time machine123
הנשיקה השנייה של רומיאו וחולייטה, מה אתן חושבות?

רומיאו וחולייטה-החלום על וורונה הישנה- פרק תשיעי:שלוש נשיקות לרומיאו- חלק אחרון – ב'

time machine123 05/09/2016 634 צפיות אין תגובות
הנשיקה השנייה של רומיאו וחולייטה, מה אתן חושבות?

בערב , בבית משפחת קפורלה , חולייטה התכוננה למסיבה במועדון בערב. היא תיכננה את המסיבה כבר חמישה חודשים והנה הגיע היום שבו תהיה המסיבה והיא תרקוד לצידו של פולו. היא לבשה שמלה שחורה וענדה את שרשרת הפנינים שלה. שעה קודם לכן , רוסה מילאה את האמבט של חולייטה בקצף ובסבון , היא הניחה לחולייטה להיכנס לתוך האמבט.
חולייטה נפנפה בשיער הבלונדיני שלה לאחור. ואחר כך סרקה אותו וחילקה אותו לכמה קבוצות של שיער.
" חולייטה , תהני במסיבה , קרולינה מחכה לך בכניסה לאחוזה." קראה רוסה בחיוך חמים , חולייטה אספה את שערה הבלונדיני ופיזרה אותו לאחור.
" השיער שלי יפה?" שאלה חולייטה ליתר ביטחון.
"כן , הוא יפה כל כך , תצאי ותהני . להתראות , ילדה שלי." ענתה רוסה בקצרה וחיבקה את חולייטה וסגרה אחריה את הדלת.
חולייטה יצאה להיפגש עם קרולינה והלכה ביחד איתה ועם לאונרדו למסיבה במועדון. היא לא ידעה שרומאו גם תיכנן להיות באותה מסיבה עם בן דודו מריאנו. ובדיוק כשחולייטה הגיעה למסיבה עם קרולינה ואחיה הבכור לאונרדו. היא הבחינה ברומיאו ובברברה צמודים יותר מתמיד. עיניהם נפגשו בדיוק כשברברה ניסתה לנשק את רומיאו מול חולייטה. קרולינה הצטרפה ללאונרדו לריקוד ושניהם נהנו , מריאנו התבונן בהם בקנאה.
" אז, אנחנו חברות עכשיו?"שאלה חולייטה ברצינות תהומית, קרולינה לקחה את חולייטה לצד. חולייטה וקרולינה התחבקו.
" כן , אנחנו חברות לתמיד." אישרה קרולינה בחיוך.
" חברות לנצח ולתמיד!" חייכה חולייטה וחיבקה את קרולינה שוב.
הן הלכו מחובקות לשבת ליד ברברה ורומיאו. אבל מתי שרומיאו ישב במקביל אליה. היא לא הייתה יכולה להפסיק להביט עליו.
שניהם התבוננו זה בזו ללא הפסק, מבטם נפגשו, חולייטה הורידה את ראשה בביישנות. כאשר היא הרימה את מבטה לעבר רומיאו , רומיאו חייך אליה וחולייטה חייכה אליו בחזרה.
כאשר חולייטה הבחינה שרומיאו בא לשבת לידה , היא העבירה את מבטה אל כל סביבותיה. כשעיניה פגשו במבטה של קרולינה והיא זיהתה בעיניה עצב וצער. היא לא אהבה לראות כך את החברה הכי טובה שלה סובלת בגללה.
הוא התיישב לידה והביט בעיניה היפות . כך הוא נלכד בקסם של חולייטה קפורלה.
" את יפהפייה," קרא רומיאו בחיוך מיוחד . הוא התקרב אליה עוד ועוד ואז הוא נישק אותה.
אני אוהבת אותו , זה מה שתמיד חלמתי , אהבה אמיתית. חשבה חולייטה בליבה.
קרולינה הזיזה את מותניה וכשהביטה לאחור היא הבחינה שרומיאו וחולייטה מתנשקים. היא התקרבה לעברם, היא הזיזה את חולייטה משם. ואז היא נישקה אותו למול עיניה של חולייטה.
ברברה ראתה שקרולינה נישקה את רומיאו , ואז היא באה לעברם והקימה את קרולינה ממקומה.
פולו ראה את הנשיקה בין ברברה לרומיאו והוא רצה להרביץ לו . שלוש נשיקות לרומיאו, חשב פולו בתסכול. הוא קם ונתן אגרוף לתוך פניו של רומיאו.
" אתה נוראי , רומיאו." הטיח פולו בפניו בבוז.
ברברה נדחפה בין שניהם ואמרה לרומיאו: " אתה האדם הכי בוגדני שהכרתי בחיים , נישקת את חולייטה לנגד עיניי ואת קרולינה, אין לך בושה." קראה ברברה ברגשות תסכול ואכזבה.
" למי , אין בושה? לי או לך? ברברה , את לא בן אדם נאמן. פעם אחת אומרת לי שאת אוהבת אותי ופעם אחת שאת לא רוצה להיות עם אחד כמוני , או שאני גם בזה טועה?" העמיד רומיאו את ברברה במקומה הראוי לה.
" לפני שתאשימי אותי , כדי שתסתכלי על עצמך." השיב רומיאו והלך לדרכו.
ברברה נשארה לעמוד שם הרבה זמן אחרי שרומיאו השאיר אותה לבד עם פה פתוח ועם לב שבור לחלוטין, הפעם היא הייתה בטוחה שרומיאו היה מאוהב בחולייטה.
אחרי הרבה זמן שרומיאו היה איתה , היא לא הייתה יכולה להאמין שהוא הבחין במישהי אחרת ויותר טובה ממנה.
" חולייטה , את מי את אוהבת? " שאל אותה פולו ורדף אחריה ולא נתן לה מנוחה.
" אני לא יכולה לענות לך כרגע , פולו." התחמקה חולייטה מלתת תשובה ברורה לפולו.
" למה נישקת את רומיאו?" שאל אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך