רומיאו ויוליה-פרק 3

time machine123 29/07/2018 355 צפיות אין תגובות

*יוליה*

המשכתי בטיול כמתוכן בורונה וצילמתי את כל מה שראיתי. הייתי עם דמעות בעיניים כאשר הגעתי לחלקת הקבר של רומיאו ויוליה. בדיוק כשעמדתי מול הקבר של יוליה , העגיל שלי נפל ולא שמתי לב.

איך אני שומרת כך על העגילים האהובים על סבתא שלי נינה.

כל כך התבאסתי על המתנה שהלכה לאיבוד.

כך אני שומרת על מה שסבתא שלי נתנה לי?

נותרלי רק עגיל אחד למזכרת , וגם הוא היה יקר לי מפז.

הרגשתי איך הרגליים שלי רועדות.

ולא יכולתי לעזוב מבלי שאחפש היטב היכן העגיל של סבתא שלי נפל.

המשכתי הלאה והחלטתי בו ברגע לא להקדיש לכך זמן.

יותר חשוב שאמשיך בטיול , הסתכלתי מסביבי ולא האמנתי שהיופי המדהים הזה קיים.

אני נמצאת בעיר הכי יפה ורומנטית שבעולם.

אני מרגישה כאילו אני בחלום.

כשהכנסתי את המצלמה בחזרה לנרתיק.

הטלפון שלי צילצל , שמה של קרולינה הופיעה על הצג.

" את לא מאמינה! ורונה כל כך מקסימה , יש בעיר הזו כל כך הרבה קסם.

שאני כל כך מאוהבת בורונה , יש בה גם יופי וגם כאב והכול ביחד משתלב יפה מאוד." אמרתי כולי נרגשת.

" מה , ספרי לי ! אני סקרנית לשמוע . הכרת שם מישהו נחמד?" שאלה קרולינה בשובבות.

" לא , מה פתאום? לא באתי לורונה למצוא אהבה , באתי לטייל בוורונה . את תתאהבי בה אם תהיי כאן. אני מתגעגעת אלייך. עוד מעט נלמד בבתי ספר נפרדים." קראתי בעצב ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי.

" בואי לא נחשוב על זה , טוב? אני מציעה לך יותר להנות מאשר לשקוע במחשבות עצובות.

עדיף להתרכז בהווה. אני מבטיחה לך שאנחנו עוד נתראה ונעביר חוויות זו עם זו.

בינתיים חשוב שאת תהני בורונה וכשאת תחזרי , אנחנו נדבר , טוב?" אמרה קרולינה וסגרה את השיחה במהירות.

הסתכלתי על הנייד שלי וחשבתי היכן קרולינה מבלה בשעות הללו בלעדיי.

היא בטח עם לאונרדו.

המשכתי בדרכי אל אחת הסימטאות היותר ארוכות ולא ידעתי להיכן תוביל אותי הדרך.

האם קרולינה מסתדרת שם בזמן שאני כאן?

*רומיאו*

למען האמת , אני לא יודע מה להרגיש עכשיו.

אני לא אוהב את ברברה כל כך? לא הפסקתי לשאול את עצמי בזמן שהותי בורונה.

הם אני אהיה איתה כל חיי? האם באמת היא האישה האידאלית?

וככל שהתעמקתי בתוך השאלות הללו יותר היה קשה לדעת אם הקשר שלי עם ברברה הוא אמיתי.

בדיוק באותו הרגע , הייתה לי הרגשה כאילו שאני מרמה את עצמי.

כאילו שאני איתה רק בשביל להראות להורים שלי שאני רוצה שיהיה לי קשר טוב כמוהם.

ההורים שלי הם זוג יפה ואני לא רואה את עצמי ממשיך עם ברברה.

אולי אני נמצא עם ברברה כדי לרצות את אבא שלי?

אולי היא בכלל לא בשבילי?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך