רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק שמיני: שיחת הפיוס של קרולינה וחולייטה- חלק ג'

time machine123 15/08/2016 584 צפיות אין תגובות

היא ניגשה אל רוסה וחיבקה אותה בשמחה.
" תודה , רוסה. בלעדייך זה לא היה קורה!" אמרה חולייטה בשמחה.
" מה בלעדיי? את יודעת שאת יכולה לסמוך עליי תמיד. חברות היא מתנה , שימרי עליה היטב !" קראה רוסה בחיוך חמים .
" אני אשמור עליה היטב. רק דבר אחד: רוסה , שרציתי להגיד לך תודה ,תודה שאת פה כל הזמן. בזכותך , כמעט בעזרת הסיוע שלך , אני וקרולינה התפייסנו." קראה חולייטה בהסכמה.
" את מאוד מזכירה לי את סבתך המנוחה נינה , היא אהבה אותך מאוד ודאגה לשלומך . הבטחתי לה שאחרי מותה אני אשמור עלייך ואני אדאג לכל מה שאת צריכה , ואני אמשיך להיות לידך ולבקש את טובתך. אני מסכימה איתך לגביי אימא שלך , אימא שלך לא רואה את מי שאת בפנים . היא מאוד רעה אלייך ואני לא מבינה אותה לפעמים." אמרה רוסה וליטפה את ידיה של חולייטה.
" לשמור עליי?! אני לא צריכה שמירה. אבל רוסה , רציתי להגיד לך שאני מאוד אתגעגע לסבתי נינה . הייתי מאוד קשורה אליה." אמרה חולייטה בהרהור.
" אני יודעת , חמודה. תאמיני שגם אני מתגעגעת אליה. " קראה רוסה בחום וחיבקה אותה.
" את יודעת במה נזכרתי? שהיינו גרים בוורונה ואז כל הזמן סבתא נינה הייתה לצידי כל הזמן.. אני לא מפסיקה להיזכר בה לרגע.. אני כל כך מתגעגעת אליה." קראה חולייטה בבכי ואז רוסה אספה אותה לזרועותיה.
" אני יודעת , מתוקה שלי. תאמיני לי שאני יודעת." ניסתה רוסה לנחם את חולייטה.
לאחר מכן חולייטה וקרולינה הלכו יחד לבית הספר " סטאר.". בדרך הם ראו את ברברה ורומאו שחזרו להיות ביחד. היא סלחה לו בתנאי שלא יוציא את עיניו לעבר חולייטה או קרולינה או כל בחורה אחרת שתסתכל עליו לרגע.
" רומאו, אם עוד פעם אני רואה אותך עם חולייטה , אני חותמת לך שאני במאה אחוז אגמור איתך ואז לא תוכל לראות אותי יותר." אמרה ברברה בכעס ואז רומיאו חיבק אותה.
" אני מבטיח לך , ברבי . שמעכשיו העיניים שלי לא יסתכלו לכל הכיוונים . אני אוהב רק אותך." אמר רומאו בחיוך. היא תהתה האם היא תאמין לו?
" כן , הבנתי. אבל איך אתה ממשיך להיות עם ברברה? כאילו הבחורה ממשיכה להתחל בך ואתה בכל זאת מאמין בה. אני לא מבינה כלום בחיי ש.." התפרצה קרולינה פתאום . הקול נשמע בכל רחבי ביה"ס. היא נקטעה על ידי רומיאו וברברה.
" את לא מבינה , אני אוהב את ברברה , רק אותה." אמר רומיאו בביטחון עצמי. ברברה ניצבה לידו, גם היא הייתה בטוחה בעצמה שהיא אהבה אותו בכל ליבה.
" את לא מבינה , רומיאו אוהב רק אותי." ברברה הטיחה בפניה של קרולינה. ואז היא התפרצה עליו בנשיקה לוהטת.
ואז קרולינה וחולייטה עשו את דרכן לפנים הבניין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך