רומיאו וחולייטה – החלום על וורונה הישנה -האהבה לכסף -ויטוריו מונטרו- פרק שני : איומים – חלק ראשון

time machine123 10/08/2016 548 צפיות אין תגובות

" נו , דבר! איפה הכסף והיכן תיק הצד שנעלם?" הן הציפו אותו בשאלות. אבל כרגיל , הוא לא ענה.
" יש לי הסבר.." הוא ניסה לומר אך הן קטעו אותו באמצע המשפט.
" איזה הסבר כבר יהיה לך ? לאן נעלם הכסף? דבר כבר! אל תשאיר אותי במתח.." אמרו ורוניקה ומוניקה שהיו במתח מתמשך.
" אני לא יכול להגיד לכן כלום , כן? אל תיעלבו אבל אני מעדיף להיות לבד בחדר שלי." אמר ועלה במדרגות מהר ככל יכולתו. הן לא הבינו מה קרה לו ולמה הוא ברח ככה.
ויטוריו סגר אחריו את הדלת וצנח לתוך המיטה. הוא הרשה לעצמו מעט לבכות. איך הוא נתן להם לגנוב את שארית הכסף שהייתה לו. הוא לא היה צריך לסכן את עצמו ככה כך שהם יגלו אותו.
כל עוד הם היו בסביבתו והיו איתו בקשר טלפוני כל הזמן.
הוא לא היה יכול להשתחרר מהם כי הם היו צמאים לכסף שהיה שייך לו. הוא היה חייב להשיג את הכסף שנמצא בכספת שממוקמת בחדר של הוריו איכשהו.
הוא אף פעם לא העז להיכנס לתוך החדר שלהם. וגם עכשיו , הוא קצת התלבט אם הוא יכנס ויגנוב את הכסף היחיד שאביו רומיאו הכניס לתוך הכספת מכיוון שרצה לשמור אותו.
שוב הטלפון הטריד אותו . אלה היו הנושים שביקשו ממנו כמה שיותר בהקדם שיביאו לו כסף שהם היו זקוקים לו יותר מתמיד.
" מה אתם רוצים ממני????" הוא צעק לתוך הטלפון , קולו היה מיואש. והוא כמעט רצה למות.
" אנחנו רוצים כסף. תתחיל לחשוב מאיפה אתה משיג אותו הפעם!! כי אנחנו נגיע לביתך ונפגע בך ובמשפחתך." איימו עליו ברשעות .
" תבינו , אני לא יכול להביא את הכסף שאתם זקוקים לו, לכו להתעסק עם מישהו אחר. תעזבו אותי, אני לא רוצה להסתבך." הוא ניסה להתגונן בעצמו.
" תשמע , ילד. או שתתחיל לחשוב מאיפה אתה משיג את הכסף או שהמשפחה שלך תיפגע. ואתה לא רוצה שנפגע בך." אמרו לו באיום.
ויטוריו התחיל לבכות . " נו די , ברצינות!!!!!!!!! תעזבו אותי בשקט. תניחו לי ואל תטרידו אותי יותר. תשכחו ממני . כי אני לא נותן לכם כסף יותר." אמר להם ורצה לנתק.
" אתה רוצה שנתחיל לחגוג על הדם שלך? אז תתחיל להשיג את הכסף שאנחנו זקוקים לו ואתה לא תסתבך בצרות. אם אתה לא רוצה שהמשפחה שלך תיפגע, אז כדאי לך להישמע לנו. אחרת אתה תסבול." הם איימו עליו שוב, ויטוריו לחש לעצמו שאם לא הם , הוא היה במקום אחר.
" אתם הגרועים יותר מכול. אני רוצה לסיים אתכם כמה שיותר מהר. אתה הולכים לחגוג על הדם שלי ואני לא מוכן להסתבך בצרות אתכם יותר." אמר ויטוריו בגועל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך