רומיאו ויוליה –פרק 148

time machine123 23/01/2018 1044 צפיות אין תגובות

#גספר#
אני הולך לבדוק מה שלומה של קתרין לאחר שנודע לי שבנה יחידה חואקין נעלם והדבר עורר את דאגתה.
אני מנסה להרגיע אותה תוך כדי שאני מדבר איתה והיא בוכה לי בטלפון.
" גספר , אהובי. אתה יכול לבוא אליי? אני לא יודעת איפה חואקין . אני פוחדת שויטוריו עלול לעשות לו משהו.." היא אומרת לי בדאגה ואז בלי אני מתכוון לנתק, השיחה מתנתקת מעצמה.
אני אורז את עצמי ונוסע אליה כי בדיוק עכשיו היא זקוקה לי יותר מתמיד. אני לא יכול לעזוב אותה ולהשאיר אותה ככה.
#קתרין#
אני מסתכלת מהחלון ורואה איך הערב יורד לאיטו ועדיין אין לי מושג למה חואקין בורח כך בלי אפילו ליידע אותי.
אני כבר עוד מעט משתגעת מדאגה.
איפה עכשיו אני הולכת לחפש אחריו? אולי הוא הולך עכשיו לבקר את ויטוריו , שהוא במאה אחוז אביו הביולוגי. אני ממש חוששת שויטוריו מסתובב לחופשי וינסה להתקרב אלינו מחדש. כלומר לי ואל חואקין.
אחרי שאני בונה חיים חדשים ובטוחים עם גספר , מי שמלמד כימיה ואנחנו ביחד כי אני מאוד אוהבת אותו.
וכי אני לומדת איך לבטוח בו ולשכוח מויטוריו לתמיד. אני מנסה שלא לחשוב עכשיו על מה שהיה בעבר ולמה זה נכשל עם ויטוריו. אני לומדת לסמוך על גספר כי לא הייתי רוצה להתעורר ליום המחרת ולגלות שהכול נשאר אותו דבר.
#מקרנה#
אני הולכת לי במסדרון בכיף שלי ופתאום לאונרדו מופיע מולי.
בימים האחרונה קורה לו משהו ואנחנו לא מפסיקים לריב עם השנייה.
אני חוששת שבאמת לאונרדו לא אוהב אותי באמת והוא שוכח כעת את מה שקרה בינינו.
" תגיד , לאונרדו. מה קורה איתך בימים האחרונים?" אני שואלת אותו וכמעט טובעת עמוק בתוך עיניו התכולות.
" תראי , מקרנה . כבר דיברנו על זה , לא? אנחנו לא אמורים לטחון מיים. אני מבקש ממך לא להתערב לי בחיים." לאונרדו אומר ואני נאנחת מתוך ייאוש כי אני כבר לא יודעת מה הוא מסתיר ממני. איזו סודות יש לו כבר להסתיר?
" ליאו , אני דואגת לך ואני רוצה לדעת מה קורה לך , בבקשה?" אני אומרת שוב ומנסה לרכך את מילותיי בשביל לפייס את לאונרדו.
" מקה. תאמיני לי שהייתי מספר לך אם היה קורה לי משהו. אבל אני בסדר. אין לך מה לדאוג." לאונרדו מתרגז אליי ואחר כך הוא הולך ומשאיר אותי לבד.
סכר הדמעות בוקע הכול ואני לא מוחה את הדמעות הפעם.
כי הפעם הייתי בטוחה באמת שמה שהיה ביני לבין לאונרדו עומד להסתיים לתמיד


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך