רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק תשיעי:שלוש נשיקות לרומיאו- חלק ד'

time machine123 01/09/2016 599 צפיות אין תגובות

רומיאו הלך משם מאוכזב. הוא ניסה לדבר על ליבה של ברברה . אבל הוא לא הבחין שגם ככה הקשר ביניהם נגמר. לבינתיים עד שהם יחזרו .
*
קתרין זימנה את ברברה לשיחת בירור לאחר שגילתה שיש לה קשר ישיר לפרשת מכתבי האהבה השקריים שעשו הרבה כאוס , כעס ובלבול בין חברי הכיתה .
" אני יכולה להבין מה זה אמור להביע? כבר הזהרתי אותך פעמיים , אני ממש מתביישת להגיד את זה אבל את לא לימדת כלום מאירועי השנה שעברה שאת והחברה הכי טובה סופיה עשיתן וגם המעשה שהיה עכשיו??????? אני לא מבינה, איפה את חושבת שאת חיה, בג'ונג'ל ? אני רוצה להבין רק דבר אחד: איך את לא מתביישת לשחק ברגשות של תלמידי כיתתך ולבלבל בין מכתבי האהבה. אני לא מאמינה שהגענו לזה.. חשבתי שאנחנו מאחורי כל המעשים הילדותיים וההזויים שלך. דיברנו על זה , ברברה לא רק איתך אלא עם הוריך. רציתי להשהות אותך כדי שתלמדי להבא אבל נראה שלא למדת כלום." קראה קתרין בחוסר הבנה.
כמובן שברברה לא התרגשה משום דבר.
" יש לי הסבר.. תראי , אני לא התכוונתי לעשות את זה. אני עשיתי את זה מפני שחשבתי שזה יהיה מצחיק לעשות מתיחות על כל תלמידי הכיתה. מכיוון שאף אחד מהם לא חשב שמה שעשיתי יהיה מצחיק בטירוף. רציתי קצת לנקום ברומיאו , טוב.. אחרי הכול , עשיתי את זה כי במסיבה רומיאו וחולייטה התנשקו אז רציתי קצת להתנקם בהם.." הודתה ברברה לבסוף.
" לא מעניין אותי רומיאו וחולייטה , מצידי מה שעשית לא יעבור כך בשתיקה. אני רוצה שהחל ממחר את תתנצלי בפני חברייך לכיתה ותבקשי את סליחתם. אני לא אוסיף עוד מילה. צאי מהמשרד שלי בזה הרגע. אמרתי שתצאי והתכוונתי למה שאמרתי ברצינות." קראה קתרין , רותחת מזעם.
" טוב , טוב.. " אמרה ברברה ויצאה משם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך