time machine123
תעבירו את השיר ל1:35, כי זה באמת שיר עצוב

רומאו וחולייטה – החלום על וורונה הישנה -מלחמה ושנאה בצל הילדות של רומאו וחולייטה- פרק רביעי: גורל אכזר – חלק א'

time machine123 27/06/2016 745 צפיות אין תגובות
תעבירו את השיר ל1:35, כי זה באמת שיר עצוב

כבר הגיע היום השלישי ואמברטו מונטרו לא חזר לביתו. אימו ואביו דאגו שאולי קרה לו משהו נורא. אך אף אחד מהם לא ידע בכלל שהוא נרצח.
אנג'לו, בלנקה וקמלייה לא ידעו מה לעשות , אם לצאת ולחפש אחר אמברטו או להישאר בבית ולא לעשות כלום. אנג'לו ניסה להתקשר לפלאפון הנייד של אמברטו, אבל הוא לא ענה . הוא שמע את קולה של המזכירה האלקטרונית.
" הוא לא עונה , זה מאוד חשוד. אולי קרה לו משהו ואנחנו לא יודעים?" קרא אנג'לו בלחץ.
" לא יודעת .. בלנצ'ה, כבר הרוטב מוכן כדי להוסיף אותו לספגטי?" שאלה קמלייה בעניין.
" עדיין לא, צריך לברר למה אמברטו עדיין לא הגיע עד עכשיו? אני חושבת שקרה לו משהו נורא." אמרה בלנקה בטון יבש.
" אם אדע שהוא הלך למשפחת קפורלה, אני לא יודעת מה אני אעשה. אני מפחדת שהוא ייעשה שטות ובגלל זה אולי יתנקמו בו?" הרהרה בלנקה בקול.
" אל תגידי אפילו את השם של הגברת הזאת , נו איך קוראים לה? גברת נינה קפורלה בטח פיתתה אותו , אני מכירה את אמברטו הוא יכול ללכת אחריה בקלות ולכבוש את ליבה. אם זה היה ככה והיא פגעה בו, אני אהרוס את המשפחה הזאת לחלוטין." קראה אלסנדרה בטון דאגני.
" אל תסתבכי עם המשפחה הזאת, אנחנו צריכים לברר למה ואיך אמברטו לא חזר כבר שלושה ימים ואני מודאג מהצורה שהוא נעלם, את חייבת לגלות מה קרה לו, כי אני חושב שקרה לו משהו. אני אגיד לך משהו, אלסנדרה, לא יכולים לשבת בשתיקה כי עד עכשיו הוא לא הופיע." אמר אלדו בדאגה.
פתאום נשמע צלצול טלפון ואלדו ניגש לענות. משום מה, זה היה סילבריו, ידיד של משפחת מונטרו ושל משפחת קפורלה.
" שלום , מדבר סילבריו קפורלה, התקשרתי כדי להגיד לכם שבנכם הבכור אמברטו נרצח בדם קר על ידי נטליו קפורלה, היה לבן שלכם רומן סודי עם אחת ששמה נינה, בכל אופן ברגעים אלה ממש מוציאים את גופתו של הנרצח מהבית שלהם. אני אבוא לאסוף אתכם לקראת הצהריים להלוויה שלו. מה שאני יכול רק להגיד ברגעים קשים הללו, שהגברת נינה קפורלה , שאיתה כנראה הבן שלכם ניהל רומן. היא בהיריון והיא בחודש החמישי להריונה. אני מצטער. לא התכוונתי לפגוע בכם." אמר לאלסנדרה .
" מצטער?! איך יכולתם לפגוע באמברטו? בגללכם הוא נרצח ובגלל זה אין לי בן בכור. אז היה לו רומן עם נינה קפורלה. והיא בהיריון מבני. האישה זאת רוצחת את כל המשפחה שהייתה לי. קודם זה היה טוניו ועכשיו אמברטו. מי יהיה הבא בתור שתפגעו בו, לא תהיה לכם אף מטרה שלא תוכלו לכבוש: להרוג , לרצוח ולשנוא את כל בני משפחת מונטרו. אתה יודע, תיקח את הסליחה שלך , כי אין לנו כל רצון וכוח לשמוע אותך. די לנו במה שקרה ולשמוע שאמברטו נרצח , זה הבשורה הכי לא טובה שקיבלתי היום." אמרה אלסנדרה בקול שבור.
" הממ, אלסנדרה. היא לא אשמה במה שקרה לבן שלך ולא הילד שהיא נושאת בתוכה. למעשה, נטליו הוא זה שביצע את הרצח במו ידיו. הקשר שהיה לנינה עם אמברטו , הייתה ביניהם אהבה גדולה. הבן שלך נרצח בצורה מאוד טרגית , שאני מסכים איתך שזה עצוב. אני מצטער על כך שזה הסתיים בצורה כל כך עצובה . לחשוב שהילד שלהם יגדל ללא אבא מבעיתה אותי." קרא סילבריו בעצב.
" אתה לא ממש נשמע מצטער , סוף סוף נפטרת מאמברטו , תגיד תודה לנטליו ותנשום. כי אתה חי. אבל הבן שלי כבר לא חי. הוא נרצח והידיים שלכם מלכלכות בדם הטהור שלו, אדם כמוהו מעולם לא היה צריך להסתבך בגללכם. אילו אמברטו לא היה עם נינה , הכול היה בסדר. " הטיחה אלסנדרה בפניו בכאב רב כל כך שהיא חשה.
" אני באמת מצטער. אמברטו היה בחור טוב , שפשוט חבל לי עליו. נתראה בהלוויה, להתראות." חתם סילבריו וניתק את השיחה. אלסנדרה הרגישה שעוד מעט היא תתעלף.
" אלדו , תתכונן לבשורה הכי נוראה , אני עדיין בהלם. אמברטו בנינו נרצח על ידי נטליו. וזה לא רק זה. נינה , האישה שאיתה הוא כנראה ניהל איתה רומן סודי או לא יודעת מה.. היא בהיריון ממנו. האמת אני כבר לא יכולה יותר.. אין לי אוויר. המלחמה והשנאה הנוראה עוד תהרוג אותי..אני לא יודעת איך אני עדיין ממשיכה להחזיק מעמד שהכול בסדר, צריך לשמור על הילדים שיש לנו. אני לא ארשה שגם להם , יקרה אותו דבר. אני מפחדת." הטיחה אלסנדרה בפניו בתסכול ובתשישות רבת שנים.
" טוב , נו. אנג'לו , בלנקה וקמלייה חזרו בבקשה לחדרים שלכם. הממ , אלסנדרה תדאגי לכך שאף אחד חשוד לא ייכנס לפה במהלך הלילה." אמר אלדו וסגר את דלת הבית.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך