רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק שישי:החלפת מכתבי אהבה בלוקרים והמזימה המשותפת של סופיה וברברה

time machine123 08/06/2016 627 צפיות אין תגובות

" מה קרה פה???" שאל פולו בחרדה.
" קרה שחולייטה אחותי התנשקה עם המונטרו הזה. אתה לא תעשה כלום? הרי היא החברה שלך, אני במקומך הייתי שואל אותה איך היא נתנה לדבר כזה לקרות. לא הייתי שותק ואומר " אוקיי , זה קרה. בואו נשתוק." " אמר לאונרדו בזעם.
ברברה ניגשה לרומאו בכעס מפני שחולייטה ורומאו התנשקו.
" רומאו, למה אתה נישקת את חולייטה? התבלבלת לגמרי? יש לי חדשות בשבילך , אני לא מאמינה לך כלום." אמרה ברברה בכעס אבל רומאו עצר בעדה.
"רגע, ברבי. תקשיבי, זה אני שנישקתי אותה. אבל זה לא אומר שבגדתי בך, ברבי את לא מאמינה לי?" הכריז רומאו בפניה. אבל ברברה לא רצתה להאמין לו.
" אני כבר לא יודעת אם להאמין לך, כשהתנשקת עם חולייטה קפורלה. אני לא רוצה להיות האפשרות השנייה בגלל שאתה מרגיש שאין לך בררה." השיבה ברברה בעצב.
" אבל ברבי.. אני אוהב אותך. את סולחת לי?" שאל רומאו בתקווה.
" לא , עדיין לא.. אני לא מסוגלת לסלוח לך. אולי כדאי שניפרד?" קראה ברברה בקול שבור.
" לא, ברבי. בואי לא ניפרד.." ביקש ממנה רומאו אבל היא לא רצתה להמשיך להקשיב לו.
" רו, תאמין לי שאני רוצה להאמין בכל ליבי לכל מה שאמרת.. אני לא מפסיקה לדמיין את הנשיקה שהייתה בינך לבין חולייטה. להתראות." אמרה ברברה בעצבנות. היא הלכה לה לדרכה.
בשעה שברברה כבר פרשה לביתה , מריסול ומריאנו ישבו ושוחחו זה עם זה.
" אתה נראה עצוב , מאוד עצוב." אמרה מריסול החולמנית , בעת שמריאנו שקע לו בחלומותיו על קרולינה.
"את רוצה לדעת למה אני ככה? זה בגלל האהבה , אהבה חד צדדית. אני אוהב את קרולינה כל כך אבל היא אוהבת אחר. אני יודע שזה אולי מוזר.. קרולינה מאוהבת בבן דוד שלי רומאו. כל זה מאוד כואב לי." אמר מריאנו באכזבה. מריסול הרימה את ידה והניחה אותה על זרועו כאילו ביקשה לעודד אותו.
" קשה כשהאהבה חד צדדית , לעיתים היא איננה ממשית. אבל ליבך עוד עתיד להירפא מאותה אהבה נכזבת. יש המון בגילך שסובלים מפצעי אהבה בלתי אפשרית. ואני אגיד לך עוד יותר מזה.. אני כאן איתך , ועוד בגלל החברות הזאת בינינו. את ואני עתידים להיות יותר מידידים." אמרה מריסול בחיוך ביישני.
" את יודעת איך עושים קסם?" שאל מריאנו בקול חולמני.
" לא , אני לא יודעת איך עושים קסם. אני לא רוצה שתסבול. בשביל שתחייך, הנה איך אתה מחייך אתה עושה אותי יותר מאושרת. אני רוצה שתהיה בסדר, לא תלך אחרי מישהי שלא השיבה לך אהבה . ולא מגיע לה שתאהב אותה כך. אני יודעת איך זה מרגיש כשלא אוהבים אותך. אתה מרגיש מאוד לבד וההרגשה הזאת שבתוך תוכך רק מתגברת." אמרה מריסול בביישנות. היא הייתה מאוהבת במריאנו לחלוטין.
*
דנטה רדף אחרי מלנה הרשעה בניסיון מראש לשאול אותה מה היא הרגישה כלפיו.
" מה אתה רוצה ממני?!" אמרה מלנה בעצבנות.
" אני רוצה לשאול מה את מרגישה כלפיי?" שאל דנטה בעניין אך בשביל מלנה , זה היה משחק בלבד.
" סליחה, התבלבלתי אני זאת שלא הייתי בסדר. בסך הכול היינו כמו ידידים ולא חברים ממש. אני ממש נהנתי מכל רגע בחברתך. אבל תבין ש.. אני חושבת מחשבות רומנטיות על המורה לכימיה , גספר." אמרה מלנה בקול שקט.
" תגידי, לאן את רוצה להגיע?" שאל דנטה ברצינות תהומית.
" אני רוצה שאבא של קטלינה יעזוב את אימא שלי , ונחזור למשפחה הקודמת שהיינו. אני כל כך רוצה את אימא שלי ואבא שלי ביחד." חתמה מלנה באדישות מעושה והלכה משם.
*
יום אחרי המסיבה , גספר חילק לכל תלמידי בית הספר " סטאר" משימה לכתוב מכתבי אהבה זה לזה. אבל מישהו חיבל בחלוקת מכתבי האהבה השגויים. אוקטביו ופליפה חלקו את מכתבי האהבה לשולחנות הלא נכונים וכך נוצר בלבול וכעס בין תלמידי הכיתה. ברברה קיבלה את מכתב האהבה שפליפה כתב לסופיה. חולייטה קיבלה את מכתה האהבה שרומאו כתב לברברה. פולו קיבל את מכתב האהבה שמריסול כתבה למריאנו. סופיה קיבלה את מכתב האהבה שאוקטביו כתב ללולי. מי שעמדו מאחורי כל המזימה הזאת היו סופיה וברברה.
רומאו לא ידע איך הגיע מכתב האהבה שחולייטה כתבה בשביל פולו דווקא אליו. מריאנו הופתע שהמכתב שכתב בשביל רומאו הגיע אליו. הוא כל כך שמח אך הוא לא ידע שזו הייתה מתיחה גדולה על תלמידי הכיתה.
" המשימה הושלמה , פליפה. עכשיו אנחנו נדע מי קיבלו את מכתבי האהבה הנכונים ומי לא קיבלו. תודה לכן , סופיה וברברה על שיתוף פעולה מצוין." אמר אוקטביו בחיוך והוא זה שהניח את כל מכתבי האהבה על השולחנות של כל אחד מהתלמידים.
לולי נותרה מאוכזבת כי ציפתה לקבל מכתב אהבה דווקא מרומאו , שהיה החבר שלה לפני שנתיים לפני הוא הפך להיות החבר של ברברה הרשעה שהסיתה אותו נגדה.
קרולינה קיבלה את המכתב שמריסול כתבה בשביל מריאנו. לא רק שהיא לא קיבלה את המכתב שרומאו כתב בשבילה. מה שהיה מוזר במכתב שהיא חשבה שרומאו כתב בשבילה. היא נותרה מאוכזבת כמו לולי. אילו היו לה כוחות כדי לפעול על מנת לגלות את האמת שמאחורי מכתבי האהבה השגויים.
מריסול פינטזה שהמכתב שהוא כתב עבור קרולינה , היה אך ורק לה. כיוון שהיא התאהבה במריאנו. אוקטביו צפה בעיניים מאוכזבות בלולי, אהובתו לשעבר שהתענגה על המכתב ש" נתן " לה רומאו. לולי חשבה שעדיין רומאו אהב אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך