רומיאו וחולייטה – החלום על וורונה הישנה -לולי ,אוקטביו ורומיאו – אהבה של פעם- פרק 1 : אהבה של פעם – חלק ראשון

time machine123 08/08/2016 577 צפיות אין תגובות

ביום אחד הכול נגמר בשביל לולי ואוקטביו, אותו יום שהיא חשבה שהוא עזב אותה. והיא אמרה לו בקול שבור : " זה הסתיים בינינו , תשכח אותי. כי אני כבר מעדיפה לשכוח ממך." היא אמרה ויצאה לבחוץ ובכתה שם כל היום לבדה. אבל אוקטביו לא קיבל את זה בקלות. הוא רצה להחזיר אותה אליו בכל דרך שימצא. לפני שאוקטביו ולולי התחילו לצאת , לולי נפרדה מרומיאו. היא מצאה חן בעיני אוקטביו וכבר אז הוא הציע לה שתהיה החברה שלו. אבל בליבה , היא המשיכה לאהוב את רומיאו.
אך אוקטביו התעקש בכל ליבו שהיא שייכת לו. כל מה שקשור ללולי , גם מעניין אותו. הוא לא היה מוכן לוותר עליה. לולי כן הייתה מוכנה לוותר עליו. בשביל שהיא תוכל לחזור לרומיאו. אם בכלל הוא ייפרד מברברה הרעה וחסרת השכל.
כל פעם שהוא חשב על האפשרות שרומיאו ולולי יהיו ביחד. הוא התמלא כולו בתחושת גועל ובוז.
כאילו היה משהו ברומיאו שהגעיל אותו. לולי לא הרגישה אהבה כלפיו אף פעם ואולי זאת הסיבה שהיא רצתה להחזיר את הזמן האבוד שהיה לה עם רומיאו ולהשיב אליה את אהבתו בחזרה.
רומיאו אף פעם לא הסתכל עליה בצורה שהיא רצתה שהוא יסתכל עליה. גם אם ברברה ורומיאו יפרדו אין לה שום סיכוי שרומיאו יתאהב בה.
רומיאו היה שייך לברברה, אבל לולי לא רצתה שהשניים האלה ימשיכו להיות יחד, והיא תמשיך רק להיות כמו רוח בעבורו.
כאילו שהוא יעבור למולה וישכח מקיומה. היא אהבה אותו ולא את אוקטביו המתאווה להיות גבר ילדותי כל הזמן. בשבילה , אוקטביו לא נמדד בתכונות טובות ויחודיות כרומיאו שלה.
גם אם אוקטביו יתאמץ ויראה לה כמה גבר הוא באמת , הוא אף פעם לא יצליח להיות בן אדם בוגר.
הוא לא חשב בהיגיון כשהוא עזב אותה לאנחות. מאז הפרידה שלהם , היא לא רוצה שום דבר שקשור אליו . ההתנהגות הילדותית שלו מפחידה אותה והיא איננה מוכנה להיות איתו עד שהוא יסגל לעצמו התנהגות של בן אדם בוגר.
מצידה , הוא רק הולך ומתדרדר. שישכח אותה ויתן לה לחיות את חייה. כל מה שהיא רצתה היה לבקש את קרבתו של רומיאו ולסלק את ברברה מהדרך בשביל שהיא תוכל להיות החברה שלו.
הגאווה של אוקטביו הגעילה אותה ורק גרמה לה יותר להתרחק ממנו.
אוקטביו התעקש כבר יותר מפעם אחת , שלדעתו הוא ענה לכל ההודעות הקוליות והטלפונים שהיא הייתה מתקשרת בתקופה שהם יצאו. אבל בשביל לולי , כל מה שאוקטביו היה שקר וכזב. שהרי הוא שיקר לה כל הזמן וגם עכשיו היא לא האמינה לו לשום מילה שיוצאת לו מהפה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך