בקי
לי בחורה מקסימה דיילת בכל רמ"ח אבריה - בהצלחה לי המתוקה !!!!!!!!!!!!

רומן בשחקים

בקי 19/07/2011 1012 צפיות 4 תגובות
לי בחורה מקסימה דיילת בכל רמ"ח אבריה - בהצלחה לי המתוקה !!!!!!!!!!!!

פרק א' /3

לי שמחה כל כך שהבטחון שב אליה ושב אליה בגדול. היא הרגישה שהבינה את רזי עבודת הדיילת ועל כך החמיאה לעצמה "אם אין אני לי מי לי" וטפחה על שכמה. הזמן עבר מהר יחסית ולי נכנסה למטבח כדי להשליט בו סדר וכן פתחה כל מגרה וכל ארון כדי לדעת היכן נמצאים כל הכלים שאולי תזדקק להם.

לאחר מכן היא עברה בין הנוסעים (וזאת על דעת עצמה) לברר אם מישהו צמא ומה ברצונו לשתות ואכן מס' אנשים ביקשו שתייה ונענו מיד.

שלי המשיכה לשהות לצידו של הצעיר ולאט לאט התקרבה יותר ויותר אליו אך לי פירגנה לה ופרשה כי שלי "סומכת עליה" ולכן היא יכולה להרשות לעצמה "להנות במהלך הטיסה".

השעה הייתה כבר חצות היום ועוד 30 דקות אז לי בלית ברירה פנתה לשלי ושאלה באם לא הגיע הזמן להגיש לנוסעים ארוחת צהרים?

וואו כן ודאי וואו תודה לי. שלי קמה ונכנסה למטבח. היא הראתה ללי כי בתוך הפריג'דר נערמו אחת על השנייה צלחות מוכנות המובאות מקייטרינג אחד מני רבים שאל על עובד איתם. את רואה אמרה שלי כל המנות עטופות ברדיד שקוף כדי שאפשר לראות מה מכילה כל מנה וכן הוסיפה "שימי לב יש מנות שכתוב עליהן ללא סוכר וכן יש מנות שכתוב עליהן ללא מלח"

"את פשוט צריכה לעבור בין הנוסעים עם העגלה כשהמנות נערמות עליה וכן סכו"ם שגם הוא מגיע ברדיד השקוף "

אוקיי שלי (האחרונה לחשה ללי "תודה שאת כזאת מבינה ומקסימה). לי התחילה בחלוקת ארוחת הצהרים כשהיא דואגת לשאול כל נוסע ונוסע הוא לא מוגבל ויכול לאכול מנה רגילה או כזה שאסור לו מלח או חולה סכרת" לי הסתדרה יפה מאד והגישה בחן ובחיוך חושף שיניים דמויות פנינים לבנות ופשוט שבתה את הלב.

היא סיימה את חלוקת ארוחת הצהרים חזרה למטבח והעמיסה על המגש 2 מנות לטייסים. הם קיבלו אותה בחיוך ענק ואמרו לה מאז שאת כאן אנו לא מפסיקים לאכול מה יהיה ??? "אתם זקוקים לדלק כדי להטיס את המטוס" הם הודו לה והיא יצאה מתא הטייסים.

בדרך שאלה את הנוסעים "האם הכל בסדר" "וכולם ענו שהכל בסדר גמור ותודה לך"

לי עברה עם המגש בין הנוסעים לאחר שסיימו את ארוחתם ואספה את הכלים החד פעמיים ושאלה אם הם צמאים. מספר נוסעים אכן ביקשו מי עדן והיא הזדרזה להגיש להם.

בדרך למטבח התקרבה לשלי ושאלה את הנוסע שלצידה" באם הארוחה ערבה לחיכו" "והוא בחיוך ענה לה כן מאד ותודה לך.

לי סיימה עם ארוחת הצהרים ונכנסה לשירותים שם ראתה מראה גדולה תלוייה וראתה שהיא נראית כל כך עייפה ולכן מיהרה לשים מעט אודם על שפתייה וכן סירקה את שיערה הארוך והבלונדיני והתחייכה : עכשיו אני לי היפהפייה.

הזמן רץ והשעון הראה שעוד כמחצית השעה המטוס מגיע ליעדו והכוונה כמובן לספרד. איזה יופי חשבה לי לפחות יש לי הזדמנות להכיר את ספרד.

לפתע חשה שעייפות מציפה את גופה והיא התיישבה על הכסא הנוח שבמטבח הורידה את ראשה על בירכיה ושקעה בתנומה. פתאום היא הרגישה כי מישהו נוגע בכתפה ומיד הרימה את עיניה וראתה את אחד הקברניטים עומד לידה. "לי מה שלומך האם אינך חשה בטוב" לא אדוני ענתה לו אני פשוט לא עצמתי עין כל הלילה מהחשש כיצד יעבור היום הראשון שלי וזו הסיבה שכנראה נרדמתי מעט"

"את בטוחה שהכל בסדר" ? כן אדוני בסדר גמור" ותודה על ההתעניינות.

בשעה 15.00 נשארה עוד מחצית השעה עד ההגעה לספרד והיא שאלה את שלי באם לחלק את העוגיות המגרות הללו ? "כן מאמי תודה שאת כזאת נחמדה" הארון למעלה יש "לי קטעה אותה ואמרה יש 2 קערות יפות ואני אשים בתוכן את העוגיות נכון:? "נכון מאד". היא שמה את כל העוגיות שנראו ממש טעימות וחשבה שהפעם היא תתחיל מהטייסים ואחר כך תעבור בין הנוסעים. היא לקחה קערה אחת ונכנסה לתאם והאחד מהם אמר לה : "לי את מפטמת אותנו ללא סוף" אדוני זה רק ביום הראשון שלי במהלך הזמן כולנו נצום חחחחחחחחחח"

היא הגישה להם כמה עוגיות שכל אחת מונחת על מנז'טים וכל אחד לקח 2 עוגיות והביטו לעברה "כן ודאי קחו כל אחד עוד שתיים והיא חייכה לעברם עם שיניה הלבנות כמו פנינים. ממש בחורה שובה לב.

לאחר מכן התחילה לחלק בין הנוסעים את העוגיות וכל אחד שאל אם אפשר שתיים והיא ענתה "ודאי"

כשעברה ממושבה של שלי והבחור הצעיר היא הגישה לכל אחד מם 3 עוגיות וחייכה אליהם.

לפתע חשה שהרעב מציק לה היא ממש לא טעמה כלום אז החליטה שבזמן הנותר עד לנחיתה היא תשתה להנאתה קולה דיאט ולזה הוסיפה כמה עוגיות היא אכלה ובתיאבון רב ושמחה אפפה את כולה "טבילת האש הראשונה עברה בשלום".

לאחר שחשה יותר חזקה החליטה לעבור שוב בין הנוסעים ולשאול אם הם צמאים והחיוך לא מש משפתיה אחת הנוסעות די מבוגרת הודתה לה על הייחס שלה כלפי הנוסעים ויש לך חיוך שובה לב ועל כך אני מודה לך ונראה לי שאני הדוברת של כל הנוסעים. תודה גבירתי !!!1

בשעה 16.10 דקות הקברניט פנה לנוסעים ברמקול וביקש שכולם יחגרו את חגורות הבטיחות וכן הודה להם שבחרו לנסוע עם אל – על ומאחל לכם בילוי בספרד היפהפייה בהזדמנות זו אני מרשה לעצמי לומר משהו שבדרך כלל אינני נדיב כל כך אך היום הדיילת החדשה שלנו שזה יומה הראשון הראתה בגרות, מקצועיות ודאגה לכולנו עם חיוך של מיליון דולרררררררררררר והוא פרץ בצחוק וכל הנוסעים מחאו כפיים".
לי הייתה ברקיע השביעי והודתה לכולם וכמובן נכנסה לתא הטייסים והודתה אישית מעמק ליבה.

המשך יבוא


תגובות (4)

איזה כיף לקבל מחמאות ביום הראשון של העבודה זה נותן ממש מרץ לעבוד עוד :) תמשכי לכתוב מדהים כמו עכשיו :) בהוקרה מירי :)

20/07/2011 00:30

היי מירי המתוקה

שולחת לך מלוא החופן ברכות וזר ענק של ריגושים
תהיי תמיד מאושרת ותהני ככל יכולתך מהחיים
אל תשמרי טינה לאף אחד אפילו אם את פגועה
כי זה לא שווה לחיות באנרגייה שלילית לך בחורה מדהימה
ניצרי שורות אלה עמוק בנשמה
והם עלייך ישמרו מכל נגע רע
מכל הלב בקי

20/07/2011 14:30

מדהים!
את כותבת בצורה ממש ממש יפה1 D;

20/07/2011 17:28

מיקה החביבה

גם את כותבת מאד מאד מאד יפה נכנסתי לסיפורים שלך וממש נהניתי תמשיכי בבקשה "פליז" !!!!!!!!!! בקי

20/07/2011 18:31
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך