רגע סתמי *מיני*

הסיפור שלי :) 09/09/2015 1754 צפיות 7 תגובות

״אני חושבת שאני צריכה הסבר״ סיננתי לעברו בכעס מזיזה את רגליי באי נוחיות.
״אין לי,זה היה רגע סתמי הייתי שיכור״ הוא היה עם עיניים נוצצות.
״אנחנו. אנחנו היינו רגע סתמי״ סיננתי והסתובבתי לצאת מהחדר הוא תפס לי את היד חזק ״בחיים שלך על תגידי שמה שיש בנינו הוא סתמי,כי אני לעומתך לא יכול בלעדייך,הריגוש והצמרמורות שחולפות בי שאת מנשקת אותי,תפסיקי לחיות בזה שאת זאת שנפגעת ולך נשבר הלב כי גם לי״ הוא צעק.
״אתה זה שנישקת אותה״ מנסה להעביר את האשמה עליו,״די כבר די זה היה טעות שאני מצטער עליה כל לילה ברגשות אשמה מטורפות,את לא יודעת איך זה שבוע שלם בלעדיך״ הוא השפיל את מבטו.
התקרבתי אליו הרמתי את סנטרו ונישקתי אותו פשוט נישקתי אותו הוא היה מופתע בהתחלה אבל אז נתן ללשון שלי להכנס לפיו והלשונות שלנו ריקודים אירוטיים מטורפים.
התנשמנו בכבדות והוא הפיל אותי למיטה ונישק אותי בלהט הוריד את חולצתי ונאנח ״בלעדייך שבוע״ הוא נשם בכבדות ליד האוזן שלי שגרם לי לצמרמורת ענקית והרמתי את אגני לאגנו וקירבתי בנינו עם הציפורנים שנתפסו בגבו הערום.
״תמשיך כבר״ נאנחתי והוא ירד בנשיקות לעבר השורט פיגמה שהיה עלי.
הוריד לי אותו ונשם קרוב לאברי וגניחה יצאה מפי.
״אני הולך לזיין אותך כלכך חזק שכל השכונה תשמע את השם שלי יוצא ממך״ הוא אמר קרוב לאוזני ואני הנהנתי מחכה שימשיך.
הוא הוריד את התחתונים שלי ואני הורדתי את שלו שכובים ערומים מתחת לשמיכה שאיכשהו הגיעה מעלינו.
הוא חדר לתוכי וגנחתי את שמו ״ אוי אדם אלוהים״ תפסתי את גבו בציפורני שורטת אותו.
״את את ״ הוא לא המשיך וחדר יותר לעומק ״אדם״ כבר צעקתי בגניחות.
מאושרת שהדבר הזה חולק איתי את גופו ומרגישה בטוחה.
סיימנו ונאנחנו במיטה.
״את הדבר הכי טוב שקרה לי״ הוא נאנח.
״אני אוהבת אותך״
״אני מצטער״ הוא יבב ודמעות התחילו לזלוג מפני וככה נרדמנו מחובקים.
יודעת שהרגע הזה ספציפי הזה? הוא לא סתמי.


תגובות (7)

שמעי, בתור סיפור זה סיפור נחמד אבל אני חוששת שהוא פחות מתאים לגולשים צעירים יותר באתר. לקרוא על נשיקות אירוטיות וזיונים, זה לא ממש הולם.

09/09/2015 22:21

    באמת בלי להעליב, אני חושבת שכדאי שתורידי אותו.

    09/09/2015 22:22

מבינה אותך,אבל למי שלא נוח מוזמן לא לקרוא?

09/09/2015 22:34

ואווווווטוו מושלםםםםםםםםםםםםםם
אני אשמח אם תקראי את שלי "כל סוף זו התחלה חדשה"
אליענה
מדרגת חמש!

09/09/2015 23:22

יפה שלי מהיום שהסיפור שלך עלה אני קראתי ,את מדהימה וזה סיפור מהמים תמשיכי ככה

10/09/2015 01:33

מושלם

10/09/2015 19:55

מדהם ממש אבל זה יהיה אאפילו יותר טוב אם תוסיפי יותר תיאורים אפילו בקטע של הסקס ( וכמובן שמוזמנת אל הסיפור שלי)

11/09/2015 19:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך