רומיאו ויוליה- פרק 145

time machine123 25/01/2018 528 צפיות אין תגובות

#יוליה#
אני וקרולינה מתאמנות זה עתה על הדואט שאנחנו שרות ביחד " חברות " והמורה לפיתוח קול לוס מטילה עלינו לבצע כמה תרגילים במהלך שאנחנו שרות .
לפני שההפסקה מתחילה , אני מבחינה שרומיאו ומריאנו מציצים בסקרנות לעברנו.
" היי," אני אומרת בחיוך ולא מסגירה את התרגשותי בגלל שהסיבה האמיתית שרומיאו ומריאנו מופיעים כאן זה כי הם רוצים לראות איך אנחנו שרות.
ישר אני מפנה את מבטי לעבר רומיאו, אני פותחת את הפה ולרגע מתלבטת מה אני בכלל אומרת. " איפה היית אתמול? חיפשתי אותך כל הלילה ואפילו השארתי המון הודעות בתא הקולי. למה ברגע הראשון לא חשבת לחזור אליי?" אני שואלת בהיסטריה, " אה , אני יודעת איפה היית , היית עם בטינה , זה מסביר את הכול.." אני אומרת ברוגז ולפני שאני מספיקה ללכת לדרכי , רומיאו אוחז בזרועי ומנסה להושיב אותי על הכיסא , קרולינה מביטה בנו במבט מובך.
" נו , יולי. אל תכעסי . זה נכון , הלכתי לבטינה , אבל זה לא אומר שאני רוצה להיות איתה מחדש.. הלכתי אליה בשביל להתנצל על שפגעתי בה יותר מדי ובסך הכול בבסיס שלה היא בן אדם מאוד טוב, אל תחשבי רע." רומיאו אומר והוא מנשק אותי על שפתיי.
אני ספק מחייכת , אני ספק נבוכה. לא יודעת אם להאמין למה שהוא אומר או לא.
" היית עם בטינה ולא חשבת שאתה צריך להגיד את כל האמת כמו שהיא?" אני אומרת באכזבה ומחייכת לרומיאו חיוך עצוב.
" יולי , אני מבקש ממך , אל תכעסי עליי. אני יודע שאולי לא פעלתי נכון. אבל לא הייתה לי כל כוונה לפגוע בך. תאמיני לי , בבקשה…" רומיאו מתחנן שאולי אסלח לו שהוא היה אצל בטינה לביקור קצר.
" אתה מדהים , רומיאו. אחרי הכול אני חושבת על כל הדברים שעברנו כדי להיות ביחד. ואני מבינה שהכול נגמר עם בטינה לפי מה שאתה אומר." אני אומרת ומנשקת אותו בעדינות.
הוא מסתכל בי ומחייך אליי ברכות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך