אוהבת לכתוב סיפורים
עוד מעט ממשיכה ^_^

רומנטיה פרק 11

עוד מעט ממשיכה ^_^

לירון יצאה מהשער וראתה אותי ואת חן היא רצה אלינו ושאלה:"נו?? אתם ביחד?" אמרתי:"כן.." חן אמר:"ברור.. השלמנו" לירון חייכה, אני חייכתי וגם חן חייך. אחרי זה לירון אמרה:"חן? מה קרה לך? למה נפרדת מחנה,סטרת, והרבצת?" חן אמר:" הא.. הא.. זה? זה כלום.. בואו נשכח ממה שקרה ונשמח עם מה שיש עכשיו" חייכנו שלושתינו אבל עדיין סקרן אותי לדעת.. מה בדיוק קרה עם חן? לחן פתאום קרו דברים מוזרים בזמן האחרון אז החלטתי לחכות שבוע שלם בשביל זה. זה מה שהחלטתי: שבוע הבא אני ידבר עם חן על זה.. חן אמר:"נו אז אמא שלך הסכימה לבוא לפה?" חייכתי ואמרתי:"חח.. כן היא הסכימה לי, בכל מקרה רציתי להתגנב אבל היא גילתה אותי לפני שהתחלתי" כולנו צחקנו יחדיו ראיתי את חן מסתכל שמאלה ששם נמצאת רונית וחשבתי:"מעניין למה הוא מסתכל עליה.. יכול להיות שקורה בינהם משהו? יכול להיות שהוא בוגד בי?" חיבקתי אותו ונישקתי אותו שרונית תקנא כי חשבתי אם היא מאוהבת בחן אז הגיע הזמן לגרום לה להיקנא אבל משום מה ראיתי את חן מתרחק מהנשיקה ושאלתי אותו:"אתה לא רוצה שאני אנשק אותך בלחי?" הוא אמר לי:"לא עכשיו.." זה היה מוזר, כאילו זה לא חן הוא אף פעם לא סירב לנשיקות כי הוא אמר שנשיקות זה הדבר הכי מרגש בעולם עם משפחה וחברים.
"חן… אני ישאל אותך מה קרה לך שבוע הבא" חשבתי לעצמי הראתי חיוך כאילו לא ממש אכפת לי, שרונית תקנא שאני מחייכת ולא עצבנית.
"אז חנה יש לי שיעורים בכימה, במתמטיקה אוי זה כזה מעצבן שיעורים… וזה גם קשה מאוד!!"
אמרתי לה:"אבל היום לא כתוב שיש שיעור כימיה" לירון ענתה:"כן אבל המורה אמרה שיש לנו שיעור כימיה בהפתעה ורק מי שבכיתה חייב להשלים את המשימה עד מחר" אמרתי:"אבל מחר יום שבת לא?" היא ענתה לי:"נכון, אבל מחר הבית ספר יהיה פתוח ונצטרך להגיש לה את העבודה" אמרתי:"אוי איזה מסכנה את.." לירון צחקה וגם אני צחקתי. "הי!" חן אמר "מה?" אמרתי, "גם לי יש את העבודה הזאת!" הוא ענה. אמרתי:"חחח… טוב נו גם אתה מסכן" ונישקתי אותו, אבל הפעם הוא לא התחמק אז חייכתי אליו הוא חייך אלי ושמתי את הראש שלי על הכתף שלו. חן הסתכל שוב על רונית אבל הראתי שאני לא מקנאת. אם רונית מקנאת בי בגלל שאני עם חן אז זה הכי טוב בשבילי אבל תמיד זה הדהד לי בראש אם הם ביחד או לא, אם הם מסתירים ממני משהו או אם הכי גרוע חן בוגד בי עם האויבת שלי ואז לא יהיה לי חבר לעולם.
שאלתי אותו:"חן מתישהו.. תרצה לבוא אלי הביתה?"
"לא" הוא סירב. לא האמנתי פעם ראשונה שהוא מסרב להצעתי אבל החלטתי לחקור הכל בשבוע הבא


תגובות (4)

המשך … :)

22/10/2013 05:55

מחכה להמשך

22/10/2013 06:41

-קוראת חדשה-
תמשיכייי מוווווושלם

22/10/2013 08:00

תמשיכיי

22/10/2013 10:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך