מישהו רוצה לעשות לזה המשך?

רגשות מבולבלים 16+

10/02/2015 1374 צפיות 3 תגובות
מישהו רוצה לעשות לזה המשך?

״כן בוס,״ הוא אמר בלחישה וצחקק. ״היא ישנה כמו בול עץ. אחרי אתמול, היא לא אמורה להתעורר בזמן הקרוב.״
פקחתי את עיניי באיטיות ואסרתי על עצמי להרעיש. הוא היה עם גבו אליי והוא דיבר בטלפון.
״היא גם שתתה את היין וגם הזדיינה איתי מה זאת אומרת?״
על מה הוא מדבר?
״עוד כמה זמן זה יימשך?״ הוא נאנח.
שמעתי כמובן רק את הצד שלו בשיחה.
״בטח שנהנתי ואני בטוח שגם היא,״ הוא אמר בחיוך מרוצה.
״אבל אני עדיין לא רוצה להמשיך בהעמדת הפנים הדביקית הזאת.״
הוא שיחק בי? הרגשתי נבגדת.
״טוב אני חייב לנתק נדבר יותר מאוחר.״ הוא ניתק את השיחה ומיהרתי להעמיד פנים שאני ישנה. הוא נכנס לשירותים, יצא משם וקיפל בגדים במזוודה שלו, לאחר בערך חצי שעה ״התעוררתי״.
״היי בייבי,״ הוא הסתובב אליי כשהתמתחתי. חייב להמשיך בהצגה לא? חייכתי במתיקות והוא קם לנשק אותי. זרועותיו נכרחו סביבי והוא רכן מעליי מנשק אותי בלהט. לשונו חדרה אל פי והוא נצמד אליי יותר ויותר. הוא גנח מספר פעמים בנשיקה. נגעלתי כל כך. עד היום בבוקר נשיקה ממנו הייתה הדבר הטוב ביותר שיכלתי לבקש ועכשיו ככל שהוא נוגע בי הבחילה שבגרוני עולה.
ידיו עברו על גופי בתשוקה ואני נתתי לו לעשות כרצונו כדי שהוא לא יחשוד.
הוא שם את אחת מידיו מאחוריי עורפי ונישק אותי בצוואר. ידו השנייה טיילה על כל גופי, לוחצת על הקימורים שלי באגרסיביות.
״טוב… דיי אני חייבת לצחצח,״ צחקקתי וניתקתי ממנו בעדינות. עיניו הירוקות סקרו את ישבני כשקמתי. הרגשתי אי נוחות מאחר ומכנס פיג׳מה קצרצר ואוורירי היה כל מה שעל רגליי. אחרי שצחצחתי את שיניי יצאתי מהשירותים והוא קם, חיבק אותי מהמותניים בעדינות, ונישק אותי בשפתיי. ניסיתי לתרץ לו שאני צריכה לארוז אבל הוא לא הקשיב לי ואמר לי שהוא יארוז לי בעצמו.
הוא הרים אותי ושם אותי על המיטה, מנשק אותי כל כך חזק שזה כאב. התנתקתי ממנו שוב. ״אבא שלי יחשוד אנחנו חייבים ללכת,״ אמרתי בתקווה שהוא ישחרר אבל ידעתי שזה לא יעזור, אם הוא רוצה עכשיו נשיקה הוא יקבל. ״אל תדאגי יפה שלי הוא לא יחשוד בכלום, את איתי.״ הוא חזר לנשק אותי בלהט בלי לתת לי זמן לענות לו. ידיו הרימו את חולצתי וכמעט הותירו אותי בחזיית תחרה סגולה וסקסית. ניתקתי ממנו שוב.
״אין לי כוח על הבוקר בייבי, יותר מאוחר,״ אמרתי בהתנצלות והזזתי אותו ממני.
״מה יש לך?״ הוא שאל בעצבים.
״כלום…״ עניתי בתמימות ונישקתי אותו נשיקה ארוכה כדי להרגיע אותו. הוא העמיק אותי והעביר את ידיו על גופי פעם נוספת. לעזעזאל הוא מנשק כל כך טוב.
״בטוחה?״ הוא שאל כשהתנתקנו. חייכתי ברוך ״כן.״
היינו באוטו בדרך הבייתה, הנסיעה הייתה שקטה וכל מה שהיה בראשי זה עם מי לעזעזאל הוא דיבר.
כשירדנו מהאוטו הוא פרק את המזוודות ואני פתחתי את הדלת של הבית. אבי קם ממקומו בשביל לחבק אותי ושאל איך היה. בינתיים לא אמרתי לו שום דבר על השיחה ששמעתי היום בבוקר.


תגובות (3)

דמיינתי את האפר איסט סייד. את בלייר מאחת שיודעת אבל עם אופי מעט שונה. אני מדמיינת שיש מישהו באוניברסיטה שמציק לה וכשהוא מגלה על השני הוא מקנא. אני מדמיינת שהוא סופר מתנשא ושבהתחלה לא נראה שהוא שם עליה חוץ מזה שהם בתחרות ציונים. אז היא ממשיכה להיות עם השני כדי לעצבן אותו, כי היא חושבת שזה ינמיך לו ציונים אבל היא לא מודה בפני עצמה שהוא מקנא או משהו. בסוף הוא נכנס לפרשה שיש עם אבא שלה ונוסע כדי לאזהיר אותה. והכל שרוי במתח מיני וכו. משחקי כוחות משחקי כוחות. תחבולות כייפיות. והאבא של המתנשא גם נכנס לעניין. אפשר להכניס איפשהו רצח

10/02/2015 18:30

    אה אני דוקא דימיינתי שאבא שלה בעולם התחתון והוא משתמש בה כדי להגיע אליו או משהו בכל אופן גם זה רעיון … יש מצב את כותבת לי קטע המשך בתגובות? אני חייבת רעיונות

    10/02/2015 18:34

    חחח אני לא חושבת שאצליח. יש לך כתיבה יחודית
    נסי לעצום עיניים ולנחש אם זה היה אמיתי אז מה הדבר הבא שהיה קורה

    10/02/2015 22:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך