רומיאו וחולייטה – החלום על וורונה הישנה -האהבה לכסף -ויטוריו מונטרו- פרק שני : איומים – חלק שני

time machine123 18/08/2016 577 צפיות אין תגובות

" יש לנו הודעה בשבילך : אם עד יום ראשון אתה לא תביא לנו את הכסף, דמך בראשך וכל המשפחה שלך תיהרס בגלל חוסר האחריות שלך. שלום ילד." הם ניתקו והשאירו צליל קטוע. רק ויטוריו לא הבין איך זה קרה. שעד עכשיו הם לא איימו רק עליו , הם איימו גם על משפחתו היחידה. הוריו ואחיותיו התאומות , ורוניקה ומוניקה.
מה שאומר, זה ששמו אותו בסכנת חיים ממשית אם לא יביא את הכסף שהוא הבטיח להם. כנראה שחוץ מאחיותיו התאומות והוא. קיימים שני אחים נוספים : אלברסיו ובניסיו. הם לא גרים כבר בוורונה , הם עברו לגור בצרפת , איפה שפולו , החבר לשעבר של אימו חולייטה גר עם אשתו קמיל ועם שתי בנותיו : מריון ומריאל.
כבר הוא לא חשב על האפשרות שהוא יגיד לאמו ולאביו שהוא הסת בך בצרות עם הנושים האלה. הם בטח היו אומרים לו שאם הוא היה מספר להם שהוא הסתבך איתם ונתן להם סכום כסף רציני.
ויטוריו עלה במדרגות לאיטו , ואז ראה כשעבר במסדרון את אביו רומיאו. הוא לא העז אפילו לפתוח את הפה ולהגיד שהוא הסתבך בגלל הכסף.
מה שויטוריו לא ידע, שהנושים האלה נשלחו על ידי סבו ויטוריו קפורלה במטרה שויטוריו , הוא כן הוא ימשיך את דרכו של סבו.
" שלום אבא , מה שלומך?" ניסה ויטוריו לפתוח שיחה עם אביו על היומיום.
" בסדר, אבל אני רואה שאתה מוטרד. מה קורה ? הכול בסדר? " פניו של רומיאו האב התמלאו בדאגה רבה שמא ויטוריו לא בסדר.
" כן , הכול בסדר. אין לך מה לדאוג!" ניסה ויטוריו לשוות לקולו קול צלול ועמוק. ואז בדיוק חלפו על פניו , ורוניקה ומוניקה דיברו על משהו שהטריד מאוד את ורוניקה.
" הוא השכיב אותי על המיטה ואחר כך פשט ממני את השמלה, הוא רצה לנשק אותי בכוח. לא יכולתי לעשות כלום. כל מה שאני מרגישה, שמרתי בפנים כל הזמן. ולאבא ולאימא לא אמרתי מפני שפחדתי ואני עדיין מפחדת. אני מפחדת לדבר. אני לא רוצה שהוא יחזור ויגע בי שוב.." קראה ורוניקה בבכי קורע לב.
" למה לא אמרת שום דבר? מי זה העלוב נפש שהעז לפגוע בנפשך העדינה והשברירית?" שאלה מוניקה ברגשות זעם ושנאה, אילו רק אם היא הייתה יכולה למצוא את האדם שעשה לאחותה את המעשה הנבזי הזה, היא הייתה גומרת אותו ברגע.
"הוא איים עלי שאם אעיז לדבר, הוא יגיד לאבא שלי שהמצאתי הכול. מדובר ברוברטו , מוני , החבר שלי לשעבר ואם תגידי משהו לאבא שלנו אז הוא לא יאמין לך , בגלל שהחבר הכי טוב של אבא הוא דנטה. רוברטו אמר שהוא ימשיך לאיים עליי אם אני לא אשתוק.." אמרה ורוניקה בבכי.
" אני לא מאמינה ! אני לא מאמינה!" קראה מוניקה בצרחות.
בתוך תוכה , ורוניקה פחדה לדבר על זה. שמישהו שוב יגע בה. היא תשבר לחלוטין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך