי לשיר "HOW DEEP IS YOUR LOVE" של קלווין האריס. יש לי ערוץ יוטיוב פעיל מאוד עם מעל ל6 מיליון עוקבים וגם באינסטגרם יש לי מעל למיליון עוקבים.
אחרי שהוא הוריד את התוספות הוא עשה לי גולגול כמו של איגי אזליה (מוזמנים לחפש באינטרנט).
ואז הלכתי להתלבש , לבשתי חולצה אמריקאית לבנה שהשרוולים שחורים עם סמל בית ספר לבשתי חצאית מיני שחורה לא צמודה כזאת.. ולבשתי סופר סטאר אוריגינל (לבן שחור) וכמובן שהייתי עם לק שחור..
שמתי את השרשרת זהב עם הכיתוב שם שלי ביהלומים, שמתי שעון זהב שבפנים שחור של רולקס , ומלא פנדורות בכל יד שחלקן ריקות חלקן עם קצת וחלקן עם הרבה אבל לא מלא עד הסוף.. וגם קצת טבעות.
ירדתי למטה ובשניה שהגעתי למטה קיבלתי טלפון מהבסטי שלי מיה שהזכירה לי לקחת את התיק… אז עליתי שוב למעלה ולקחתי את התיק הלבן של מייקל קורס שלי וירדתי (שוב..)
וכמובן שכל המשפחה שלי כבר הייתה למטה "בוקר" אמרתי וכולם ענו לי "בוקר טוב" לקחתי פנקייקים ושוקו וצילמתי לסנאפצאט וגם עשיתי סלפי לסנאפ.. ולאינסטוש כמובן.
בגלל שאני עובדת קשה בשירה , דוגמנות, ריקוד ועדיין תלמידה מצטיינת אז אני מקבלת כל מה שאני רוצה (ולא בגלל שיש לי כסף כמו שכולם חושבים..) אז ככה יוצא שיש לי את כל הצבעים של האייפון 6S כדי להתאים לביגוד.. (כמובן שהכל מסונכרן אחד מהשני..)
אני מטפחת את העמוד יוטיוב שלי ומעלה מלא קאברים עם קליפים מושקעים בטירוף.. יש לי מיליוני צפיות , מיליון עוקבים באינסטגרם, וגם מיליון עוקבים בפייס ובטוויטר ויש לי 500 אלף עוקבים בסנאפ..
אבא שלנו לקח את כולנו לביצפר ואיך שנכנסתי לאוטו התחברתי לבלוטוס ושמתי קאברים שלי אבל הספקנו לשמוע בקושי 3 שירים: "SUPER GIRL" "RUN AWAY WITH ME" "WILDEST DREAMS"
לפני שאני יספר מה קרה שהגענו לביצפר הגיע הזמן שתכירו את האחים שלי:
אפיק (האח הגדול)- בן 16 כיתה י'א , גבוה, בלונדיני עם תספורת מארינס יש לו עיניים ירוקות , הגוף שלו בנוי (קוביות) יש לו טראגוס ורוק באוזן שמאל וגם עגיל רגיל.
אנאל (האחות הקטנה) בת 14 כיתה ט' , פשוט המיני שלי רק שיש לה שיער שטני ארוך מדורג עם קצוות בלונדיניים , יש לה עיניים ירוקות. אנחנו ממש דומות בגוף ובפנים כאילו אנחנו תאומות שההבדל הוא השיער והעיניים וכמובן בגיל..
יש לה 2 עגילים בכל אוזן, דאבל אליקס וטראגוס באוזן ימין.
יונתן (האח הקטן)- בן 12 כיתה ז' , כולם קוראים לו ג'וני ובמשפחה ג'וןג'ון . אז ג'וןג'ון הוא חתיך הורס לגילו הוא פשוט המיני של אפיק.. הוא יחסית גבוה לגילו והוא ממש מפותח יחסית לגילו יש לו שרירים וקוביות מאוד מפותחות לגילו.. יש לו שיער שטני בהיר מאוד, עיניים כחולות יש לו עגיל וטראגוס באוזן שמאל.
טוב אז הגענו לביצפר , יצאנו מהאוטו וכרגיל כל העיניים עלינו ,בעיקר עליי אבל התרגלתי..
שמתי משקפי שמש ובדיוק קיבלתי הודעה שהשיעור שלי הוא בחדר 90 ואז אני ואפיק הלכנו לאיזור של התיכון וג'וני ואנאל לאיזור של החטיבה..
כמובן שלא היה לי מושג איפה החדר אז אפיק ליווה אותי לחדר ולימד אותי קצת על האיזורים של איפה נמצא כל חדר וחדר..
שהגענו לחדר 90 התחבקנו ונישקתי אותו על הלחי והוא נישק אותי במצח (נשיקה אבהית כזאת) ונכנסתי.
התיישבתי בקצה הכיתה כי לא רציתי להתבלט כל כך אבל לצערי המחנך שלי החליט שעושים מעגל. עשינו משחק הכרות מפגר כזה ונראלי שיצאתי קצת סנובית:(
המחנך שלנו חילק לנו יומנים מפה של הביצפר ואת המערכות שלנו הסתכלתי חצי שעה על המערכת והיא פשוט מדהימה!!
יום ראשון: 08:30-13:40
יום שני: 07:45-15:20
יום שלישי: 07:45-15:20
יום רביעי: 10:15-12:55
יום חמישי: 08:30-16:10
יום שישי: לא לומדת
אחרי שסיימנו הוא הוציא אותנו לסיבוב בביצפר כדי להראות איפה כל אזור.. ואז שעברנו בקפיטריה חילקו לנו ארטיקים.
התחילה ההפסקה והלכתי לחדר חלוקת ספרים כי לא אספתי את כל הספרים שלי אחרי שלקחתי אותם החזקתי אותם ביד ואיך שיצאתי מהחדר נתקעתי במישהו וכל הספרים שלי עפו לכל מקום.
באתי לצרוח עליו ואז קלטתי את דניאל- חבר ממש טוב של אפיק- חתיך מושלם , הוא קם ועזר לי לקום , הרים לי את כל הספרים ואמר לי "תזהרי יפה שלי" נתן לי את הספרים קרץ לי ונכנס לחדר.
דניאל: בן 16 כיתה י'א גבוה,גוף בנוי שיער חום קצר עיניים חומות.
ואז שבאתי להמשיך ללכת מישהו תפס אותי מאחורה ולא הפסיק לנשק אותי בלחי ימין ולא נתן לי לראות מי זה ואיך שהוא שחרר אותי הוא ברח ואז קלטתי כבר מי זה- עמית- עוד חבר מושלם של אפיק.
צרחתי לו "עמית יבן זונה פחדן"
עמית:בן 16 כיתה י'א גבוה עם חיוך כובש גוף בנוי שיער שטני קצר עיניים כחולות.
הלכתי לחפש את אנאל , עד שמצאתי אותה ראיתי אותה אוכלת סלט צרחתי לה "מפגרת מאיפו הבאת סלט?" היא הייתה באמצע הביס ונבהלה אז לקח לה איזה כמה שניות להתאפס על עצמה ואז היא צרחה עליי "מפגרת אחותך מה עובר עלייך יפסיכית" אז עניתי לה "למקרה ששחכת את אחותי, אז מאיפו הבאת סלט?" היא הסתכלה מסביב לבדוק שאין מורים וענתה " קפצתי מהגדר והלכתי לקניון" הסתכלתי עליה וצרחתי עליה "תגידי את נורמלית?!? את רוצה להסתבך על היום הראשון?!?" ואז היא התפוצצה מצחוק שזה גרם לי להתעצבן עוד יותר ואז צרחתי עליה " מה מצחיק?!?" היא הפסיקה לצחוק מרוב פחד.. ואמרה "צחקתי… אמא הכינה לי סלט בבוקר" ואז נרגעתי חטפתי לה תמזלג לקחתי ביס ענק מהסלט וברחתי..והיא צרחה "זונה מה נראלך?!?" וכמובן עם המזל שלי נתקעתי במישהו- יותר נכון מישהי-מיה הבסטי שלי וכמובן שגם היא תעוף על מישהו- חבר שלה שון.
מיה:בת 15 כיתה י' ילדה יפה בערך בגובה שלי עם שיער שטני על גבול הבלונד , עיניים חומות, יש לה 3 עגילים בכל אוזן ועגיל באף.
שון:בן 17 כיתה י'ב הוא גבוה שיער חום קצר גוף בנוי עיניים חומות.
טוב אחרי שנתקעתי בהם מיה נשקה את שון והוא הלך (מתוך הרגל) ואמרה לי "פינוק לתחילת שנה, שבת הבאה אני ואת דייט בבית הפנקייק ובלי הברזות!" ואז עניתי לה "סגור חתום!" והלכנו לכיוון הכיתה.
היום יום שלישי ובגלל שביום הראשון ללימודים מתחילים ב08:30 ומסיימים ב 14:30 ולפי המערכת אני מסיימת ב15:20 אז טכנית אני אמורה לסיים ב14:30 אבל בגלל שיש לי חלון בין 13:40-14:30 אז סיימתי מוקדם וגם מחר אני מתחילה ב10:15
חוץ ממיה הבסטי שלי יש לי עוד כמה חברות טובות אבל לא כמוה (אנחנו חבורה כזאת אבל אי אפשר להתעלות על החברות שלי ושל מיה) אז אני יסביר על כולן בקצרה (כולן בכיתה י' בנות 15)
נעה: יחסית נמוכה שיער שטני עיניים ירוקות.
קרין: ממוצעת שיער חום עיניים חומות.
דניאל: נמוכה שיער חום עיניים חומות.
גל : ממוצעת שיער שחור עם אמברה ועיניים חומות.
נקודת מבט של אפיק:
קמתי בבוקר ירדתי אכלתי ויצאנו איך שהגענו ליוויתי את קריסטין לכיתה ואז התחילו כל החפירות של היום הראשון…
לקראת סוף היום לא הרגשתי טוב.
עמית סיפר לי שהולך לדניאל והם גם הזמינו אותי אבל אמרתי שאני לא אבוא אבל אחרי שנחתי קצת בבית החלטתי ללכת ואיך שהגעתי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך