רומיאו וחולייטה – החלום על וורונה הישנה – מבחן הנאמנות של קרולינה- פרק 1 : חברות זה לכל החיים – חלק 1

time machine123 08/08/2016 593 צפיות אין תגובות

רוסה אמרה פעם על החברות בין קרולינה לחולייטה , שהחברות זה לא דבר ששוכחים בין רגע , זה דבר שנשאר לכל החיים. אם כי קרולינה לא הפסיקה להאמין שרוסה היא המתווכת העיקרית ליישור כל הבעיות והוויכוחים שנוצרו ביניהן. למרות שהחברות היה הדבר היקר להן ביותר. קרולינה אף פעם לא נתנה לחולייטה תחושה של חוסר ביטחון.
אלא עמדה לצדה לאורך הדרך ותמיד לא משנה מה קרה ומה יקרה , היא לא תשאיר אותה לבד. גם אם הן יריבו , הן תמיד יישארו מאוחדות.
קרולינה לא אהבה להשוויץ , אבל מכיוון שחולייטה הייתה החברה הכי טובה שלה. היא לא עשתה שום דבר בשביל לעצבן את חולייטה או לעשות דבר עליו היא לא תסלח לה בעתיד. מעולם היא לא ראתה סיבה להתגרות בה או להרים את האף שלה מפני שהיא יותר טובה ממנה.
מאז שרומיאו האמין למזימה הרשעית שרקמה נגדו חברתו לשעבר ברברה. היא עשתה את עצמה כאילו נכנסה להיריון ממנו והדבר הזה שהיא עשתה מאוד הכעיס את קרולינה וגרם לה לעשות מעשה שאולי היא לא תשכח לעולם.
רומיאו האמין לה מפני שהוא חשב שהיא באמת בהיריון ממנו. ברברה לא הפסיקה לשקר לו על כך שהיא הרגישה רע בגלל הבחילות וההקאות.
הוא התחיל להאמין שגם הילד ששוכן בתוכה הוא אמיתי. המעשה שברברה עשתה והשימוש שלה בילד על מנת להרחיק את קרולינה וחולייטה לתמיד מרומיאו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך