רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק רביעי : בתוך עולם של שקרים – חלק שלישי

time machine123 02/06/2016 614 צפיות אין תגובות

" מריאנו , אין לנו על מה לדבר. מה אתה רוצה לשאול?" שאלה קרולינה בחוסר ביטחון. הביטחון העצמי שלה נדף ממנה והלאה , מריאנו התבונן בה ממושכות.
" זה לא רק שאני מסתכל עלייך , אני יותר מהופנט ממך. קרו , אני לא יודע אם את אי פעם תביני שאני פשוט.. אוהב אותך. אני יותר שהתאהבתי בך ואני לא מבין בעצמי איך זה קרה!." אמר מריאנו וכמעט עמד לנשק אותה. היא התרחקה מיד.
" מריאנו , אני לא יודעת אם אתה יודע.. אבל מי שמוצא חן בעיניי זה בן הדוד שלך , רומאו. מאז שראיתי אותו בתמונה, התאהבתי בו כי בשבילי הוא היחיד." קראה קרולינה בשמחה.
מריאנו חש צביטה חזקה בליבו. זו הייתה אכזבה מרה בשבילו. כי מי כמוהו שלא ידע אף פעם מהי אהבת אם חמה. לכן הוא מיהר להיקשר לקרולינה כי הוא חשב שסוף סוף יש לו על מי לסמוך. אבל שכשהוא הבחין שקרולינה איננה הרגישה אותו דבר כלפיו. הוא מיהר להתכנס בתוך תוכו ופשוט ננעל מבפנים.
" אין לך שום תקווה לתת לי?" אמר מריאנו בקול חלש. הוא התבונן בה ממושכות.
" תקשיב , מריאנו . אני מצטערת שאני צריכה להכאיב לך. אני פשוט התאהבתי!" אמרה קרולינה בחיוך מקסים. זה מה ששבר אותו לחלוטין.
" קרו, אולי תתני לי הזדמנות?" קרא מריאנו בתקווה מחודשת. קרולינה קטעה אותו ולא נתנה לו להמשיך לדבר.
" מריאנו , אין לשנינו שום הזדמנות. אני לא מכירה אותך. לאחד ויחיד- שאני יכולה לתת הזדמנות זה לרומאו, אל תדבר. אני לא מרגישה אותו דבר. אתה חמוד, אבל כל האלפחורס שבעולם אם תתן אפילו מיליון לא יספיקו בשביל לכבוש אותי , אני מצטערת. נדבר מתישהו." חייכה קרולינה והלכה משם.
*
סופיה הלכה משם וחזרה לעבר שירותי הבנות , שם חיכתה לה חברתה ברברה.
" ברבי, בן הדוד של החבר שלך נדלק על אחת מהחדשות , אני לא יודעת איך, נצטרך לגלות למה ובאיזו סיבה בדיוק הן עברו ביה"ס. מה קורה עם היד שלך?" שאלה סופיה בסקרנות.
" יופי. העיקר שרומאו שלי לא מסובב את העיניים שלו לעבר אחת מהחדשות. לא קורה כלום עם היד שלי. רק מדמם קצת. אל תדאגי לי, סופי. " אמרה ברברה בחיוך. סופיה הביטה בה במבט בוחן.
" אם את ככה – אני רגועה למשך כל היום." קראה סופיה בעליצות. היא וברברה יצאו מחדר השירותים.
*
ויטוריו ישב במשרדו והמשיך לקבל מכתבי איומים על חייו , מסנטיאגו , הבחור שאיבד את הוריו הביולוגים בגללו. הוא לא חש מוטרד מכך. להפך , הוא ניהל את העסקים " כרגיל".
" אבא ," התפרצה חולייטה למשרדו כרוח סערה.
" שמעתי דבר נורא, תקשיב. אמליה , אמה של ברברה איימה על קתרין , מנהלת ביה"ס. על כך שהיא ניהלה קשר רומנטי עם אחד מהורי התלמידים ושמו ויטוריו קפורלה. חשבתי שזה אתה. זה נכון , אבא?" שאלה חולייטה את ויטוריו בחשד.
ויטוריו כאילו עשה מעצמו תמים ואמר בפנים רגועות ושלוות כאילו לא קרה כלום.
" חולייטה , תהיי בטוחה בי שאותו ויטוריו קפורלה שדיברה עליו אמה של ברברה הוא לא אני , לא הייתי עושה דבר כזה מבייש למשפחתי. בוודאי שלא בגלל שאני לא אוהב את אימא שלך. אני אדם הגון , חולי." אמרה ויטוריו ב"הגינות" מזויפת.
" אני מקווה מאוד שזה נכון , אחרת איך תסביר שיש לי סיבות לחשוד בך?" אמרה חולייטה בחוסר אמון. ויטוריו הושיט לה את ידו.
" אל תחשידי בי, בתי. את מכירה אותי, לא?" אמר ויטוריו בביטחון עצמי.
" זה היה מפחיד, אבא . איך ששמעתי שאומרים את השם ויטוריו ישר חשבתי עלייך. בזמן האחרון יש המון סודות בבית הזה , אתה לא חושב?" אמרה חולייטה בחשש.
" לא יודע. בתי. תהיי בטוחה בי. אל תחשדי בי." אמר ויטוריו שוב. אבל חולייטה לא הייתה כל כך רגועה לפחות כמוהו. היא הלכה להכין את עצמה לקראת פגישתה עם פולו, ואמה של חולייטה , איזבל.
*
בשעה שפולו הגיע לביתה של חולייטה , איזבל פרסה את הידיעה בפניה על כך שקמיל דונטה , בתו של מישל דונטה תהיה אחת מדוגמנות הבית שלה. אבל לחולייטה לא סיפרו על כך דבר מכיוון שקמיל הייתה חברתו של פולו. כמו תמיד , לחולייטה העדיפו לספר שהיא רק " אחותו" של פולו , כשלמעשה הייתה לו כבר חברה בצרפת. במטבח , נטליו ניצל את זה שכולם בארוחה כדי לאיים על רוסה.
" רוסה, את יודעת היטב שאסור לך לספר כלום ממה שסיפרתי לגבי נינה, אשתי המנוחה ." איים נטליו עליה . רוסה ידעה משהו ולא ידעה למי לספר.
" למה , מה תעשה לי אם אני אספר?" מחתה רוסה והביטה בו בהלם.
" אני אדאג לכך שיסלקו אותך מהבית. תיזהרי איתי רוסה. אחרת את תישאי בתוצאות.." קרא נטליו ברשעות. חולייטה הציצה עליהם בחשד.
" מה קרה, סבא?" שאלה חולייטה בחשד. נטליו ורוסה השתוקקו לחלוטין. הם לא ידעו מה לומר.
" כלום , ילדה שלי. רק הבהרתי משהו לרוסה. תתרכזי בארוחה." קרא נטליו ב" רוגע".
" פולו, למה לא סיפרת לי שיש לך אחות?" שאלה חולייטה את פולו בסקרנות.
" לא ידעתי איך תיקחי את זה… חוץ מזה שאחותי גרה בצרפת ואני כמעט לא רואה אותה ביומיום. נראה לי שהגעגועים שלי גוברים אליה." שיקר פולו לחולייטה מכיוון שאיזבל ביקשה ממנו לעשות זאת כדי שקמיל תהיה דוגמנית הבית של הסוכנות שלה . בין כל הדוגמנויות היפות תתבלט קמיל ביופי האקזוטי שלה.
" יודע מה? יש לי רעיון : אולי תתקשר אליה?" הציעה חולייטה .
" לא מתאים. קמיל תהיה דוגמנית הבית שלי. קמיל תהיה הזדמנות חדשה בשביל להכיר אותך , לאונרדו. הייתי רוצה שתצטלם איתה לקמפיין זוגי , מה דעתך?" אמרה איזבל בחנופה. חולייטה כמעט קיבלה התקף לב ממנה.
" גדול, הייתי רוצה להצטלם איתה." הסכים לאונרדו בשמחה.
" הייתי רוצה להכיר את אחותך . איזה יופי. לא ידעתי . היא תבוא לכאן אם תתקשר אליה?" שאלה חולייטה בהתלהבות.
" לא יודע. אימי אומרת שהמטבח זה איפה שהאהבה מתחילה . חולייטה , אני מתרגש ממך. " הרגיש פולו צורך לומר.
*

לקראת אחר הצהריים , חולייטה התארגנה והתחפשה ליוליה , וכך גם לאונרדו וכל בני משפחתה האחרים. גם בבית משפחת מונטרו , התכוננו לנשף התחפושות גם רומאו ובן דודו מריאנו על אף שלא הוזמנו למסיבת יום הולדתה של חולייטה.
וכשהגיע שעת נשף התחפושות, השלושה נכנסו עם מסכות על פניהם. כמעט שלא היה אפשר לזהות אותם. לולי ולאונרדו רקדו כל הזמן ברחבת הריקודים , אוקטביו עקב אחריהם במבט מלא קנאה. כשלולי התעייפה מלרקוד כל הזמן , היא נתקה עצמה מלאונרדו והלכה לה לדרכה. אבל אוקטביו הספיק לעצור אותה מללכת הלאה.
" שוב פעם אתה? מה יהיו ההרצאות שלך הפעם?" שאלה לולי חסרת הסבלנות. אוקטביו התקרב אליה וזה הפחיד אותה עד מאוד.
" תקשיבי , לולי. הייתי רוצה שנתחיל מחדש. חשוב לי שתדעי שאני אוהב אותך ואני רוצה להיות איתך. אני באמת מכל הלב, לא התכוונתי לפגוע בך." אמר אוקטביו מלא הרגש.
" שנינו יודעים היטב שאתה אף פעם לא תשתנה , אוקטביו. אני לא מאמינה להרצאות שלך." קראה לולי בזעם.
היא לא רצתה להביט בחזרה לתוך עיניו. היו לו עיניים מכושפות ומכשפות שהיא לא יכלה להישאר אדישה להן.
" אבל אני באמת מבטיח, מעכשיו שאני אשתנה לטובה , עוד תראי." הבטיח לה אוקטביו.
" איך אתה תשתנה אם אתה עזבת אותי – אתה עלול לעשות זאת שוב. לא הבנת שאני לא מאמינה לך?" קראה לולי בחוסר אמון. אוקטביו התקרב אליה והוא נישק אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך