LOL22
אשמח לחוות דעת כדי להמשיך

רומן צבאי פרק 1

LOL22 23/04/2016 2919 צפיות 5 תגובות
אשמח לחוות דעת כדי להמשיך

בס"ד
הבטתי בעצמי המדים היו ענקיים עלי וכולכך לא נוחים, האצבעות שלי היו בלי לק והפנים שלי היו בלי איפור בכלל אפילו לא עיפרון שחור שמבליט את עני הכחולות , שערי השחור והארוך היה אסוף בגולגול גדול והדוק.
זאת רק ההתחלה חשבתי לעצמי , כל הטירונות הזאת הולכת להיות סיוט אחד גדול , אבל אני נחושה להיות במג"ב ולהמשיך את המסורת של גל אחי זיכרונו לברכה ולהיות קצינה בדיוק כמוהו ובכל מחיר אני יעבור את הטירונות הזאת.
התיק שלי כבר היה מונח על המיטה שתפסתי לעצמי והסמיכה הדקה הייתה מסודרת שם כמו שצריך ומתחת לכרית נחה לה תמונה של גל שצולמה ימים ספורים לפני מותו.
לא כולכך הקשבתי בהדרכה לפני אבל ראיתי שכלל הבנות יוצאות החוצה במהירות ולכן יצאתי אחריהם.
בחוץ כולם נעמדו בשורה מול טל אחת המפקדות שהוצגה בפנינו בזמן ההסברות " כולם לעמוד ולא להוציא מילה בעוד שתי דקות יגיע שי המפקד שהיה אחראי אליכם במשך כל זמן הטירונות, כל בקשה שאתם צריכות אתם פונות אליו ".
לפתע נעמד מאחוריה חייל גבוה ושרירי בעל שיער חום ועיניים כחולות יפות למראה , כול הבנות הסתכלו עליו וחיוך נפרש על פניהם , אותי הוא ממש לא עניין הוא הולך להיות המפקד שלי ואני לא רוצה צרות גם ככה בקושי התקבלתי וגם זה בגלל אחי העבר שלי והשטיות שתמיד עשיתי חייבים להישאר מאחור למען גל.
שי נעמד בקשיחות מולנו ואמר " אני שי ואני הולך להיות המפקד שלכם מה שאתם יודעות לפי מה טל אמרה לכם" הוא התהלך מצד לצד עם הידיים מאחורי הגב נראה לי כלכך שחצן ומרוכז בעצמו "אצלי אין משחקים תזוזה לא במקום ואתם עפות החוצה אני מקווה שזה מובן לכן , ועכשיו אני רוצה שולשה סיבובי ריצה סביב הבסיס מעכשיו צאו לדרך".
יופי ממש יופי צריך לרוץ אף פעם לא אהבתי לרוץ ועוד שלושה סיבובים , הגוף שלי נגרר כולו מזיע בין הבנות שדווקא נראו די שמחות לרוץ ולנסות למצוא חן בעני שי .
כמובן שהגעתי אחרונה גוררת את הגוף שלי חזרה למקום בוא צריך להיות , נזכרתי בגל אך תמיד היה אומר לי " אני לא מבין את בטטה שלא זזה אוכלת כמו גדוד ונראת כמו מורעבת " הוא אהב לצחוק על כך שאני רזה ואוכלת יותר ממנו .
שי הביט בי נגררת למקומי ואמר " גם הגעת אחרונה וגם את מתנשפת כאילו באמת רצת 20 שכיבות סמיכה "
20 שכיבות שמיכה מה אך אני לא יכוה להזיז רגל ניסיתי להתגונן " אבל " אבל שי הרים את קולו "30 וכל מילה נוספת תעלה לך בעוד 10"
נשכבתי על הרצפה וניסתי לעשות שכיבות סמיכה ללא הצלחה , בשלישית נפלתי וקיבלתי מכה בפנים שגרמה לדם לטפטף מהלחי שלי , יופי ממש יופי על היום הראשון אני יוצאת נקבה .
שי ניגש אלי והביא לי יד " תראי לי את הפנים שלך , זה לא נראה רציני לכי לחדר החובשת שתחטא את המקום ולאחר מכן תבואי למשרד שלי "
הוא עזר לי לקום אולי הוא בכל זאת קצת אנושי , מה לעזזאל הוא רוצה שאני יבוא למשרד שלו .

יצאתי מחדר החובשת לאחר שחיטתה את פני ושמה פלסתר קטן על החתך הולכת לכיוון החדר שאליו החובשת כיוונה אותי , לחוצה ומהורהרת בדרך כלל לא היה אכפת לי מכלום אבל אני עושה את זה בשביל גל וזה מה שיחזיק אותי.
דפקתי בדלת מחכה למענה מתפללת ששי לא שם אבל אז נשע קולו " כנסי בבקשה "
פתחתי את הדלת ווהבטתי בו…


תגובות (5)

תמשיכי את הסיפור. נשמע ממש מעניין ומסקרן

23/04/2016 23:36

תודה :)

23/04/2016 23:39

היי. אהבתי את הרעיון אבל קראתי כבר המון סיפורים על רומן שמתפתח בין קצין/מפקד לטירונית, אשמח אם תעשי את זה פחות צפוי . הכותרת לדעתי מרמזת טו מאצ"..

תנסי להוסיף יותר פסיקים, אמשיך לעקוב אחרי הסיפור:*
בהצלחה:)

24/04/2016 11:12

תודהה

30/04/2016 17:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך