רומיאו וחולייטה – החלום על וורונה הישנה:- חלק 2: פרק ראשון : תצוגת האופנה של איזבל – חלק א'

time machine123 11/12/2016 628 צפיות אין תגובות

חולייטה והאב אנטוניו ישבו לאחר בריחתה מהבית.
" יש לי רעיון: שיכול לעזור לי, ואם אני רוצה לראות דרך זה האם לאימא שלי באמת אכפת ממני." אמרה חולייטה ברשמיות.
"תראי.. אני לא יודע אם זה יכול לעזור.. אבל אני לא יודע , הרעיון שלך נשמע טוב. אני חשבתי על משהו מעשי , חשבתי לרגע שלא מדובר במשהו אישי." קבע האב אנטוניו.
"אבל אני לא עושה את זה ממניעים אישיים. אני רוצה לראות האם אני אוכל לחזור לבית שלי. " קראה חולייטה בהרהור.
" בסדר , טוב. תמשיכי בהקדם. נראה אם באמת התוכנית שלך תהיה חיובית." קבע האב אנטוניו. " לפני שאסכים למה שאת אומרת , הייתי רוצה לשאול אותך מה המטרה של התוכנית שלך." שאל האב אנטוניו וציפה לתשובה.
" המטרה שלי זה שאם אימא שלי לא תסכים לתוכנית הזאת , אז באמת יכול להיות שהיא לא אוהבת אותי." קבעה חולייטה בעצב.
*
" האירוע שחשבת עליו אינו תואם לתקנון בית הספר " סטאר" אבל כשחשבתי על הרעיון שהעלתה הגברת קפורלה יותר לעומק , באמת זה נגע לליבי. בקשר אלייך , האב אנטוניו, אני חושבת שתצוגת האופנה , כמו שאמרת למטרות תרומה נראה לי באמת סיבה מאוד טובה לארגן את האירוע בבית הספר " סטאר"." קראה קתרין בהסכמה.
חולייטה חייכה.
"חשבתי שלא תסכימי ושתתאכזבי מאיתנו , זה טוב. אלפי תודות לך , גברתי." הוסיף האב אנטוניו בהפתעה.
" לא , בבקשה , אבי." הוסיפה קתרין בהתרגשות.
" בקשר אלייך , קפורלה." פנתה קתרין אל חולייטה ," את אמרת בעצמך שאימא שלך תהיה זאת שתארגן את האירוע הזה." קבעה קתרין.
"כן, הרגע התקשרתי אליה והיא אמרה לי שהיא בדרך לפה." קראה חולייטה בחיוך.
נשמעה דפיקה על הדלת והדלת נפתחה , איזבל וקמיל הופיעו בפתח.
"צהריים טובים! אבי , איזו שמחה למצוא אותך כאן." קראה איזבל בחיוך יהיר. היא ניגשה אליו ונתנה לו נשיקה על הלחי.
" אני מאוד שמחה שהתקשרת אליי כי תצוגת אופנה נשמע רעיון ממש מהמם. " הסכימה איזבל.
" בסדר, גברת קפורלה. את תארגני את תצוגת האופנה!" קבעה קתרין.
" בוודאי שכן , ובמיוחד אם הבת שלי מבקשת , אני נענית מאוד בשמחה להצעה." קראה איזבל ביהירות.
" תודה רבה , אימא." הוסיפה חולייטה בהתרגשות.
" אין על מה." קראה איזבל בחיוך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך