רומיאו וחולייטה – החלום על וורונה הישנה -האהבה לכסף -ויטוריו מונטרו- פרק ראשון:ללכת בדרכו של הסבא ויטוריו

time machine123 09/08/2016 534 צפיות אין תגובות

ויטוריו מונטרו, גדל להיות אוהב כסף ותאווה. הוא אוהב להלוות כסף מהוריו כדי שיוכל לעשות בו כרצונו. הוא הלך בדרכו של סבו ויטוריו שעדיין באותה התקופה הרצה את עונשו בכלא.
אחיותיו התאומות , ורוניקה ומוניקה קראו בכינוי שנתנו לו " ויטי" בלי הסיומת. הם אהבו להציק לו ולהציף אותו בהמון שאלות.
אבל ויטוריו מעולם לא חשב שההתעסקות הזאת בכסף אסורה.הוא המשיך להתעסק במה שקשור לכסף ולא חשב אפילו לשנייה שהוא היה יכול להסתבך מאוד רק בגלל הכסף. פעם אחת הספיקה לו כדי ללמוד על בשרו שכסף זה לא הכול בחיים.
ויטוריו חיכה בחוץ כי הוא רצה סתם לשאוף אוויר כהרגלו. אך כשהופיעו הנושים האלה שכפו עליו להביא להם את הכסף שהוא הלווה מהם בחזרה. לא היה לו מי שיגן עליו . הוא היה לבד וכשהוא ניסה לברוח מהם. הוא נלכד בידיהם.
" תביא לנו את הכסף עכשיו!" קראו לו באיומים שאם לא יביא את הכסף הוא יסתבך איתם. " נו , אנחנו זקוקים לו מאוד. אתה לא רוצה להצטער על כך , נכון?" אמרו והם תחבו את ידיהם בתיק הצד שהוא החזיק.
" היי, תחזירו לי את הכסף בחזרה!" אמר להם ויטוריו בתחנון אבל גם את הכסף היחיד שהוא הכניס לארנקו, הם לקחו איתם ונעלמו להם בחושך.
איך עכשיו הוא יחזור בלי הכסף שהיה לו ברשותו?
ויטוריו עשה את דרכו חזרה לביתו. הוא לא חשב שזה יגמר בכך שהנושים האלה יגנבו לו את הכסף.
בזה זה תם ונשלם. הוא יצטרך לאסוף כסף מחדש והוא לא ידע מאיפה הוא יביא את הכסף כדי לשלם להם את מה שהם ביקשו ממנו.
גם אם הוא ישיג את כל הכסף בחזרה , אז הם לא ירצו להרפות ממנו. הפעם זה לא הצליח לו , מה יהיה בפעם הבאה כאשר הם יבקשו את הכסף שמגיע להם ובתמורה לכך יאיימו על חייו אם הוא לא יצליח להביא כמות כסף שתספיק להם בזמן שהם הקציבו לו.
בזמן שהוא נכנס לבית , הוא שם לב שתיק הצד שהוא יצא איתו לבחוץ , הוא לא החזיר אותו הביתה. אולי הם לקחו איתם את תיק הצד שלו?
בדיוק כשאחיותיו ירדו למטה במדרגות , הן לא הופתעו לראות שהוא הגיע.
אבל אז הן הבחינו בדבר מוזר שתפס את מבטן , התיק הצד שהן נתנו לו . הוא לא החזיר להן אותו בחזרה. איך אפשר לסמוך עליו עכשיו?
" איפה התיק הצד שנתנו לך ? למה לא החזרת אותו לנו?" שאלו אותו והוא השתתק.
" איזה תיק? אני לא יודע על מה אתן מדברות!" ויטוריו ניסה להעמיד פנים כדי להרוויח קצת זמן.
" התיק שנתנו לך כדי שתשמור על הכסף… איפה הוא? " שאלו ורוניקה ומוניקה בפעם השנייה . גם הפעם ,הוא לא ענה להן. הוא שוב שתק.
הן הביטו בו בחשד. יכול להיות שהן פספסו משהו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך