רגש מסוכן – פרק 2

נויה^ 09/11/2015 1276 צפיות 14 תגובות

לירון, החברה הכי טובה שלי עוד מימיי הצבא יצאנו לפאב השוכן בעיר. פאב מאוד צנוע, קטן מהמקומות שבודדים יוצאים לשם כדי לנקות את הראש.
ישבנו ושתינו כוס בירה בכיף וברוגע, נהנות מהמוזיקה המרגיעה שלא צרמה באוזניים.
"תקשיבי…אני לא מאמינה עדיין שאת גרה במרחק נגיעה ממני." לירון אמרה והביטה בי בחיוך מרוצה.
"כן…גם אני לא האמנתי שאני עוברת לכאן ועוד לידך." אמרתי ולגמתי מהבירה שלי, סורקת בעיניי את המקום.
"את זוכרת איך היינו אומרות שנגור ביחד, שלא ניפרד לרגע." היא אמרה ונראה היה כאילו נזכרה באותה התקופה המטורפת שעברנו ביחד.
גם לי זה העלה זכרונות יפים, שהייתי שמחה לחזור אליהם.
"כן…איזו תקופה זאת הייתה אה?אחת התקופות הטובות שהיו בחיי." אמרתי וחשק עז התעורר בי לחזור לתקופה הזאת.
"מה עם גבי?" שאלתי בהתעניינות, חודשים שלא התעדכנתי.
"אני כבר לא יודעת…הוא מרוחק בזמן האחרון." היא אמרה ופניה שידרו עייפות.
"תדברי איתו, תשאלי למה הוא מרוחק. את יודעת…זה חשוב לשתף אחד את השנייה ברגשות שלכם. אחרת שום דבר לא ישתנה." חוויתי נישואים כושלים, גירושים ממש רעים וקשים. אני לא רוצה שהיא תעבור את הגיהנום שעברתי.
"אני מפחדת לגלות שהוא בוגד בי." קולה היה סדוק, כל כך הזדהתי איתה, ידעת מה היא מרגישה.
הנחתי את ידי על ידה, הבטתי בה וחייכתי חיוך קטן.
"אל תדאגי, אני בטוחה שזאת סתם תקופה כזאת, גבי לא נראה אחד שבוגד. הוא אוהב אותך ואת הילדים אין לו סיבה לעשות את זה." היא חייכה חיוך רחב, התעודדה מעט ולגמה את מה שנשאר מהבירה.
"תודה, מה הייתי עושה בלעדייך?" היא שאלה בחיוך ושלחה לי נשיקה באוויר.
"הכל בשבילך ליר." אמרתי וחייכתי גם אני.
"מה איתך?אין איזה מישהו באופק?" היא שאלה והביטה בי במבט שובבי. גלגלתי את עיניי בחיוך.
"לא…אין לי כוח לזוגיות עכשיו. אני רוצה להקדיש את הזמן אך ורק לאלמה." הסברתי, הרמתי את הכוס בירה שלי וגיליתי שהיא ריקה. סימנתי עם ידי לברמן שיביא לי כוס בירה חדשה והוא הנהן בחיוך.
"אל תדברי שטויות, את יכולה להיות איתה וגם להיות בקשר." היא אמרה והביטה בעיניי.
"אל תוותרי על עצמך, את צעירה ויפה. מגיע לך גם זוגיות טובה." היא אמרה וגרמה לי לחייך. רק איתה אני יכולה לשבת ולחייך כל כך הרבה.
"תודה ליר, כשזה יבוא אז זה יבוא. אין לי לאן למהר." אני לא אשקר ואגיד שזה לא חסר לי, גבר שיהיה לצידי, להרגיש שוב נאהבת. אבל אני לא רוצה סתם זוגיות של סקס זמין ובדרך כלל הגברים שמתחילים איתי רוצים רק סקס.
או שפשוט הם לא הטעם שלי.
***
"בוקר טוב יפה שלי." בירכתי את אלמה ונשקתי על קוד קוד ראשה. היא החזירה לי חיבוק ונשיקה. כמה שאני אוהבת את הילדה הזאת.
"בוקר טוב אמא, תודה על הארוחת בוקר והנס." היא אמרה בחיוך והתיישבה על הכיסא.
"בכיף אהובתי, נו איך זה לקום בבית חדש?" שאלתי בתקווה שתהיה מרוצה.
"ממש כיף לי כאן, נוח לי יותר בבית הזה מאשר במודיעין…לא יודעת להסביר." ירדה לי אבן מהלב, היא באמת מרוצה.
"את לא מבינה כמה שאני שמחה שאת אוהבת, זה הכי חשוב לי." התיישבתי מולה, מביטה בה אוכלת.
היא כל כך יפה, שיער שחור חלק וגולש עד גבה התחתון, עיניים כחולות גדולות, אף קטן וסולד ושפתיים ורודות ומלאות. ילדה מושלמת. כולם אומרים שהיא ההעתק שלי כשהייתי בגילה.
"יום ראשון נלך להירשם לבית ספר." הזכרתי לה והיא הנהנה בהבנה.
"איך היה עם לירון אתמול?" היא שאלה בהתעניינות והביטה בעיניי.
"היה כיף, העברנו חוויות מהעבר." אמרתי ולגמתי מהכוס קפה שלי.
"וואי אמא, יש לנו כאן שכן, כזה חתיך. הוא ביקש סוכר בשביל אמא שלו כמעט הבאתי לו מלח מרוב שהיופי שלו סינוור אותי." צחקקתי קלות, היא כזאת מתוקה.
"מעניין מי זה, אבל בלי שטויות את יודעת." הזהרתי אותה והיא גלגלה בחיוך את עיניה.
"אני יודעת אמא, אני לא תמימה." היא אמרה את המשפט שתמיד אומרת. אבל בגיל הזה עושים הכל מעיוורון, לא משנה אם את תמימה או לא.
"יופי מלאכית שלי, רוצה עוד טוסט?" שאלתי כשראיתי שהצלחת שלה ריקה.
"לא תודה מאמא." היא אמרה וקמה לפנות את הכלים.
"בכיף, נלך לראות סרט?" שאלתי והיא הנהנה באושר ובחיוך מרוצה.
חייכתי לעברה בחזרה והתקדמתי לסלון, כדי לבחור לנו סרט טוב.
רוצה לנצל איתה כל רגע שאני יכולה, חשוב לי לצבור איתה רגעים ביחד, רגעים יפים. היא עברה המון טלטלות בגלל הגירושים שלי עם יניב, היא לקחה את זה קשה ואני רוצה שתשכח את כל הרע שעברה ותהיה רגועה כאן איתי, בבית הקטן והצנוע הזה.
שיהיה רותח מאהבה שאעניק לה בכל רגע נתון.

———-

אני יודעת שנהתחלה עדיין לא הכי מעניינת, אבל בהמשך יהיה הרבה יותר מעניין.
אוהבת המון ומעריכה בלי סוף!
אשמח לחוות דעת:)


תגובות (14)

ממש כיף שחזרת לסיפור הזה ! תמשיכי במהירות :)

09/11/2015 07:30

    תודה רבה לך, מדהימה.
    אוהבת ומעריכה המון!

    10/11/2015 00:26

אומיגדד תמשיכיי

09/11/2015 08:37

    תודה על התגובה מקסימה.
    אוהבת ומעריכה המון!

    10/11/2015 00:28

יש מצב שהיא תפגוש שוב את בן והם יהיו זוג?
תמשיכי אהובה שלי:)
כתיבה ממש בוגרת,אפשר לחשוב שכל זה באמת עבר עלייך..וואו
אוהבת עד אין סוף!

09/11/2015 10:30

    אהובה שלי, נדירה שלי.
    אני כל כך מודה לך, את כל הזמן גורמת לי לאושר ולחייך חיוך רחב.
    אני כל כך מעריכה אותך ואוהבת בלי סוף!
    תמשיכי את הסיפור שלך אני ממש במתח ואני לא יכולה יותר לחכות!נשבעת!

    10/11/2015 00:30

מדהים

09/11/2015 11:30

    תודה מאמי, אוהבת ומעריכה המון!

    10/11/2015 00:30

היי אהובה, הופתעתי שראיתי שהעלית המשך. איך לא רשמת לי או משהו כזה? אני כועסת..
תראי, את יודעת שאני לא אוהבת להעיר. אבל הן קצת יותר מידי מדברות במילות חיבה ואני מסרבת להאמין שיש דברים בחיינו שהם ככה. בוודאי שגם אני מדברת עם אימא שלי "מאמא", "יפה שלי" אבל לא בכל משפט. זה קצת אובר.
ודרך אגב, אומרים גירושין ולא גירושים. תתקני.
אוהבת ומחכה להמשך!!!!! הכתיבה שלך מזכירה לי את שלי ואני נהנית מזה.

09/11/2015 23:20

    אהובה שלי, אני כל כך אוהבת שאת מתקנת אותי וכל כך מאושרת. כי זה מעיד על איכפתיות, את פשוט מדהימה, מהממת!
    אני אתקן הכל אחרי שאסיים להגיב ואני רוצה שתדעי שאני למדתי ממך המון, כל כך המון.
    מקווה שאצליח להוכיח זאת.
    אז שוב תודה לך! המחמאות ממש ריגשו אותי.
    אוהבת ומעריכה בלי סוף!

    10/11/2015 00:32

חיימשלי! מהממת שלי מושלמת שלי !!
התגעגעתי !! התגעגעתי לכולכן פה
הייתן חסרות לי נורא שבוע ניראלי אם לא יותר או פחות שלא ניכנסתי לאתר ואם כבר ניכנסתי אז ריפרפתי ואני לא זוכרת כבר כלום מרוב העומס סליחהההההה!
פשוט יש לי כל כך הרבה מבחנים ובחנים ולחץ בלימודים
ושבוע שעבר היו לי מלא בחנים ומבחנים והשבוע יש במדעים בקיצור אני מפוצצת
אז ככה קראתי את שתיי הפרקים וזה מממממממממממממושלם!!!!!!!!
זה מהמם!!!!
אלמה כל כך יפה!
יניב הכלב איזה אגואיסט מגעיל מה ניראה לו שהוא בוגד בה מההתחלה?
מצדיעה לה שהיא החליטה להיתגרש מימנו כל הכבוד!
היא צריכה חיים חדשים אבל אולי תגרמי לה ולבן להיות יחד? הא? נו מה את אומרת? חחחחח חפרתי
אני רוצה אתם יחד!!!!!!!!!!
את חייבת להמשיך וכמה שיותר מהר פליייייייז!
אה אגב אני לא יודעת אם שתיי התגובות (דגש על שתיי) ששלחתי לך בוואטפאד הגיעו אלייך אז אם לא אני מצטערת כי אני כן שלחתי שתיים!
אוהבת המון המון ומלא מלא!

10/11/2015 00:21

    אהובה שלי, נדירה שלי, חיים שלי, יפה שלי!
    אני רוצה להגיד לך שאני תמיד מחייכת כשאני תגובה ממך, כי הן מהלב וכל כך מושקעות.
    אני רוצה שתדעי שאני מבינה שהתקופה הזאת היא מאוד עמוסה באמת אהובה יקרה שלי אני מבינה!
    אין עליך בעולם כולו!
    תמיד מצליחה לגרום לי לחייך ולאושר רב.
    אז…בקשר לבן, אין לדעת מה יקרה בסיפור הזה. בינתיים יש לי רעיון קצת מטורף בראש.
    אבל עדיין לא בטוח.
    נראה כבר…אני חושבת על זה.
    אז נסיכה שלי תודה לך, תודה תודה תודה!
    אוהבת ומעריכה עד אין סוף!!!

    10/11/2015 00:37

תשתפי אותי אני ינסה לעזור לך ואולי גם את תעזרי לי
אגב נכון אמרתי לך את מה שאמרתי לך במייל?
בקיצור נישאר לי ממש קצת חצי דף בערך להעביר לפה ויעלה פרק חדש!
אבל אין בו משהו מיוחד לפי דעתי
פרק מעבר כזה….0

10/11/2015 00:47

    אל תיתייחסי ל0 אני מהטלפון וזה נלחץ בטעות

    10/11/2015 00:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך