רומיאו ויוליה – פרק 146

time machine123 24/01/2018 503 צפיות אין תגובות

# רומיאו#
אני מסמיק כמו עגבנייה ובשנייה הראשונה אני לוקח נשימה ממש עמוקה ואז אני אומר: " יולי , אפשר לדעת על את ואחיך לאונרדו דיברתם?" אני שואל אך יוליה לא רוצה לענות לי ואני נאלץ לבחור אפשרות אחרת.
אני מביט בלאונרדו ואז ביוליה , והיא מחייכת אליי במין מבוכה כזאת.
" מה?" היא שואלת במבוכה ואז משפילה את ראשה.
" על כלום." לאונרדו אומר בכעס ואז היא מביט בי במבט ממושך והולך לדרכו.
" אני רוצה לדעת מה קורה כאן, יוליה , למה את נבוכה כל כך?" אני שואל אותה ומתבונן בה בפליאה.
לפני שאני מספיק לשאול ולהגיע לתשובה , גם יוליה אומרת " סליחה" ונעלמת.
איזה סוד שניהם מסתירים ממני? עכשיו אני סקרן ואם אני לא מגלה מה שניהם מסתירים , ייתכן ואני משתגע!

#יוליה#
אני הולכת לחדר ואני כמעט לא יודעת מה לעשות.
אני יודע שאבא שלי מסתובב חופשי ברחובות כי אימא שלי לא נותנת לו לגור בבית.
וזה עושה לי עצוב בתוך הלב כי בכל זאת הוא אבא שלי למרות מה שהוא עושה דברים רעים לאנשים.
אני פוחדת שאולי אבי מתכנן תוכנית חדשה שהוא רוצה להרוג את רומיאו ביום החתונה שלי. ביום המאושר בחיי.
למה אני לא יכולה לעשות " מיוט" למחשבות ולהפסיק כבר לחשוב דברים רעים על אבא שלי. אולי אני קצת חוששת כי אחרי הכול אבי לא מרוצה מכך שאני מתחתנת עם רומיאו.
# קמיל#
אני חוזרת לבית הספר " סטאר"
כדי להחזיר אליי את אהבת חיי. אני נוחתת ממש ברגע האחרון כי אני מחליטה ללכת בעקבות הרגשות שלי ולהיות עם מישהו שהיה האהבה הראשונה שלי אבל גם הוא יהיה האהבה האחרונה שלי.
והדמעות יורדות לי , אבל אני ממשיכה ללכת בראש מורם.
אני מרגישה שאני חייבת להחזיר אותו אליי כי אני ממש אוהבת אותו עדי כך שאני כמעט ומשתגעת


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך