רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק שמיני: שיחת הפיוס של קרולינה וחולייטה- חלק ד'

time machine123 21/08/2016 873 צפיות אין תגובות

בדרך לכיתה , הן ראו את מריסול ששוחחה באותה שעה עם אביה, שהעדיף אותה על פני סופיה אחותה התאומה , הוא רצה לתת לבתו כסף.
" אבא , אפשר לדבר איתך באופן נורמלי? אני מרגישה שאתה מתרחק ממני ואני לא מבינה למה. הייתי רוצה שסופיה ואני נהיה כמו אחיות תאומות נורמליות לכל דבר. היא שונאת מהיום שהעזתי לחפש לעצמי חברים מלבדה , אבל לא להעדיף אותם על פניה. משום שבעומק ליבי אני אוהבת אותה אהבת נפש עמוקה. ואני לא רוצה לפגוע באף אחד.." קראה מריסול ברגשנות יתר ואז סופיה באה וקטעה אותה באמצע המשפט.
" אבא , מריסול היא שקרנית ממדרגה ראשונה , אתה לא מאמין לה , נכון? אין סיכוי שכל מה שהיא אומרת זה אמיתי. מריסול , או שאת מתנתקת בזה הרגע את שיחת הטלפון עם אבא או שאת תתחרטי מאוד על היום שבו נולדת. אני שונאת אותך , הייתי שורפת אותך אבל לפחות אותי יותר אוהבים מאשר אותך." אמרה סופיה בשנאה עמוקה כלפיי מריסול.
" סופיה , זה לא הוגן שאת עושה לי את זה. מימיי לא ניסיתי לפגוע בך וגם לא לאחל לך רע אבל להגיע לכך שאת שונאת אותי ככה? מה עשיתי לך ? זה בגלל שאני חיה ונושמת? " שאלה מריסול בכאב. סופיה התקרבה אליה ועיקמה לה את היד הימנית שלה.
" אני רוצה להמית אותך בתוך שריפה ושאת תחנקי ותעברי מן העולם הזה. אף אחד לא אוהב אותך פה. אני שונאת אותך שנאת מוות. מריסול , את לא יודעת שהגלגל החיים אף פעם לא עוצר. ואם תדברי , חמודה שלי. אני וברברה נדאג למרר לך את החיים עד שתהיי כזאת קטנה ומסכנה." איימה עליה סופיה.
" למה את עושה לי את זה , סופיה? תני לי סיבה אחת מספיק טובה , למה את כל כך שונאת אותי? איפה פסקה ההבנה והאהבה בינינו?" שאלה מריסול בחוסר הבנה. היא לא הבינה למה סופיה שונאת אותה כל כך.
" תזכרי מריסול , מילה אחת לאבא – את בצרות." אמרה שוב בקולה המאיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך