בקי
רותי עולה במעלית להגיע לאביה ולאמה ודמותו התמירה של אהוד מכוון אותה להיות רגועה ולא לדאוג

רומן "אהבה"

בקי 28/05/2011 683 צפיות 3 תגובות
רותי עולה במעלית להגיע לאביה ולאמה ודמותו התמירה של אהוד מכוון אותה להיות רגועה ולא לדאוג

רותי מגיעה לתחנה המרגזית בתל אביב ונחשפת לרעשים להמוני אנשים והיא חוששת שמא לא תחזיק מעמד וחלילה תתמוטט, אך היא נחושה בדעתה להגיע לבית החולים ואין מצב שתשבר. נגד עיניה עמד כמובן במלוא הדרו אהוד רוזן והיא כל כך רצתה שברגע זה יהיה לצידה יחבק אותה בחיבוק עז ויביאנה בשלום לבית החולים, אך היא מיד התעשתה וחיפשה מונית להגיע לבית החולים.

כעבר זמן קצר מצאה רותי מונית וביקשה מהנהג שיקח אותה לבית החולים איכילוב ברח' ויצמן. הנהג יצא איש נחמד ושאל אותה אם תרצה לשמוע מוסיקה שקטה כי "אני רואה שאת מאד עייפה גבירתי הצעירה.

רותי באמת הסכימה והוא השמיע שירים שקטים מלאי אהבה וערגה ורותי התביישה כי דמעות החלו ליזול מעיניה והנהג ראה מהמראה את המחזה ומיד סדר את הטייפ שבתוך מכוניתו.

הוא הסיע אותה בדרכים עקיפות וקצרות יותר כדי שתגיע במהירות למחוז חפצה.

לא חלפו אלא כ – 20 דקות והנה היא רואה את בית החולים בנין ענק ושם בתוך אחת המחלקות נמצא אביה היקר ואמה הממתינות לבואה.

רותי הודתה לנהג שילמה לו את המגיע לו וכן תשר "כי הייתי מאד מתחשב – אני מעריכה אנשים כמוך" ומיד נבלעה בתוך ההמון שעשה דרכו לתוך בית החולים.

המשך יבוא במהרה


תגובות (3)

רק עכשיו התחלתי לקרוא את סיפוריך והם מעבירים עלי המון מחשבות, ואיני מדברת על הרומן הזה שדי מרעננן משאר סיפוריך אך רציתי רק לומר שאני כן קוראת את סיפוריך ושאני כן אוהבת אותם.

15/07/2011 22:50

היי לךCutyCuty

"איזה כינוי 100המם בחרת לך ממש נהדר.

אין לי מושג מדוע מערכת האתר שלחה אלי פרק זה שהותר לפרסום מאחר והוא פרק ישן שאושר מזמן.
יש לי הרגשה שהוא נועד כדי שנכיר אחת את השנייה ואני שמחה מאד שאת הגבת ל"יצירה שלי" חחחח.

אני נכנסתי לאתר שלך ו"נהניתי מכל מה שקראתי ממש מהכל" יש לי שאלה למה את כותבת לעיתים כה רחוקות ? תכתבי לעיתים קרובות זה פשוט "יילבב לך את החיים" הכל מנסיון אישי.

תמשיכי ותמשיכי בתדירות גבוהה יותר ושוב תודה כי הגבת לסיפור שלי.
ביי וניפגש בין השורות הכתובות שלך ושלי. בברכה בקי

16/07/2011 08:27

היי CutyCuty

תודה שאת מגיבה לסיפורים שלי אך אני מקווה שאת עושה כך רק מפני ש"בא לך להגיב" התגובה אינה הכרחית חלילה רק רצון. אנחנו כותבים באתר הזה בכייף וגם התגובות חייבות להיות כך בכייף ולא בהכרח חלילה.

מקווה שהסברתי את עצמי היטב

שיהיה לך יום מקסים בקי

04/08/2011 09:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך