time machine123
האם רומיאו ימצא אהבת אמת? והאם הוא יישאר עם ברברה?

רומיאו ויוליה-פרק 1

time machine123 26/07/2018 394 צפיות אין תגובות
האם רומיאו ימצא אהבת אמת? והאם הוא יישאר עם ברברה?

*רומיאו*

אני רומיאו מונטרו , חבר של ברברה ברבנאו כבר קרוב לשלוש שנים. אני חושב שאני אוהב אותה. לפעמים אני תוהה למה אני עדיין נשאר איתה. אני לא בטוח שאני ממש אוהב את ברברה. למעשה אני לא בטוח שאני נמצא עם ברברה רק כי אני אוהב אותה. טסתי בחופשת הקיץ לוורונה כדי לשנות קצת אוויר. אני אוהב לצלם תמונות ובעיקר לכתוב ביומן האישי שלי. האמת היא , שהתחלתי לכתוב בגיל די מאוחר בהתחשב הנסיבות. יש לי הרבה מחברות שבהן רשומים שירים שלי . חלק מהשירים נכתבו לברברה וחלק מהם נכתבו על עצמי. טוב , אני לא מרבה לדבר על עצמי , אלא על משפחתי. לאבא שלי קוראים ברונו ולאימא שלי קוראים אלנה , הם שניהם עובדים ביחד בשותפות עם משפחת קפורלה.

אני מאוד אוהב את בן דודי מריאנו , שהוא כמו אח בשבילי. מה לא הייתי נותן בשביל לראות אותו מחייך. מה לא הייתי נותן כדי שהוא ידע את האמת על עברו.

אבא של מריאהו היה דודי ואח של אימי , באותו היום הוא יצא עצבני על כך ונהג בחוסר אחריות . לבסוף הוא נהרג בתאונת דרכים.

אימא שלי אף פעם לא הפסיקה להרגיש אשמה על כך שבגללה דוד שלי ואשתו נהרגו בתאונת דרכים מחרידה.

והיא לא ידעה איך לספר את האמת למריאנו. בכל פעם שאבי שאל אותה האם היא סיפרה למריאנו את האמת על מערבותה של אימי בתאונת הדרכים , היא הגיבה הרבה פעמים בבכי.

אימי לא הייתה מסוגלת לספר עדיין למריאנו את האמת , וכל יום שעבר היא שאלה את עצמה אם הוא יסלח לה מתישהו.

האמת אם הייתי במקומו , לא הייתי יודע איך לאכול את זה. איך לעכל את הבשורה הקשה הזאת.

איך שאני נזכר בהוריו של מריאנו , בן דודי. אני משתדל שלא לחשוב על זה כל כך הרבה .

זאת אומרת , אני מנסה תמיד להישאר חיובי לגביי התפיסה שלי לגבי החיים.

אבל לפעמים זה פשוט לא תלוי בי. ואם תשאלו אותי האם אני באמת אוהב את ברברה , אני לא יודע לענות לכם על זה. אני לא יודע אם אני אוהב אותה באמת. לפעמים אני שואל את עצמי מהי ערכה של אהבת אמת.

כי אהבת אמת באמת היא נדירה והיא באה אלייך בהפתעה . שאלתי את עצמי האם זה יקרה לי פעם? שאני אפגוש מישהי יפה , שהרגשתי שעוד לא הכרתי אותה , שעדיין לא ידעתי שהיא קיימת.

אבל אני חושב שפעם אני אראה אותה. זאת תהיה בטח תחוש מדהימה ונרגשת .

כל עוד לא הייתי בטוח בנוגע לכך שאני אוהב את ברברה או לא.

אני לא יודע מתי היא תופיע וכיצד אגיב ברגע שאני אראה אותה.

אני יכול להיות בטוח באלף ואחד דברים , אבל אני לא בטוח לגבי אהבת אמת.

אני מקווה שיום אחד אני אפגוש אותה. את הבחורה שלי. הלוואי שהיום הזה כבר יגיע.

מצידי אני יכול לעמוד פה כמו פסל ולצפות בכל האנשים שבאים לוורונה כדי לטייל בה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך