שבת שלום ותודה על התגובות מהפרק הקודם ❤️

רגשות מבולבלים, חלק 5 (16+)

13/02/2015 1421 צפיות 4 תגובות
שבת שלום ותודה על התגובות מהפרק הקודם ❤️

חזרנו לחדר של עמית, לא התנשקנו יותר.
״את בטוחה שאת לא רוצה להישאר לישון?״ הוא שאל וחיבק אותי מאחורה.
״כן, זה לא מתאים…״ עניתי בשקט ושיחררתי את אחיזתו ממני. ירדתי במדרגות ונפרדתי מאימו לשלום. אחר כך התנעתי את האוטו ונסעתי הביתה.
״אבא,״ קראתי לו כשהייתי בבית. השעה הייתה בערך אחת עשרה בלילה והוא ישב וצפה במשחק כדורגל כל שהוא.
״הי שנינה,״ הוא אמר בחוסר ריכוז ושב למשחק. ידעתי שזה לא זמן טוב לדבר איתו על רוי אז עליתי לחדרי והתקלחתי, ניסיתי לשטוף את ההרגשה של עמית מנשק אותי, לבשתי פיג׳מה קצרה ונכנסתי מתחת לפוך.
״אני מתחת לבית שלך״ רוי סימס לי, הוא עשה זאת כבר פעמים רבות ואפילו חשבתי פעם שזה רומנטי.
״לעלות?״ הוא שלח לי עוד הודעה וידעתי שאם הוא יבוא אני לא אוכל לדבר עם אבי עליו, ואם אני לא אענה לו הוא יתעצבן וישאל למה אני מסננת וככה הוא גם יחשוד.
״בכיף״ שלחתי לו ותוך מספר דקות הוא דפק על דלת חדרי. קמתי מהפוך וראיתי שאני עם מכנס קצר והוא דפק שוב אז לא היה לי זמן להחליף. פתחתי לו את הדלת והוא ישר נישק אותי נשיקה ארוכה.
״אפשר לחשוב כמה זמן לא התראינו,״ אמרתי לו כשהתנתקנו.
״אמרתי לך שאת ממכרת,״ הוא אמר והצמיד אותי לקיר.
״אין סקס היום,״ אמרתי לו שניה לפני שהוא נישק אותי שוב.
״קרה משהו?״ הוא שאל וליטף את בטני.
״לא, פשוט לא באלי.״
הוא משך בכתיפו והתחיל לנשק אותי נשיקות קטנות. ״מה אני אעשה בלעדייך?״ הוא לחש לי באוזן ונישק לי את הצוואר.
ידעתי שזו אחת מהדרכים שלו לגרום לי לשכב איתו, להגיד לי כמה שהוא אוהב אותי וככה אני אתקפל. לא הפעם.
״את הסם שלי!״ הוא אמר ונישק אותי שוב. כבר נמאס לי. ניתקתי אותו ממני. ״בוא נראה סרט,״ הצעתי והלכתי להתיישב על הספה בחדרי.
״מה סרט עכשיו?״ הוא שאל והתיישב ליידי. הוא ליטף את רגלי בעדינות. עוד דרך.
״חם פה קצת, לא?״ שאלתי ולא חיכיתי לתשובה. קמתי בשביל להדליק מזגן, ואז החלפתי למכנס פיג׳מה ארוך, עוד מעט נגמרת ההקלטה של השבב מכיוון שהוא מכוון לחמישים ושלוש שעות. ידעתי שרוי חייב לדבר.

״תביאי וויסקי,״ רוי ביקש ממני, היינו באמצע סרט ושנינו היינו במיטה. השעה הייתה שתיים עשרה ומחר אין לו עבודה ולי אין לימודים. לפתע עלה לי רעיון גאוני. ״רוצה שנלך
למועדון?״ שאלתי, ״לא כיף להשתכר בבית.״
״כמה זמן ייקח לך להתארגן אם תעשי את זה מהר?״
״בערך חצי שעה,״ עניתי.
הוא הסתכל בשעונו והנהן. ״טוב, ארבעים דקות אנחנו שם.״
התארנתי במהירות. שמתי שמלה לבנה צמודה שתואמת למועדון אליו אנחנו הולכים, נעלי עקב לבנות ושרשרת מזהב. השארתי את שערי פזור והשפרצתי הרבה בושם. התאפרתי מהר באייליינר שחור, מייקאפ, סומק ואודם אדום, הכנתי תיק קטן עם כסף ופלאפון ויצאנו מהבית.
הגענו למועדון הרועש, לא היה תוך ארוך מאחר והשעה הייתה כמעט אחת בלילה. נכנסנו למועדון וישר משכתי את רוי לבר. הייתי צריכה להוציא ממנו כמה שיותר מידע והיום זו הזדמנות טובה.
הוא ישב על אחד מכיסאות הבר והזמנתי לו כמה שוטים, זה היה אלכוהול חזק. הוא שתה אותם אחד אחרי השני ואני נצמדתי אליו כל כך בצורה מפתה. רקדתי לצלילי המוזיקה ודאגתי שהוא ישתכר עד שהוא ישכח את שמו. אני לעומתו, לא שתיתי אפילו שוט אחד. נישקתי אותו המון והוא צחק כל הזמן. השעה הייתה בערך שתיים וחצי והוא כבר היה מחוק לחלוטין. היינו על הספה של המועדון והוא נישק אותי בתשוקה והיה אגרסיבי. הוא כמעט הוריד לי את השמלה.
עצרתי אותו והקמתי אותו בקושי. הוא הלך מתנדנד וגררתי אותו עד לאוטו, הייתי ערנית ודאגתי שהוא לא יירדם.
הנסיעה הייתה קצרה והגעתי הביתה במהירות. ההורים שלי ישנים וגם אם לא, הם רגילים שאני ורוי חוזרים ממועדונים בשעות כאלה.
העלתי אותו במדרגות בקושי רב והנחתי אותו על המטה כמו חפץ, הוא היה חצי ער.
פתחתי לו את כפתורי החולצה לאט וליטפתי אותו בחזה בעדינות.
״רויצ׳וק,״ הגתי את כינויו לאט ובלחש. הוא הביט בי בעיניים עייפות.
״ממ?״ הוא שאל והתענג על ליטופיי.
״אתה אוהב אותי?״ שאלתי אותו והמשכתי ללטף אותו בבטן. הייתי עדיין עם השמלה הלבנה והוא לא התיק את עיניו ממני.
דווקא כששאלתי את השאלה הוא הסתכל על התקרה.
״תגיד את האמת,״ האצתי בו.
״אתה אוהב אותי?״ שאלתי שוב.
״לא,״ הוא אמר לבסוף וליבי החסיר פעימה.
הוא הודה שהוא לא אוהב אותי.
רק היום כשדיברנו בטלפון הוא אמר שהוא אוהב אותי. הרגשתי כל כך נבגדת.
״אבל אני בהחלט נמשך אלייך,״ הוא אמר.
המשכתי ללטף אותו כאילו כלום לא קרה.
״אי פעם,״ אמרתי ויצא לי קול צרוד. כחכחתי בגרוני. ״אי פעם אהבת אותי?״ שאלתי אותו נואשת למילה כן.
״בהתחלה,״ הוא ענה וידעתי שהוא עומד להירדם בקרוב.
״אתה בגדת בי בחצי שנה הזאת?״ שאלתי אותו עצובה.
״רק עם מישהי אחת,״ הוא אמר בכנות.
״כמה פעמים?״ דרשתי לדעת.
״לא יודע,״ הוא ענה.
״אתה אוהב אותה?״
״כן,״ הוא ענה לבסוף וניחמתי את עצמי, לפחות הוא אוהב אותה.
״רוי?״ קראתי לו ורציתי לשאול אותו אם הוא הולך להרוג אותי, אבל הוא כבר נרדם וישן שינה עמוקה.


תגובות (4)

ואוו איזה פרק !!! את כותבת מדהים את זה כבר אמרתי
(ורוי פשוט נשמע אדם מגעיל :/ )

13/02/2015 16:18

אין לי מה להגיד!
התמכרתיייי!!
מחכה להמשך:)

13/02/2015 16:35

אוח תמשיכיי מידדד אני מתה לדעת מה יתפתח בינה לבין עמית!
רוי סתם זונה… אוהבת אותך המון❤️

13/02/2015 17:03

זה ממש טוב, את חייבת להמשיך, יש לך כישרון מטורף!

19/02/2015 21:40
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך