one.direction
בפרק הבא מה יקרה כשהם יגיעו לאנגליה??
קריאה נעימה לכולם!!

Another world(על וואן דרקשן)-פרק 2

one.direction 30/09/2012 1148 צפיות 5 תגובות
בפרק הבא מה יקרה כשהם יגיעו לאנגליה??
קריאה נעימה לכולם!!

"היי מה קורה דניאל?" אמרה עדי.
"בסדר איתך?" ענתה לה ליאל.
" גם, אני כבר קבעתי תאריך לטיסה זה יהיה ביום ראשון הזה אז תתחילי לארגן את המזוודות כי אנחנו נוסעות לשם ל… חודש! היינו צריכות לנסוע לשבוע אבל היה הרבה מאוד כסף אז החלתנו לארגן את הטיסה לחודש איזה כיף!" אמרה עדי.
"יש אני יהיה בחו"ל חודש אף פעם לא הייתי בחו"ל יש אני כל כך מתרגשת! עדי את אמרת לשיר כמה זמן נהייה שם?" אמרה דניאל.
"כע דיברתי איתה ואז ישר התקשרתי אליך" אמרה עדי.
"מה היא אמרה?" שאלה דניאל.
" היא ממש שמחה ומתרגשת היא אמרה לי: "יש אני סוף סוף יראה הופעה של וואן דרקשן" גם אני, אני ממש מתה על הלהקה הזאת נראלי אם אני רואה אותם אני מתעלפת! אני כל כך מתרגשת באלי כבר לטוס!"
"אני לא מכירה את דרקשן האלה…" אמרה דניאל.
עדי: זה לא דרקשן, זה וואן דרקשן! אני ושיר נכיר לך אותם הם כל כך חתיכים ויש להם שירים מאוד יפים .את חייבת לבוא איתנו להופעה שלהם, ואת לא יכולה להגיד לא כי קנינו לך כרטיסים..!
טוב.. בסדר אני יבוא אתכם, אבל בשבילכם כי אני לא מכירה אותם.!
" בסדר, אבל ישר שתשמעי אותם שרים ותראי אותם את תתאהבי בהם, אני אומרת לך!" אמרה עדי בהתלהבות.
"אוקיי את זה כבר נראה… טוב ביי עדי אני צריכה לארוז מלא דברים למזוודות שלי כי בכל זאת אנחנו שם חודש , אז ביי." אמרה דניאל והלכה לארגן את המזוודות לטיסה.
"טוב, גם אני הולכת לארגן את המזוודות שלי נדבר אחר כך ביי!" אמרה עדי וניתקה את השיחה.
" אמא את יכולה לעזור לי לארוז את המזוודות אני צריכה לקחת הרבה דברים כי אני יהיה שם חודש." אמרה דניאל לאמא שלה.
"חודש? זה כל כך הרבה זמן , כל יום תתקשרי אליי משם , טוב בואו נראה את צריכה לקחת הרבה בגדים בואי אני יעזור לך לארוז…" אמרה אמא של דניאל.
" יוואו מזל שסימתי אני כבר כל כך עייפה נראלי לקחתי כמעט את כל הארון בגדים שלי , אמאאא! אני הולכת לישון מחר הטיסה שלי אני כל כך מתרגשת!." אמרה דניאל בהתלהבות והלכה לישון.
" טוב מתוקה אני יסיע אותך ואת החברות שלך לנמל התעופה" אמרה אמא של דניאל.
" בסדר אמא לילה טוב אני הולכת לישון."
אמא: לילה טוב!
בוקרר:
"בוקר יש איזה כיף הטיסה היום אני כל כך מתרגשת, אני צריכה להתקשר לשיר ועדי… היי עדי מה קורה?" אמרה דניאל בהתרגשות.
"אני כל כך מתרגשת עוד מעט הטיסה אני כבר לא יכולה לחכותת!" אמרה עדי.
" גם אני, חכי שנייה אני מתקשרת לשיר ואז אני יצרף אותה חכי על הקו.."
"טוב"-אמרה עדי וחיכתה…
"הלו שיר, מה קורה?" דניאל אמרה.
" *הלו*" אמרה שיר בקול צרוד כאילו קר עכשיו התעוררה.
"מה קרה? הערתי אותךך?" אמרה דניאל.
"כן, אבל זה בסדר התכוונתי עכשיו לקום אני כל כך מתרגשת לטיסה והכי חשוב להופעה של וואן דרקשן.." צעקה שיר.
"אני גם מתרגשת, אני לא כל כך מתרגשת להופעה שלהם כי אני לא מכירה אותם, אני רוצה לטייל בעיר." אמרה דניאל,
גם אני אבל יותר מכל לוואן דרקשן!!" אמרה שיר שמחכה כל כך להופעה של וואן דרקשן
חחחח אוקי.. אווי שכחתי לצרף את עדי היא על הקו בממתינה חכי שנייה…. עדי, סליחה שכחתי לצרף אותך דיברתי עם שיר על הטיסה ושכחתי שאת על הקו סליחה!" אמרה דניאל***
"בסדר" אמרה עדי.
"אהה שכחתי להגיד לכם שאמא שלי תיקח אותנו לנמל תעופה, זה בסדר?" שאלה דניאל.
"כע, זה בסדר" ענו לה שיר ועדי.
טוב, אני כבר מוכנה אתן?" שאלה דניאל.
כן, אני מוכנה" ענתה לה שיר.
ענתה לה גם עדי "גם אני מוכנה."
אני יוצאת, אני יאסוף קודם את שיר ואז את עדי,אוקיי?" אמרה דניאל בהתלהבות.
"ביי!" ענו לה שיר ועדי.
אחרי שדניאל אספה את שיר ועדי, הם הגיעו לנמל התעופה.
"ביי, דניאל תתקשרי אליי כל יום, אוהבת אותך!" אמרה אמא שלה וחיבקה אותה חזק.
"גם אני מאוד אוהבת אותך, אני יתקשר כל יום" טוב לא כל יום , אמרה לעצמה דניאל.
"זהו אנחנו על מטוס רק לחכות עוד כמה שעות ואנגליה הנה אנחנו באות!" אמרה שיר בצעקה.


תגובות (5)

בבקשה תגיבו לי!!!

01/10/2012 00:56

כבר אמרתי לך שהסיפור מושלם????
אם לא אז הוא מושלם מהמהמהם

01/10/2012 13:09

תודה פרק 3 כבר יצא ופרק 4 מחכה לאישור! :)

01/10/2012 13:22

יפה מאוד! רואים שאת בדרך לכתיבה מקצועית!

02/10/2012 01:34

תודה!

02/10/2012 02:14
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך