רומאו וחולייטה – החלום על וורונה הישנה -מלחמה ושנאה בצל הילדות של רומאו וחולייטה-פרק שלישי : לב פלדה

time machine123 23/06/2016 672 צפיות אין תגובות

נינה לא רצתה להאמין שהיא אכן שילמה את המחיר על כך שהיא הייתה עם אמברטו. היא סכנה את עצמה כדי שהם יוכלו להיות ביחד. זה לא עושה אותה פחות אשמה. והילד שלהם , כלומר התינוק שנמצא בתוך רחמה עתיד לגדול בלי לדעת שאביו לא בחיים.
לאמברטו היו הורים אלדו ואלסנדרה מונטרו . היו להם שלושה ילדים נוספים: קמליה, בלנקה ואנג'לו.
אבל בבית משפחת קפורלה האסון היה כפול ומכופל , נינה ששכבה ניגשה במהירות לעבר אמברטו שגסס לאיטו. אמברטו היה מלא בדם ונראה שהוא היה קרוב מאוד למוות . בשביל נינה , זה היה היום הכי שחור בחייה. יום בו שהיא איבדה את אהבת חייה בגלל הרומן הסודי שהיה ביניהם.
" לא , בבקשה אל תלך לי, אל תמות . אני עדיין צריכה אותך." קראה נינה בבכי. " טוב שהגעת, זה הרגע שאני צריך להיפרד ממך. תשמעי, את צריכה להמשיך הלאה , עם מי שזה לא יהיה. אני תמיד אוהב אותך , אהובתי. אני כל כך מצטער. שזה נגמר ככה. ואני תמיד אהיה איתך, אני לא רוצה שתפסיקי לחיות בגללי. את צריכה לבלות ולהיות מי שחלמת להיות. " אמר אמברטו בקול חלוש.
" אני מבקשת סליחה , אמברטו, אני כל כך מצטערת שגררתי אותך לסכנה הזאת, לא היית צריך לבוא הנה , הכול בגללי." קראה נינה שהייתה אחוזת אשם ונקיפות מצפון.
" שששש… היי , היי! תירגעי, זה לא אשמתך. אני באתי הנה רק להגיד שאני אוהב אותך, אני אוהב אותך נינה. ואת החיים שלי. הבנת שאני כל כך אוהב אותך?" אמר אמברטו בקול עצוב.
" זה כן אשמתי , אני לא מרגישה טוב אחרי שגילו אותנו ככה. תביט, על כל החודשים האלה שהיינו ביחד.. לא ידעתי שזה ייגמר ככה.. אני לא רציתי שהוא ירצח אותך , מפה אני רק איבדתי אותך.. וזה חבל לי ככה." קראה נינה בהרהור. נינה התחילה לבכות.
" נינה, לא נשאר לי הרבה זמן.. ואני גוסס.. אני חושב שכדאי שתניחי לי למות בנחת . אני תמיד אבל תמיד תיזכרי שאני אוהב אותך ולא אשכח אותך. את הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. אולי חיי היו קצרים אבל הם היו מלאים באושר ובאהבה. בגיל כזה אני כבר הספקתי כל כך הרבה. שאני נפרד ממך נינה. " אמר ונשימותיו כמו נפסקו בבת אחת. עיניו נעצמו. זה היה הרגע שבו אמברטו מונטרו נפטר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך