רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק רביעי : בתוך עולם של שקרים – חלק שני

time machine123 30/05/2016 647 צפיות אין תגובות

" אני יודעת , אבל זה יהיה משהו מיוחד , אף פעם לא רציתי לשמוע בקולה של סבתא נינה ולא חגגתי ימי הולדת כי מעולם לא אהבתי את זה. מה דעתך על נשף תחפושות בבית שלי עם מסיבת בריכה ודיסקו וכולם יזמנו?" אמרה חולייטה בהתלהבות.
" נשף תחפושות, תשמעי חולי , את גאונה . איך אני לא חשבתי על זה?? זה יהיה מגניב , גם רומאו יהיה שם?" שאלה קרולינה בסקרנות.
" לא, רומאו מונטרו לא מוזמן. קרולינה למה את רוצה להתחפש, כי לי כבר יש רעיון. אני מתחפשת ליוליה ואת?" אמרה חולייטה בחיוך.
" אני מתחפשת גם לנסיכה מהאגדות. " השיבה קרולינה בחיוך אז לפתע הגיעו לקפיטריה רומאו ובן דודו מריאנו.
" רומאו , אתה וברברה זה לנצח?" שאל מריאנו בסקרנות.
" ברור, מה השאלה פה בכלל? ראית את מה שאני ראיתי?" שאל רומאו בסקרנות.
" אה, אני יודע. התכוונת לקרולינה ולחולייטה , החדשות בבית הספר " סטאר"? " ניחש מריאנו וידע את התשובה מראש.
מריאנו הביט על קרולינה בעיניים מוקסמות. הוא הביט במשך רגע ממושך. גם קרולינה הציצה לעברו בסקרנות.
" ראית את המלאך בלבן הזאת שיושבת ומחייכת אליי , חיוך של מלאך טוב. אני לא מפסיק להתפעל מהיופי שלה. רומאו. אני חושב שהתאהבתי.." אמר מריאנו בחיוך. קרולינה החזירה את מבטה אליו. אבל לא היה בו את מה שהוא חיפש. מפני שקרולינה התאהבה ברומאו.
" מריאנו , אני לא יודע על מה אתה מדבר.. אה, נדלקת על קרולינה. " אמר רומאו בחולמנות בעוד מריאנו ממשיך להביט בה .
" קרולינה , לא ראית איך מריאנו הביט עלייך?! נראה לי שהוא התאהב בך. אם כך, אהבה כלפיו יכולה להיות טרגית. כי גם לאונרדו אחי מאוהב בך. אז אנחנו די מסובכות.. את לא חושבת?" שאלה אותה חולייטה בחשש . גם היא הרגישה שמריאנו התאהב בקרולינה. ליבה בישר לה רעות. שאף מריאנו הוא צאצא למשפחת מונטרו. זאת עלולה להוות סכנה אם קרולינה ומריאנו יהיו ביחד. כי אז לאונרדו עלול לפגוע בהם ולהרוג את מריאנו או לנסות לפגוע בקרולינה. בדיוק הגיעה ברברה ונישקה את רומאו לעיני קרולינה וחולייטה.
" אני נשבעת לך שאני לא יודעת מה אני אעשה עם ברברה הזאת. אני אלמד אותה לקח. " אמרה קרולינה בכעס.
" טוב, די קרולינה. די עם האלימות המיותרת הזאת. אנחנו לא נשיג שום דבר אם כל הזמן נריב. רומאו מונטרו הוא לא בשבילך. כמו שאמרתי. את רק תיפגעי ממנו אם תמשיכי להתעקש זה לא ילך בכוח. את חייבת למצוא דרך אחרת. " קראה חולייטה בחוכמה.
" הוא כן בשבילי. אני עכשיו מתאפקת שלא לצאת משלוותי. היא תכיר מי זאת קרולינה האמיתית." אמרה קרולינה בזעם. מריאנו המשיך להביט בה כמה דקות. ואז הם הלכו משם.
אז לפני שקרולינה הספיקה ללכת לעבר רומאו ולנסות ללכוד אותו. הגיע מריאנו ונעמד מולה. כל התוכניות שהיו לה לגבי רומאו נמוגו כלא היו.
" קרו, אני לא יכול יותר. אנחנו צריכים לדבר ברצינות." קרא מריאנו ברשמיות. סופיה , חברתה של ברברה עקבה אחרי השניים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך