one.direction
אתם רוצים לדעת מי זה היה?? חכו לפרק הבא....
קריאה נעימה :D

Another world-(על וואן דרקשן)-פרק 3

one.direction 30/09/2012 993 צפיות 6 תגובות
אתם רוצים לדעת מי זה היה?? חכו לפרק הבא....
קריאה נעימה :D

כעבור כמה שעות הבנות הגיעו לאנגליה:
"הגענו אני לא מאמינה שאנחנו באנגליהה!" אמרה דניאל בהתלהבות.
"בוא נעלה ליראות איזה חדר קיבלנו". אמרה שיר.
"בואו… וואו איזה חדר ענק ויפהה" אמרה שיר והתבוננה בחדר.
"רוצות לצאת לטייל באזור?" שאלה דניאל.
"בסדר" ענו לה שיר ועדי.
"וואו הכל כל כך יפה, אבל מכל פינה יש תמונות של דרקשן!" אמרה דניאל.
"אמרתי לך כבר שלא קוראים להם דרקשן אלא וואן דרקשן, וכן כל כך יפה פה אני מתרגשת להופעה היא היום!" אמרה עדי בהתרגשות.
"סורי, אהה..היום ההופעה שלהם." אמרה דניאל.
"יאא איזה בגדים יפים בואו נלך לחנות הזאת… וואי אני קונה את הבגד הזה!" אמרה שיר.
"איזה בגדים יפים יש פה … יש שם קניון גדול בואו נלך ליראות…"אמרה דניאל והלכו לקניון.
אחרי שלוש שעות של קניות בגדים.
"קנינו כל כך הרבה בגדים…" אמרה דניאל.
"מהר בואו למלון צריך להתארגן עוד מעט ההופעה של וואן דרקשן…" אמרה שיר במהירות.
הבנות רוצו למלון, כבור חצי שעה סיימו להתארגן ויצאו לתחנת האוטובוס.
"מה זהה!? זה לא האוטובוס שהיינו צריכות לעלות עליו?" אמרה עדי ונבהלה.
"לא!! איחרנו את האוטובוס מה נעשה? כל כך חיכיתי להופעה הזאת!" אמרה שיר וכמעט התחילה לבכות.
"בוא נחכה לאוטובוס האחר הוא יבוא בערך עוד 20 דקות…" אמרה דניאל והייתה עצובה בגלל ששיר ועדי מאוד רצו ללכת להופעה שללהם.
"אבל זה עוד הרבה זמן… " אמרה עדי.
כעבור 20 דקות האוטובוס שחיכו לו הבנות בא.
"הנה האוטובוס בואו מהר, אנחנו מאחרות! אמרה עדי,ורצה במהירות לאוטובוס.
"הנהג למה אתה לא נוסע?" שאלה שיר.
"יש הרבה פקקים זה ייקח עוד הרבה זמן!" אמר הנהג.
"לא אנחנו נפספס את ההופעה… (התחלתי לבכות כי כל כך חיכיתי להופעה הזאת רק בשביל זה נסעתי לפה)…" אמרה שיר והתחילה לבכות.
"עדי אל תבכי… הכל יהיה בסדר ואנחנו נספיק להגיע". אמרה דניאל-( אבל ידעה שזה לא יקרה כי אנחנו באיחור גדול…) הייתי מאוד עצובה בשביל עדי ושיר הם כל כך חיכו להופעה של וואן דרקשן.
10 דקות עברו והאוטובוס התחיל לינסוע…
"תעצור בתחנה הבאה בבקשה!" אמרה שיר.
"מהר רוצו ההופעה כמעט נגמרת .." אמרה דניאל במהירות בזמן שהם רצות.
"אני לא יכולה יותר לרוץ אני לא מרגישה טוב , תלכו אתם אני בסדר אני יחכה לכם ליד הכניסה הראשית." אמרה דניאל ונשארה לנוח.
בזמן ששיר ועדי המשיכו לרוץ והגיעו.
ההופעה כבר הייתה לקראת סיום אבל עדי ושיר הצליחו להגיע, ונדחפו לשורה הראשונה ואפילו נגעו בידיים של וואן דרקשן.
בזמן ש…
"אני לא מרגישה טוב," אמרה לעצמה דניאל, "אני יחפש את שיר ועדי ויגיד להם שאני הולכת למלון… הנה דלת אולי כולם שם…"
"באתי לפתוח את הדלת… ופתאום מישהו פתח מהצד השני של הדלת…קיבלתי מכה חזקה בראש ואז נפלתי ופתאום ראיתי מישהו מתקרב אליי, ונזכרתי ששיר ארתה לי תמונות של וואן דרקשן וראיתי שזה שתיים מחברי הלהקה, אבל לא ידעתי איך קוראים להם, אחד מהם ניגש אליי ואמר " את בסדר?" ואמרתי שאני לא מרגישה טוב כל כך שכואב לי הראש והוא אמר לי "אני מצטער על המכה," אני ייקח אותך לרופא שאני מכיר הוא גר פה באזור היה לו מכונית, ואז הוא אמר לאחד שהיה לידו שישים אותי במכונית ושמעתי שהוא קרא לו "הארי" והבנתי שזה הארי סטיילס מהלהקה, ואז הארי הרים אותי ושם אותי במכונית, באותו רגע לא הרגשתי טוב והקאתי על הנעל של הארי. והארי הלך (כנראה לנקות את הנעל שלו) ואז התחלנו לינסוע… ובאמצע הנסיעה אמרתי לו: " אההה…איך קוראים לך?…"
והוא ענה…***

המשך יבוא


תגובות (6)

חח ניראת מצחיקה דניאל הזאתי.. נישמע ממש חמוד;)
תמשיכי..

01/10/2012 10:38

חחח תודה אני ממשיכה פרק 4 עוד מעט..

01/10/2012 10:52

:)קדימה תמשיכי(:

01/10/2012 12:14

כתבתי את פרק 4 זה צריך לעלות עוד מעט.. :)

01/10/2012 12:19

מסכן הארי מה עושים לו
בסיפור שלך מקאים לו על הנעל
בסיפור שלי אהובתו כמעט מתה איזשהו שלוש פעמים(חלק מהפעמים עוד לא פורסמו)
סיפור מהמהם והארי הוא בעלי לעתיד חחח
מחכה פרק הבא ואני פירסמי את םרק שתיים בסיפור החדש ואת פרק שבע בסיפור הראשון
אוהבתתת את הסיפורר ותעלי מהר עוד פרקים

01/10/2012 13:21

תודה וחחחח על הארי וכתבתי כבר פרק 4 הוא צריך לקבל אישור אני גם קוראת את הסיפורים שלך ממש יפה! ואני יעשה עוד סיפורים על וואן דרקשן ..:)

01/10/2012 13:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך