time machine123
עכשיו העניינים מסתבכים .. כשמתברר שרומאו קרא לברברה חולייטה והיא רבה איתו. האם זה הסוף של רומיאו וברברה? האם זה ההתחלה שרומיאו מתחיל להבין שהוא מאוהב בחולייטה.

רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק תשיעי:שלוש נשיקות לרומיאו- חלק ג'

time machine123 01/09/2016 599 צפיות אין תגובות
עכשיו העניינים מסתבכים .. כשמתברר שרומאו קרא לברברה חולייטה והיא רבה איתו. האם זה הסוף של רומיאו וברברה? האם זה ההתחלה שרומיאו מתחיל להבין שהוא מאוהב בחולייטה.

בהפסקה , רודולפו ניגש לאחד המחשבים וכאשר ראה על פני הצג את עיניה של קמיל חברתו. הוא מעט התרגש , כי הרבה זמן שהוא לא ראה אותה או דיבר איתה.
" קמיל , היי, אהובתי. איך את שם בצרפת?" שאל פולו בחיוך מקסים. קמיל הביטה בו בעיניים דומעות.
" בסדר, איך אתה בארגנטינה? אני מניחה שאתה די מעסיק את עצמך בלעדיי. איך בית הספר החדש " סטאר" . שמעתי שזה פיצוץ של בית ספר. רציתי לעשות לך הפתעה . אך אני לא אגלה לך עכשיו. אני מתכננת לבוא ללמוד איתך בבית הספר ושנהיה ביחד , אהובי התגעגעתי אלייך מאוד." אמרה קמיל בבכי . היא מחתה את דמעותיה בגב ידה.
" את מדברת ברצינות? גם אני מתגעגע אלייך , אהובתי. אל תדאגי , עוד כשתגיעי לפה נשלים את הזמן שאבד ושלא היינו יחד , אני אפצה אותך את עוד תראי. " אמר פולו בחיוך מאוהב. קמיל התבוננה בו ממושכות וחייכה אליו.
" אני מקווה שלא מצאת לך איזו חברה אחרת כדי שתוכל להתגבר עליי , אתה ואני זה לתמיד. אני מקווה שלא שכחת אותי ושאתה עדיין אוהב אותי. " אמרה קמיל בחשש.
" לא , מה פתאום?!" שיקר פולו מבלי להניד עפעף .
" אתה בטוח? אני מפחדת שאולי יש לך חברה אחרת, שאיתה אתה יותר נהנה ממני." קראה קמיל בפקפוק.
" טוב , קמיל, חייב לנתק. נדבר כבר כשתגיעי. להתראות אהובה. אל תשכחי שאני אוהב אותך." אמר וקמיל ניתקה את השיחה ראשונה.
קרולינה נעצרה בעת שהיא הבחינה באוקטביו שבחש בתוך הלוקר שלו מתוך מטרה לחפש את המכתב שכתבה לו לולי. בידה , קרולינה החזיקה במכתב שאוקטביו כתב לה אבל זה לא היה בשבילה , זה היה בשביל החברה לשעבר שלו , לולי.
" זה המכתב שאתה כתבת בשבילי?" הופתעה קרולינה אך מראה עיניה הטעו אותה.
" קרולינה , שום מכתב אהבה לא כתבתי בעבורך , אלא מי שכתבתי לה את המכתב זה האחת והיחידה שבה הייתי מאוהב ושמה הוא לולי. אז לכן תורידי מעצמך את האשליות כי המכתב הזה לא נכתב בשבילך. את רואה. מישהו דאג לבלבל את המכתבים וכך כנראה את קיבלת את המכתב הלא נכון. וכאן שיחתנו תמה." אמר אוקטביו אך כשפנה ללכת לדרכו , קרולינה חסמה לו את המעבר.
" כמה מצער , כי המכתב שלי היה בשביל רומיאו. לא בשבילך!" קראה קרולינה בביטחון ואוקטביו התפתה לתפוס אותה בידיו ואכן הוא הצליח. הוא התבונן בה בקסם.
" את בטוחה שאת לא היית רוצה שנהיה ביחד?" אמר אוקטביו בחיוך מתגרה.
" לא , אתה לא הטעם שלי , עכשיו תזוז , אני חייבת לעוף!" קראה קרולינה בלי לתת חיוך.
היא ניתקה מידיו וניסתה לפנות לדרכה , לפני שהיא נעלמה בעומק המסדרון , הוא הספיק לצעוק לעברה : " קרו , לא נוכל פעם להיות יותר מידידים?" שאל אותה בידידותיות.
" בטח שנוכל להיות ," העניקה לו קרולינה חיוך חמים ומלא שמחה.
באיזושהי פינה נסתרת בלב , הוא חלם על היום שבו קרולינה תהיה החברה שלו אך הוא לא העז להגיד זאת בפניה משום שהוא היה והוא יהיה תמיד מאוהב בלולי, הבחורה האחת והיחידה שמצליחה להרעיד את ליבו אבל לא נמצאת איתו משום שהיא חושבת שהוא עזב אותה.
בחצר , ברברה התווכחה עם חברתה סופיה על כך שרומיאו " בטעות." קרא לה חולייטה ותוך כדי שהם היו ביחד.
" אוי לא , ברבי . זה נורא מה שאת מספרת. את בטח מרגישה נורא. אל תדאגי, אני אנחם אותך. מה דעתך שאחרי שיעורי כימיה נלך לקנות מלתחה חדשה של בגדים. בנות , תעזרו לי לנחם אותה." קראה סופיה בעצב.
" בנות , הוא קרא לי חולייטה , אין מה לעשות. שיתחנן בפניי שאני אחזור אליו. זה לא יקרה כי אני לא רוצה להשפיל את עצמי מולו. אני לא אסלח לו . על הכבוד האבוד שלו הוא ישלם על כך שקרא לי חולייטה."אמרה ברברה בעצב.
" אוי , ברבריטה , תמיד יש מה לעשות , אני חושבת שזה היה טוב שהוא התבלבל." קראה לולי בציניות. זה היה מה שהכעיס את סופיה לחלוטין.
" את חצופה , איך רואים שאת נהנית לראות את ברברה סובלת . את לא שמחה מפני שאת חפצה להרוס ולהפר את האושר של האחרים." קראה סופיה ברגש מתוך זה שכבודה של ברברה היה חשוב בשבילה.
" אני חושבת שלולי תמיד חלמה על רומיאו , הוא היה בשביל כמו האביר שלה והיא אהבה אותו כל חייה , את גנבת ללולי את רומיאו כי הוא היה שלה לפני שאת הגעת לבית הספר."התערבה קטלינה בשיחה.
" ברברה לא גנבה ללולי כלום , זה שטויות. והיא לא אשמה בכך שהוא אוהב אותה יותר ." התנפלה סופיה על קטלינה והביטה בה במבט חודר.
" אני לא אשמה שרו אוהב רק אותי." הגיבה ברברה במהירות.
לפתע, הן סובבו את העיניים שלהן וראו את רומיאו שרצה להתפייס עם ברברה.
" ברבי , תוכלי לסלוח לי? אני מצטער שקראתי לך חולייטה . בואי הנה . תעמדי פה. יופי. את מבינה?" שאל רומיאו את ברברה הזועמת .
ברברה רתחה מזעם. " אתה שקרן , איך היית מסוגל לקרוא לי חולייטה? איך? אין לך הסברים אז תלך , אני לא מעוניינת לשמוע אותך. אין הסברים. בנות , רוצות לשמוע מה שרומיאו עשה לי? באמצע שהיינו ביחד , הוא קרא לי חולייטה. אז טעית לי אין שיער בלונדיני כמו שלה." קראה ברברה בכעס ולא הייתה מוכנה להקשיב לו.
" ברבי , תקשיבי , את מדברת עכשיו מתוך כעס ואת לא מודעת למילים שאת מוציאה מהפה שלך. אני רוצה שאת תסלחי לי שקראתי לך חולייטה." ניסה רומיאו לשכנע אותה שתסלח לו.
" שום ברבי ולא שום דבר. אני לא רוצה לשמוע אותך , אני לא מאמינה שקראת לי חולייטה. זה סימן שאנחנו צריכים להיפרד, אני ואתה כבר לא יכולים להיות ביחד. " אמרה בכעס וחזרה לשבת ליד החברות שלה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך