רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק שני: הקטטה – חלק ראשון

time machine123 03/05/2016 597 צפיות אין תגובות

רומאו וחולייטה התבוננו זו בזה. קרולינה חשבה בליבה: איך אני אגרום לבחור הזה להיות שלי? מה אני צריכה לעשות בשביל לכבוש אותו לעצמי? הוא יהיה החבר שלי.
עודם מתלבטים מה לעשות , רומיאו התקרב לעבר חולייטה והכריז בקול רם : " ברוב חוצפתך את עוד מעיזה לבוא לפה? למה בכלל החלטת ללמוד פה?" אמר רומאו בשנאה. חולייטה ניסתה להרגיע את עצמה, אך להבה אחת של זעם פעמה בקרבה.
" מאז מותה של סבתי נינה המנוחה , הפכת את חיי ואת חיי משפחתי לגיהנום של ממש! אני לא מצליחה להבין מאיפה ומהיכן אתה מוכר לי. עכשיו הכול מובן לי , אתה הבחור שהופיע בתמונה כשהצלמתי ליד המרפסת של יוליה מהמחזה של וויליאם שייקספיר . עכשיו השנאה שלי אלייך גברה עוד יותר , רומאו מונטרו? " הטיחה חולייטה בפניו.
" חולייטה קפורלה , גם את שם משפחתך אני שונא. אותך ואת אחיך הבכור. עכשיו הכול ברור: באת לבית הספר הזה כדי להרוס לי את החיים?" אמר רומיאו ברגשות של שנאה לוהטים.
" לא הרסתי לך שום דבר. אם זה מה שאתה חושב. אם כל מה שלימדו אותך בחיים האלה זה לרצוח ולריב אז זה בסדר שסבתי נרצחה בגלל המשפחה שלך?" אמרה חולייטה בצרחה.
לפתע לאונרדו הופיע גם והתחיל לריב עם רומאו.
" תגיד מונטרו , לא לימדו אותך בחיים שלריב לא מוביל אף אחד לטוב, תניח לאחותי בשקט אחרת אתה תכיר מי זה לאונרדו קפורלה האמיתי באמת. עכשיו אני לא צוחק. אם אתה לא רוצה להיות בצרות. כדי לך להישמר ממני וממשפחתי. " עמד לאורנדו באמצע, רומאו התרגז עליו והתחיל להרביץ לו , בתגובה לכך הגיע מריאנו בן דודו ורצה להגן על כבודו.
" תרגיע קפורלה , אנחנו לא מתעסקים עם אף אחד במשפחה שלכם. גם לא עם אחותך חולייטה. אל תשקשק, קפורלה . אנחנו לא שותים דם של בני אדם בכוונות. אנחנו אנשים של מעשים. רומאו לא קשור למה שקרה לסבתכם . איך קראו לה? " ניסה מריאנו לנחש. רומיאו התחיל להתעצבן על לאורנדו ודחף אותו. ברברה הופיעה וניסתה להפריד ביניהם.
" די , בחייכם! רו, להירגע! הילד הזה לא יודע מה הוא אמר. חוץ מזה אל תלך מכות איתו. אתה יודע מה צפוי לך. כבר הסתבכת די הרבה עם לאורנדו הזה. בוא נעזוב את בית הספר וזהו." קראה ברברה החלטיות.
" הילד הזה כפי שאת קוראת הוא אחי. תדאגי יותר לחבר שלך שהוא לא "בטעות" יחטוף מכות. את יודעת איך קוראים לזה ? מידה כנגד מידה! אז אני מזהירה אותך מראש!" קראה חולייטה בעצבנות.
" אני לא מבינה איך הבחור שחשבתי שראיתי אותו בתוך התמונה בוורונה הפך להיות כל כך מכוער . אתה מלא בשנאה ובניכור. לא רק מספיק שיש לי צרות , אתה גם מופיע לי בביה"ס?" חולייטה צעקה עליו בכל הכוח.
" על איזו תמונה את מדברת איתי בכלל? פתטית וטיפשה שכמוך. תגידי לי מתי ראיתי אותך בוורונה או ששמת לב שאני גם כמוך טיילתי בוורונה כי סתם מתחשק לי? נו כבר, אני מחכה!" אמר רומאו בהרהור.
" למזלי , לא ראיתי אותך בוורונה, טיילתי שם כי אני מאוהבת בעיר הזאת. לא בגלל טיפש שכמוך מחליט שאסור לי לטייל בוורונה. למה לי להמשיך לדבר איתך כשאתה מלא בניכור ובשנאה עזה. למה אתה מדבר אליי ככה?" אמרה חולייטה בחוסר הבנה.
" זה בגלל שם המשפחה שלך. שם המשפחה שלך כמו קללה בשבילי. הבנת? עוד לא הבנת שהמונטרים שונאים את הקפורלים?" קרא רומאו בשנאה כלפי חולייטה ולאורנדו.
" אני לא מבינה איך זה יכול להיות שביום אחד חיי משתנים ברגע אחד. אני לא יכולה להבין. לאורנדו, אני סיימתי לשוחח עם רומאו השקרן והמניפולטיבי הזה. אם אתה מחפש אותי , תמצא אותי בכיתה , טוב?" חתמה חולייטה .
ברברה ורומאו הלכו לכיתה אף הם , מריאנו הלך בעקבותיהם. המורה כבר חיכתה להם בכיתה.
" רומיאו מונטרו נמצא כאן בכיתה? רומיאו מונטרו? " שאלה המורה פעמיים עד שידו של רומאו הורמה למעלה.
" בוקר טוב לכולם! למה אף אחד לא מחייך?" אמר רומיאו בחיוך מתגרה.
" כי אף אחד לא אוהב לראות את רומאו מונטרו כאשר הוא מחייך חיוך של שועל . ואני אומר זאת בכל הלב , מי ששם משפחתו מונטרו. דמו בראשו." אמר לאונרדו באותה לשון.
" חולי, אני חושבת שהתחלנו את השנה הזאת ברגל שמאל. זה מה זה מכוער. כל הקטטה הזאת לא הייתה במקום." החוותה קרולינה את דעתה בנוגע לקטטה שהתפרצה בין מריאנו ולאונרדו , רומיאו וחולייטה נראתה מיותרת לחלוטין.
" קרו, אני ראיתי בעיניים שלי איך הסתכלת עליו. את מאוהבת בו?" שאלה חולייטה בכעס. לא מתוך זה שהיא התעניינה בו. אלא מתוך אדישות כלשהי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך