רומיאו ויוליה

time machine123 22/06/2018 591 צפיות אין תגובות

משפחת קפורלה

יוליה קפורלה – טובת לב ותמימה. מרבה להגן על אביה ועל אחיה הבכור לאונרדו כשרומיאו מנסה לתקוף אותם בכל אשר קורה למשפחה שלו. בהתחלה היא תהיה מאוהבת בפולו. בהמשך היא תבין שהיא נועדה להיות עם רומיאו. היא לאט לאט מתאהבת בו ומוצאת איתו לא מעט טרגדיה גדולה.

תיאור הדמות : היא שונאת למוות את רומיאו מונטרו, קשורה מאוד לסבתא שלה נינה ולרוסה , שהייתה מטפלת בה כשהייתה תינוקת כי אימה לקתה בדיכאון שלאחר הלידה.

לאונרדו קפורלה – אחיה הבכור של יוליה , אוהב את קרולינה כל כך עד שהוא עושה רע לכל התלמידים החדשים שלומדים איתו בכיתה. הוא אוהב לסכסך המון ולגרום נזק לרומיאו ולמשפחתו. הוא שונא את מריאנו , בן דוד שלו. כי גם מריאנו מאוהב בקרולינה ושניהם אוהבים להילחם זה בזה ונלחמים על קרולינה כי הם אוהבים אותה.

מרבה להשתתף בקטטות רחוב עם חברו הטוב, אוקטביו.

תיאור הדמות: עיניים כחולות בהירות כמו הים , שיער בצבע חום ערמוני. הוא המועדף על אימו, איזבל.

לאונרדו לא אוהב לראות את רומיאו ויוליה ביחד. הוא ינסה לעשות כל מה שביכולתו כדי להפריד ביניהם.

ויטוריו קפורלה- תחמן ותככן, אוהבת לתכנן מזימות. הוא בוגד באשתו איזבל עם מנהלת התיכון , קתרין ויש להם בן משותף בשם חואקין. המועדפת עליו זאת יוליה והוא מרבה להגן עליה מפני אימה שתמיד מאשימה אותה בכך שלאונרדו הרבה יותר טוב ממנה בהרבה תחומים.

תיאור הדמות: מעורב בהרבה עניינים מפוקפקים ובעיקר מסוכסך עם חואן , שמאיים עליו שהוא יחשוף את הפשעים שלו בפני כולם . כולל בפני משפחתה של ברברה שבגלל רקע הכלכלי קבורה מתחת לאדמה.

איזבל קפורלה- תחמנית , שקרנית ורמאית. יש לה סוכנות דוגמנות שהיא מנהלת בעצמה ואליה זורמות כל הדוגמניות שמעוניינות לנהל קריירת דוגמנות.

היא שונאת למוות את יוליה, הבת הזקונים שהיא ילדה לעת זקנה. היא מאשימה אותה בכך שלאונרדו יותר טוב ממנה , מאשימה אותה בכל מיני דברים שקשורים לרוסה ולמשפחה שלהם.

תיאור הדמות : המועדף עליה זה לאונרדו. היא מעדיפה את לאונרדו על פני יוליה. אוהבת את קמיל ונותנת לה לגור יחד איתם בוילה. היא מוצאת כל מה שהיא רוצה בבת שאיננה מצאה אצל יוליה.

משפחת מונטרו :

אלנה מונטרו- אם המשפחה ומטפלת במסירות בבעלה שחולה לב , ברונו. היא לא מסוגלת לעזוב אותו לרגע לבד.

היא אוהבת את מריאנו כאילו היה בנה וגם את רומיאו , הבן הבכור שלה שאותו היא לא הפסיקה מעולם להעריץ.

לא יכולה לספר למריאנו את האמת על כך שהוריו הביולוגיים נהרגו בתאונה ועל כך שחלק מהתאונה קרתה באשמתה. מריאנו הוא הבן של אחיה שנהרג יחד עם אשתו המנוחה.

תיאור הדמות : מאוד רגישה, אכפתית וטובת לב. אוהבת לעזור בעת צרה. מאוד מודאגת שברונו נעשה חולה לב והיא איננה יכולה לחשוב רק על עצמה בעניין הזה של המחלה שלו.

ברונו מונטרו- חולה לב , כל פעם שהוא מאושפז בבית החולים רומיאו תוקף את ויטוריו בגלל שבאשמת המשפחה שלו אבא שלו ימות.

הוא האח למחצה של ויטוריו, ואביו הוא נטליו קפורלה. שמתנכל לו בכל מצב נתון.

הוא שונא למוות את משפחת קפורלה.

תיאור הדמות : טוב לב ואוהב להגן על משפחתו. שונא בכל מאודו את משפחת קפורלה.

הוא נמצא מת ברחוב כאשר נטליו וויטוריו היו האשמים העיקריים לכך שברונו מצא את מותו.

רומיאו מונטרו – אוהב לכתוב, רומנטיקן, היחיד בשכבה ששכב עם כל מה שזז. כל בת שנייה שהוא ראה , הוא יוצא איתה. בהתחלה הוא מאוהב בברברה.

אבל אחר כך שהוא מבחין ביוליה , הוא מתאהב בה עד מעל לראש. הוא נלחם עליה למרות שאביו ברונו , איננו רוצה ומעוניין שהוא יהיה עם יוליה בגלל שהוא שונא למוות את משפחת קפורלה.

תיאור הדמות : רומיאו רגיש לכל מה שקורה למריאנו בן דודו והוא אוהב אותו אהבת נפש.

הוא נוהג להסתכסך עם לאונרדו על ימין ועל שמאל. הם משתתף בהמון קרבות וקטטות רחוב שתלמידי הבית הספר מעורבים בהם. לבסוף הוא מבין שהוא מאוהב ביוליה.

וכל הזמן שהוא היה עם ברברה רק הבהיר לו יותר שהוא לא אהב אותה באמת . אלא מי שבאמת הייתה אהובתו היחידה כל הזמן שהוא היה עם ברברה , הייתה האחת והיחידה , יוליה.

מריאנו מונטרו- מריאנו הצטרף למשפחה בעודו ילד קטן אחרי שהורעו נהרגו בתאונת דרכים. הוא אינו יודע את האמת על כך שהוריו הביולוגיים נהרגו באשמת דודתו אלנה.

הוא אוהב את רומיאו אהבת נפש והוא מרגיש שהוא מצא את האח שמעולם לא היה לו.

הוא מתאהב בקרולינה , וכואב לו כאשר היא מבהירה בפניו שהיא איננה מרגישה אותו דבר כלפיו.

תיאור הדמות : עיניו ירוקות מבריקות. הוא מתחבר עם מריסול, בחורה מתוקה וביישנית שלא מפסיקה להיפגש איתו.

אחרי שהוא מתאכזב מכך שקרולינה מנסה לכבוש את רומיאו , בן דוד שלו. שכך שהיא אוהבת אותו ורוצה אותו. הוא מחליט להיות עם מריסול ומקווה שאולי הוא ישכח את קרולינה לתמיד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך