רגע מה הוא דיבר אלי ?! פרק 6

19/03/2014 1479 צפיות תגובה אחת

נקודת מבט של אמיר :
לקחתי את טוש מהמגירה וכתבתי
'לאסתי היפה אוהב אותך הכי שיש המון רפואה שלמה מ-אמיר<3'
היא הסתכלה על מה שכתבתי לה וחייכה היא כל כך יפה וחמודה ואז הוא נכנס .. ):
נקודת מבט של איתי :
הוא שלח אותי לקנות לה נס היא ביכלל לא רצתה אווף איתו הוא מתחיל לעצבן אותי קניתי לה נס שחזרתי ראיתי אותו עומד לידה הוא צייר לה על הגבס..
הוא כתב לה 'לאסתי היפה אוהב אותך הכי שיש המון רפואה שלמה מ-אמיר<3'
הסתכלתי על זה והייתה לי צביטה בלב ואז באמת הבנתי שאני מתחיל לאבד אותה ..
נקודת מבט של אסתי :
הוא כתב לי על הגבס שהוא אוהב אותי מה עובר עליו שאיתי חזר הוא הסתכל על מה שכתב לי אמיר זה היה נראה כאילו זה הפריע לו …
ואז אמיר פתאום אמר "טוב אנחנו נזוז ניתן לך לנוח .." אמיר נתן לי נשיקה בלחי ויצאה איתי הסתכל עלי ואמר ..
נקודת מבט של איתי :
הוא נתן לה נשיקה בלחי מה נראלו ?!?!
הוא יצא מהחדר ואז הסתכלתי עליה ואמרתי לה אני "טעיתי ואני הולך להפסיד אותך .. "היה שתיי שנייות של דממה היא הסתכלה עלי ולא ידעה מה להגיד ואז אמיר צעק "נו איתי אתה בא ??" הסתכלתי עליה מבט אחרון ויצאתי מהחדר, התקדמנו לתחנה של האוטובוס ואז אמיר אמר לי …
"שמע אחי נראלי אני מתחיל להתאהב בה היא יפה וחמודה היא ממש נסיכה מה אתה אומר ??" ואז עניתי "לו היא באמת נסיכה" אמיר הסתכל עלי קצת המום ואז אמר לי "אחי ?? יכול להיות שאתה מרגיש אליה משהו ?!?" בלי לחשוב אפילו אמרתי לו שלא שאני לא מרגיש אליה כלום לא יודע למה לא אמרתי לו את האמת ..
נקודת מבט של אסתי :
אחרי שהם הלכו חשבתי על מה שאיתי אמר לי זה צבט לי בלב רציתי להגיד לו כל כך מה שאני מרגישה אליו אבל אז אמיר צעק לו לבוא והוא יצא אני אוהבת אותו אבל מה איך זה שפתאום הוא מפתח אלי רגשות הוא לא שם עלי אף פעם נראלי שהוא מקנא…
הרופאה וההורים שלי נכנסו הם אמרו שמשחררים אותי היום שמחתי לחזור לשגרה ועוד שבוע כבר יורידו לי תגבס..
בוקר.. "אסתי קומי את תאחרי אני גם ממהרת ואני עוד צריכה לעזור לך להתלבש" צעקה לי אמא צעקתי לה בחזרה "אני לא כזאת נכה אני יכולה להתלבש לבד" אמא הקפיצה לבית ספר כרגיל היה משעם עד שפתאום הוא נכנס בשער של הבית צפר הוא הסתכל עלי חייך אלי וקרץ בידיוק הברזתי משיעור עם בר חברה שלי הוא התחיל להתקדם לכיוון שלי בר הלכה בתירוץ שהיא לא רוצה להפריעה הוא נגש אלי נתן לי נשיקה על הלחי ואמר..
נקודת מבט של אמיר :
המורה שלי הייתה חולה ולא היה לי מפתח לבית אז הלכתי לאמא שלי וזה גם היזדמנות טובה לראות את אסתי כשניכנסתי בשער ראיתי אותה יושבת עם חברה רגע זאת ברר !!נפרדתי ממנה כי לא יכולנו להמשיך את הקשר הזה ! נגשתי אליה ואז בר כאילו לא הכרתי אותהה !! הלכה נישקתי אותה בלחי ואמרתי לה "מבריזה משיעור אאאהה?? שובבה שכמוך" היא צחקה את הצחוק החמוד שלה
ואז ישבתי לידה דיברנו קצת צחקנו ואז שאלתי אותה בפתאומיות "מה עם חבר ??" היא הייתה נבוכה הרגשתי את זה היא גימגמה חחחח צחקתי לעצמי ואז היא שאלה אותי מה איתך לך אאין מישהי?" וישר עניתי לה "בישביל מה אני איתך אסתי אני רוצה אותך את כל כך יפה וחמודה.." ואז היא התחילה להסמיק היה צילצול ללכת לבית הייתי חייב לרוץ לאמא שלי נתתי לה נשיקה על הלחי והלכתי

אהבתם ?? חכו לפרק המשך ותגובות מתחת תודה <3


תגובות (1)

אנייודעת שזה ממזמן אבל יש לך המשך ? זה ממש יפה !
יש לי גם סיפור חדש-אשמח אם תקראי אותו ותגיבי מה דעתך :)

30/08/2014 18:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך